Deze is zó briljantquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorry, hier een goedmakertje misschien.....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het wordt inderdaad steeds moeilijker... Maar kom op, je weet heus nog wel wat te verzinnen... Wat is nou belangrijker, dit topic of je gezondheid?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:41 schreef DAARHEID het volgende:
[..]Ik dacht waarom opent Topiek nou een vierde serie maar het houdt gewoon niet op. Maar ik weet gewoon niks meer te bedenken. Loop de hele dag te peinzen, nog even en m'n gezondheid gaat er onder lijden
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad steeds moeilijker... Maar kom op, je weet heus nog wel wat te verzinnen... Wat is nou belangrijker, dit topic of je gezondheid?
Zie je nou wel... Ik wist wel dat je het kon...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:58 schreef DAARHEID het volgende:
[..]Ja je hebt gelijk, dat was wel erg zelfzuchtig van mij. Daarom gauw een vluggertje om het goed te maken
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Nieuwe painters?! Cool!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:39 schreef KabouterBlobvis het volgende:
Sven heeft z'n nieuwe baantje als Sventalist gevonden...
[ afbeelding ]
Welkomquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:52 schreef KabouterBlobvis het volgende:
[..]
tegelijkertijd ook net nieuwe Fok!ker
Inderdaad welkom... We kunnen hier nog wel wat extra painters gebruiken...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:52 schreef KabouterBlobvis het volgende:
[..]
tegelijkertijd ook net nieuwe Fok!ker
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Inderdaad welkom... We kunnen hier nog wel wat extra painters gebruiken...
Bedanktquote:
Zij kan hem ook wel wurgen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:41 schreef DAARHEID het volgende:
Niet reageren op tweets of Facebook, Sven? Nou dan kun je 'm krijgen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zij kan hem ook wel wurgen...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:47 schreef KabouterBlobvis het volgende:
Sven heeft z'n eigen svensput aangelegd...
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |