Klopt, let ik tegenwoordig ook goed op. Evenals op kleine deukjes onder de deuren en naast deurklinken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:22 schreef Mallet het volgende:
Wat ik wel eens over het hoofd zie zijn pitjes / sterretjes in de voorruit. Daar baal ik dan van als ik vervolgens aan het rijden ben en opeens zo'n pit zie. Daar probeer ik nu nog beter op te letten bij de inname.
Daarnaast vergeet ik nog steeds om te kijken / onthouden waar de tankdop zit.
Ik had vandaag ook een minuscuul sterretje in de voorruit over het hoofd gezien... Das wel minder op je eerste rit. Heb meteen gebeld en gelukkig werd er niet al te moeilijk gedaan. Moest het gewoon op het formulier en op de eindbestemming vermelden en toen was t goed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:22 schreef Mallet het volgende:
Wat ik wel eens over het hoofd zie zijn pitjes / sterretjes in de voorruit. Daar baal ik dan van als ik vervolgens aan het rijden ben en opeens zo'n pit zie. Daar probeer ik nu nog beter op te letten bij de inname.
Daarnaast vergeet ik nog steeds om te kijken / onthouden waar de tankdop zit.
Heu heb vanmiddag nog een auto gedropt in Nieuwegein! Heb geen hikers zien lopen. Stond wel goed vol daarbinnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef Franknfurter het volgende:
Zo. Ik heb vandaag vestigingswerk gedaan. Vond het allemaal wel meevallen, lekker relaxed met die blaadjes, geen schade controleren en zo. Echter kon ik een adres in Utrecht niet vinden (slecht aangegeven) waardoor ik 1,5 uur heb gedaan over een wissel in Utrecht (ik werkte in Nieuwegein).
Iedereen voor morgen alvast succes met de sneeuw, gaan alle ouwe taarten weer 30 rijden op de snelweg.
Ja het was echt proppen, maar waarschijnlijk zat ik toen net in Rotterdam.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef enpe het volgende:
[..]
Heu heb vanmiddag nog een auto gedropt in Nieuwegein! Heb geen hikers zien lopen. Stond wel goed vol daarbinnen.
Ja dat is waar trouwens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:07 schreef joppie_saus het volgende:
Met die sneeuw die verwacht wordt zou ik drie uur van te voren doen. Minstens.
Dus 40 min van te voren op Breda CS zou een redelijk goede marge zijn? hopelijk geen vertragingen dan met NS.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Het zit wel redelijk dichtbij hoor, met de bus een minuut of 5 denk ik.
Dat moet lukken ja, ik was destijds 20 minuten van te voren op Breda CS en moest uiteindelijk nog wachten bij EWquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:11 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dus 40 min van te voren op Breda CS zou een redelijk goede marge zijn? hopelijk geen vertragingen dan met NS.
Ja, dit is zo. Is mij ook verteld bij mijn sollicitatie bij EW eigenlijk. Is natuurlijk ook heel simpel te verklaren, ivm de rijrichtingen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:16 schreef d_sc1 het volgende:
Wat mij opvalt is dat Aziatische auto's vaak de tankdop links hebben zitten, terwijl het bij de 'westerse' merken over het algemeen rechts zit. Kan ook toeval zijn geweest uiteraard, tot nu toe altijd goed gegokt.
Ik heb net nog even gekeken, en je hebt idd gelijk. Het adres in Houten bestaat niet eens, maar die straat ligt in Utrecht. Ik ga morgenochtend wel even bellen...quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:47 schreef Kevindinhinho het volgende:
Is het bij jou ook een basisschool dan? Of kom jij ergens anders uit?
In Nijmegen staan de auto's ook buiten inmiddels.En er blijven maar trailers nieuwe wagens binnenkomenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:53 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja het was echt proppen, maar waarschijnlijk zat ik toen net in Rotterdam.
Ik ben vanochtend gebeld door EW, ik neem aan jij ook?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:26 schreef Kevindinhinho het volgende:
Stuur je dm of moet ik zelf ook even bellen?
Is het zo erg met de sneeuw?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:56 schreef -tape- het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Heb de planning moeten bellen dat het niet te doen was mijn rit. Ben 2 uur onderweg geweest om 5 kilometer af te leggen.
Pizzbodem, ritje vanaf Purmerend misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |