Ik was er maandag nog en je kan op de P+R gewoon richting Utrecht op die knop drukken dan stopt ie gewoon. De andere kant op kan dat niet, dan moet je naar het postkantoor lopenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja ze bedoelen hier de snelweglocatie. Ze zeggen dus niet naartoe gaan, maar direct naar het postkantoor lopen. Vervolgens staat er weer onder een ander kopje dat je direct naar Blommendaal moet lopen (wat idd iets dichterbij is). Ik irriteer me kapot.
Ik loop gewoon naar Blommendaal want ik moet richting Utrecht. Ik kan geen vertraging permiteren want het ziet er al naar uit dat ik 16:00 iig niet ga halen.
En 2uur en een kwartier OV-en naar mijn 1e startadres...
Ik sluit me volledig bij je aan, na vrijdag ruim 5 en een half uur gereist te hebben, waarvan 2uur wachten in de kou, heb ik toch wel een lichtelijk trauma aan overgehouden hahah.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Tsja... Ik moet zeggen dat ik op het moment ook niet naar werk uit zit te kijken, vind het niet erg als ik niet gebeld wordt (komt weinig voor momenteel). Heb het geld wel nodig maar met deze kou is de lol er voor mij ook wel een beetje af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groep 1 gewordenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:40 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
En ik welke groep zit je nou?
Inderdaad, ik moest hem buiten neer zetten. Binnen was geen plaats meer te bemachtigen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:53 schreef appelsjap het volgende:
Lekker krap parkeren daar in Almere. Bijna niet te doen.
Ik had het laatste plekje gheghequote:Op woensdag 8 februari 2012 09:40 schreef enpe het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moest hem buiten neer zetten. Binnen was geen plaats meer te bemachtigen.
Zat je toevallig in een Volvo V70?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:31 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Ik had het laatste plekje gheghe
En krap was het zeker..
Nee, een zwarte Peugeot 407 Station.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zat je toevallig in een Volvo V70?
Vanaf waar moet je dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:13 schreef appelsjap het volgende:
Ik moet vandaag ook naar Almere, moet in de spits rijden (1 uur rijden normaal), binnen 1,5 uur inleveren. Ben benieuwd of ik t ga redden.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:33 schreef joppie_saus het volgende:
Ah mietjes. Gewoon lekkere warme thermobroek aantrekken onder je pantalon en desnoods een thermoshirt. Is prima te overleven dan
Chef, was dat in Zwolle? Toen ik weg reed kwam er een hiker aan lopen. Opzich niet een hele grote klant, dus viel op.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:38 schreef Mallet het volgende:
WHAAAA kom ik na 2,5u aan op mn startadres.. Half uur gelopen.. Auto al opgehaald 10min geleden. Dubbel geboekt. Nu kan ik dus naar huis want vanaf hier naar mn 2e adres is het uren met t ov.
Ik stond maandag met een andere hiker uit Groningen in Almelo die naar Nieuw-Tongere in Zeeland moest. Als het OV meewerkte zou hij uitkomen op 14 uur. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heeft iemand m'n record van een kleine 14x uren al gebroken?
Die x stond voor een willekeurig getal omdat ik het getal niet meer wist. Ik doelde dus op het aantal uur in een maand, en dat zou dus 140+ zijn, vandaar de Xquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik stond maandag met een andere hiker uit Groningen in Almelo die naar Nieuw-Tongere in Zeeland moest. Als het OV meewerkte zou hij uitkomen op 14 uur. Ben benieuwd.
Mijn persoonlijke record is 12,5 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |