quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
De mijne komt van de Bruna uit Winsum. Drie keer raden hoe
Wil je ff m'n schermnaam goed spellen? Anders krijg je een ram van me.. Dat is wat een Mallet doet he..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:40 schreef S-RS het volgende:
@Mellet
Thanks, ga ik daar even kijken!
@Joppie_saus
Gehehe, jij hebt je slaafje aan het werk gezet
Misschien moeten we een afname van 20 doen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef joppie_saus het volgende:
Over die dingen gesproken. Ik heb de mijne weer gemold. Kan ik weer lief richting Korrewegwijk gaan kijken![]()
Nee maar even zonder fratsen. Twee klappers zijn via die site van Mallet 4,10, excl. BTW. Incl. BTW en verzendkosten komen ze op 12,20 ofzo. Beetje jammer wel.
Oh shit, komt goed Malletquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:41 schreef Mallet het volgende:
[..]
[..]
Wil je ff m'n schermnaam goed spellen? Anders krijg je een ram van me.. Dat is wat een Mallet doet he..
Dat was vandaag het gevalquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef Mallet het volgende:
[..]
Misschien moeten we een afname van 20 doen.... Die van mij die reageert op de kou.. Elke keer als ik hem dubbel wil klappen ben ik bang dat ie splijt.. Achja laatste maand.
Ja, viel me ook vies tegen. Ik stuur moeders wel even de stad inquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef joppie_saus het volgende:
Over die dingen gesproken. Ik heb de mijne weer gemold. Kan ik weer lief richting Korrewegwijk gaan kijken![]()
Nee maar even zonder fratsen. Twee klappers zijn via die site van Mallet 4,10, excl. BTW. Incl. BTW en verzendkosten komen ze op 12,20 ofzo. Beetje jammer wel.
Ik heb er sinds oktober eentje van EW, die is pas sinds een paar weken kapot aan het gaan dus het valt meequote:Op woensdag 8 februari 2012 22:52 schreef S-RS het volgende:
Dan kun je volgende week weer heen, die dingen zijn echt beroerd. Maar kom ze ook op heel veel sites tegen volgens mij, straks heb ik weer zo'n zelfde pruts ding.
Voor mij welquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:00 schreef joppie_saus het volgende:
Ik had ook een Aygo op mijn langste rit... Groningen - diep achterin Zeeland
Oh en Groningen - Barneveld is niet lang hoor. Nog geen twee uurtjes. Zo lang is dat toch niet?
Ik ben vanavond ook in een Bravo beland, morgen de wekker om 10 uur, das vroeg als je om half 4 pas je bed in gaat... maarja, uurtjes lopen idd lekker op deze manierquote:Op donderdag 9 februari 2012 02:31 schreef natuurlijkwel het volgende:
Terug van de valet parking. Mocht een fiat bravo sport mee naar huis nemen. Die moet ik morgen rond 12en bij de dealer terugbrengen... De uren lopen iig aardig op deze week
Hoe laat ben je er ongeveer? IK moet ook een Combo naar Barneveld rijden, vanuit Bergen Op Zoomquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:53 schreef Panthera. het volgende:
Morgen oa een Opel Combo van Groningen naar Barneveld rijden. Ik zit even te bedenken welke auto's ik voor mijn vijf langste ritten gehad heb.
In aflopende volgorde Toyota Aygo, VW Crafter, Opel Combo en Ford Transit. En een Alfa GT
Ik was om 2 uur thuis. Ik had een Lancia Phedra mee naar huis. Wie was jij eigenlijk? Ik was die lange jongen met bruine jas uit Utrecht, weet niet of ik je heb gesproken. Ik kwam in ieder geval pas om half 9 aan samen met gasten uit Dordt, Rotterdam, Zwolle en Soest..quote:Op donderdag 9 februari 2012 02:31 schreef natuurlijkwel het volgende:
Terug van de valet parking. Mocht een fiat bravo sport mee naar huis nemen. Die moet ik morgen rond 12en bij de dealer terugbrengen... De uren lopen iig aardig op deze week
Daar zul je hem net hebbenquote:
Als je dit al vroeg vindt dan krijg je nog wat leuke verrassingen komende weken. Maar echt je éérste rit? Succes!quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:43 schreef appelsjap het volgende:
Alweer onderweg naar mijn eerste rit, lekker vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |