abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107537843
Wat ik wel eens over het hoofd zie zijn pitjes / sterretjes in de voorruit. Daar baal ik dan van als ik vervolgens aan het rijden ben en opeens zo'n pit zie. Daar probeer ik nu nog beter op te letten bij de inname.

Daarnaast vergeet ik nog steeds om te kijken / onthouden waar de tankdop zit.
pi_107538260
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:22 schreef Mallet het volgende:
Wat ik wel eens over het hoofd zie zijn pitjes / sterretjes in de voorruit. Daar baal ik dan van als ik vervolgens aan het rijden ben en opeens zo'n pit zie. Daar probeer ik nu nog beter op te letten bij de inname.

Klopt, let ik tegenwoordig ook goed op. Evenals op kleine deukjes onder de deuren en naast deurklinken.

En tankdop is inderdaad bekend. Ik gok eigenlijk altijd verkeerd ook ;(
pi_107538403
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:22 schreef Mallet het volgende:

Ik had vandaag ook een minuscuul sterretje in de voorruit over het hoofd gezien... Das wel minder op je eerste rit. Heb meteen gebeld en gelukkig werd er niet al te moeilijk gedaan. Moest het gewoon op het formulier en op de eindbestemming vermelden en toen was t goed. :)
pi_107538704
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef Franknfurter het volgende:
Zo. Ik heb vandaag vestigingswerk gedaan. Vond het allemaal wel meevallen, lekker relaxed met die blaadjes, geen schade controleren en zo. Echter kon ik een adres in Utrecht niet vinden (slecht aangegeven) waardoor ik 1,5 uur heb gedaan over een wissel in Utrecht (ik werkte in Nieuwegein :') ).

Iedereen voor morgen alvast succes met de sneeuw, gaan alle ouwe taarten weer 30 rijden op de snelweg.
Heu heb vanmiddag nog een auto gedropt in Nieuwegein! Heb geen hikers zien lopen. Stond wel goed vol daarbinnen.
pi_107539498
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef enpe het volgende:

[..]

Heu heb vanmiddag nog een auto gedropt in Nieuwegein! Heb geen hikers zien lopen. Stond wel goed vol daarbinnen.
Ja het was echt proppen, maar waarschijnlijk zat ik toen net in Rotterdam.
pi_107540099
Is het easy way hoofdkantoor ver verwijderd van Breda CS? is een halfuur van te voren aanwezig zijn op Breda CS ruim op tijd of kan ik beter nog eerder aanwezig zijn?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_107540138
Met die sneeuw die verwacht wordt zou ik drie uur van te voren doen. Minstens.
#26 || Luciano da Silva
pi_107540162
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:07 schreef joppie_saus het volgende:
Met die sneeuw die verwacht wordt zou ik drie uur van te voren doen. Minstens.
Ja dat is waar trouwens.
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_107540231
Het zit wel redelijk dichtbij hoor, met de bus een minuut of 5 denk ik.
pi_107540267
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Het zit wel redelijk dichtbij hoor, met de bus een minuut of 5 denk ik.
Dus 40 min van te voren op Breda CS zou een redelijk goede marge zijn? hopelijk geen vertragingen dan met NS.
pi_107540310
En anders is het 1,5 km lopen ofzo? Dat duurt hooguit een half uur.
pi_107540329
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:11 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Dus 40 min van te voren op Breda CS zou een redelijk goede marge zijn? hopelijk geen vertragingen dan met NS.
Dat moet lukken ja, ik was destijds 20 minuten van te voren op Breda CS en moest uiteindelijk nog wachten bij EW :P
Maar goed, bij mij was het geen winter.
pi_107540537
Wat mij opvalt is dat Aziatische auto's vaak de tankdop links hebben zitten, terwijl het bij de 'westerse' merken over het algemeen rechts zit. Kan ook toeval zijn geweest uiteraard, tot nu toe altijd goed gegokt.
pi_107540608
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:16 schreef d_sc1 het volgende:
Wat mij opvalt is dat Aziatische auto's vaak de tankdop links hebben zitten, terwijl het bij de 'westerse' merken over het algemeen rechts zit. Kan ook toeval zijn geweest uiteraard, tot nu toe altijd goed gegokt.
Ja, dit is zo. Is mij ook verteld bij mijn sollicitatie bij EW eigenlijk. Is natuurlijk ook heel simpel te verklaren, ivm de rijrichtingen.
pi_107540966
9 van de 10 auto's kun je vanaf binnen wel open doen. Druk hem gewoon open en je ziet in je spiegel wel aan welke kant die ziet. Sommige auto's hebben trouwens ook een peiltje in de tankmeter staan aan welke kant die zit.
pi_107542325
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:47 schreef Kevindinhinho het volgende:
Is het bij jou ook een basisschool dan? Of kom jij ergens anders uit?
Ik heb net nog even gekeken, en je hebt idd gelijk. Het adres in Houten bestaat niet eens, maar die straat ligt in Utrecht. Ik ga morgenochtend wel even bellen...
pi_107545751
Stuur je dm of moet ik zelf ook even bellen?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_107545913
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:53 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ja het was echt proppen, maar waarschijnlijk zat ik toen net in Rotterdam.
In Nijmegen staan de auto's ook buiten inmiddels.En er blijven maar trailers nieuwe wagens binnenkomen
pi_107547791
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 07:26 schreef Kevindinhinho het volgende:
Stuur je dm of moet ik zelf ook even bellen?
Ik ben vanochtend gebeld door EW, ik neem aan jij ook?
pi_107548776
Hoop dat mijn auto winterbanden heeft :P
pi_107549898
2 spoedritjes voor vanmiddag. Dus we gaan de sneeuw maar eens in.
.
pi_107551087
Hier ook nog een spoedje naar Barneveld
pi_107553283
Zo ik ben weer thuis. Heb de planning moeten bellen dat het niet te doen was mijn rit. Ben 2 uur onderweg geweest om 5 kilometer af te leggen.

Pizzbodem, ritje vanaf Purmerend misschien?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:13:42 #49
167923 appelsjap
All the above
pi_107553920
Aangenomen, en nu maar hopen dat de log in gegevens snel komen ;(
pi_107555836
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:56 schreef -tape- het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Heb de planning moeten bellen dat het niet te doen was mijn rit. Ben 2 uur onderweg geweest om 5 kilometer af te leggen.

Pizzbodem, ritje vanaf Purmerend misschien?
Is het zo erg met de sneeuw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')