tong80, natuurlijk..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Beste Donseend,
Toen ik vorige week met mijn broertje naar school ging kreeg ik ineens een lekke band met mijn fiets. Onze moeder vond dat ik terug naar huis moest zodat we mijn band konden plakken. Nou, dat wilde ik niet, want ik wilde liever naar school. Gelukkig zat er een fietsenmaker in de straat en die wilde maar al te graag helpen! Tachtig cent, is alles wat we bij ons hadden, maar de fietsenmaker vond het goed omdat ik zo graag naar school wilde!
Groetjes,
Lucas Emming (11)
De gene die de subliminal message vind is een baas
Ligt er te dik boven opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie kan er een brief onder de naam Hank Ankerman sturen?
remi eedgatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beste donzige duck,
Ik was op vakantie in frankrijk met mijn vader en moeder uit eten. Toen bestelde mijn vader en canard a l'orange. Ik vroeg het was, en toen zei hij: donald duck met sinaasappelsaus! Ik werd toen heel boos, en toen bestelde hij spare ribs. Gelukkig heeft hij u niet opgegeten!
Groetjes,
(grappige naam)
quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef MAHL het volgende:
Hoi kwekkende kwaker,
Laatst moest ik naar de supermarkt om suiker te halen, dus ik net zoals u in uw avontuur een liedje maken met 'niet vergeten suiker halen hi ha ho'. Maar wat gebeurde er? Ik liep de supermarkt uit, en wat bleek - ik was vergeten de suiker te halen!
Groetels Esmee (9)
quote:Op zondag 13 november 2011 20:04 schreef MAHL het volgende:
Beste Oom Donald,
Ik vind dat patatje oorlog eigenlijk patatje vrede moet heten.
Nick (7)
quote:Op zondag 13 november 2011 23:42 schreef MAHL het volgende:
Beste Donald,
Ik heb een klacht. Het is mij al geruime tijd opgevallen dat er in uw blad nergens zwarte eenden te bekennen zijn. Misschien omdat u vindt dat uw blad dan kwalitatief minder waard wordt? Ook zijn de vrouwen in uw strips stereotiep afgebeeld - bijvoorbeeld in de 'Damesclub', waarin de leden alleen maar kwebbelen over het huishouden, wat erg denigrerend is tegenover de geëmancipeerde Nederlandse vrouw. Gaarne verzoek ik u dit zo spoedig mogelijk aan te passen, anders voel ik mij genoodzaakt aangifte te doen bij het Meldpunt Discriminatie.
Femke (45)
quote:Op zondag 13 november 2011 23:33 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hallo DolDwaze Donald,
laatst wilde ik uw leuke blad lezen op de wc maar toen zat er in het midden een rare klodder waardoor de middelste pagina's aan elkaar geplakt waren. Hierdoor heb ik dus de moppentrommel niet kunnen lezne kan deze er alstublieft opnieuw in volgende week.
bedankt!
Lieselot (13)
quote:Op maandag 14 november 2011 00:03 schreef MAHL het volgende:
Hoi Oom Donald,
Vorige week kwam ik eerder van school uit omdat de juffrouw ziek was. Toen ik thuis kwam gebeurde er iets heel geks! Mama was in de slaapkamer. Ze zat te knuffelen met een vreemde meneer en had geen kleren aan! Ze schrok wel toen ik haar zag.
Groetjes David (8)
quote:Op maandag 14 november 2011 17:58 schreef MAHL het volgende:
Hallo oppersnater,
Ik heb een mop bedacht voor de moppentrommel! Hier komt ie:
Hoe heet de slimste eend op aarde? Eendstein!
Groetjes Ricky (6)
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef MAHL het volgende:
Hoi Dubbel D,
Ik heb een mop voor de moppentrommel! Hier komt ie:
Wie woont er in Duckstad en heeft in juli 69 mensen doodgeschoten?
Eenders Breivik!
Groetjes Bart (10)
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:04 schreef MAHL het volgende:
Brief aan... LAMPJE
Hoi Lampje! Ik heb een paar vragen voor je.
1. Vind je het leuk om Willie's hulpje te zijn?
2. Hoe vaak moet je je batterijtje vervangen? Of werk je op zonne-energie?
3. Heb je al eens een carrière als gynaecoloog overwogen?
Groetjes Luuk (8)
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:17 schreef MAHL het volgende:
Snaterige donsaard,
Ik heb een vraag. Vorige week kwam ik eerder van school omdat de juffrouw ziek werd, maar toen ik thuis kwam geloofde ik niet wat ik zag! In de slaapkamer zat papa aan de kont van een vreemde meneer, en ze hadden allebei geen kleren aan! Papa schrok wel toen hij mij zag. Hij zei dat hij de meneer op aardbeien zat te controleren. Maar dat kan toch helemaal niet, aardbeien in iemands kont? Of kan dat wel als je aardbeien met pit doorslikt?
Groetjes Lisa (8)
Maar niemand leest die flutbladenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Meike26 het volgende:
Misschien moeten we de Donald Duck eens gaan uitzwaaienen uitwijken naar een ander blad, waar ze ook goed onze creatieve brieven kunnen gebruiken, dan laten we het winnen inderdaad weer over aan de kids.
Mijn Geheim lijkt mij wel een geinig blaadje om zo nu en dan vage geheimen te sturen
Dat dusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:55 schreef KoningPils het volgende:
Kan je zwanger worden als je sperma slikt?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Meike26 het volgende:
Misschien moeten we de Donald Duck eens gaan uitzwaaienen uitwijken naar een ander blad, waar ze ook goed onze creatieve brieven kunnen gebruiken, dan laten we het winnen inderdaad weer over aan de kids.
Mijn Geheim lijkt mij wel een geinig blaadje om zo nu en dan vage geheimen te sturen
Of iets van, mijn broertje heeft gemasturbeerd en alles is op de wc bril terecht gekomen, toen ik ging plassen zag ik dat liggen, en schrok zo dat ik uitgleed en er midden in ging zitten, Kan ik nu zwanger worden van de wc bril?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:47 schreef RadioSlut het volgende:
Misschien is het leuk om een blad als Cosmogirl oid te nemen waar je van die seksuele vragen kwijt kunt. "Ik heb me bevredigd met een frikandel maar hij brak en nu zit er een frikandel in mn kut![]()
![]()
"
En jij weet dat omdat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
meh die is zo saai en wordt door veel minder mensjes gelezen dan de DD.
quote:Lieve Katrien,
Gebruiken eenden ook tampons? omdat jullie geen onderbroeken dragen.
Gina Leuvjes
Omdat ze elke keer opnieuw en opnieuw oude nummers herbruiken met een andere voorkant. En er zijn niet zoveel pagina's om te lezen. Waarom zou iemand een magazine van 2,50 kopen als er maar 20 bladzijden inzitten? Waarom zouden zij een magazine dikker maken als niet zoveel mensen het lezen?quote:
Hetzelfde als de DD dus. Als ik tegenwoordig toevallig een Donald Duck lees zit er altijd wel één strip bij die ik herken van minstens tien jaar geleden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat ze elke keer opnieuw en opnieuw oude nummers herbruiken met een andere voorkant. En er zijn niet zoveel pagina's om te lezen. Waarom zou iemand een magazine van 2,50 kopen als er maar 20 bladzijden inzitten? Waarom zouden zij een magazine dikker maken als niet zoveel mensen het lezen?
De Katrien is 1 op 1 gekopieerd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:11 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hetzelfde als de DD dus. Als ik tegenwoordig toevallig een Donald Duck lees zit er altijd wel één strip bij die ik herken van minstens tien jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |