Derksen was echt in topvorm toen zeg.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef Ties02 het volgende:
deze compilaties staan er nu gelukkig ook nog op van Oranje, maar zijn halve kanaal is ook alweer geblokkeerd
Als ik op de radio alleen maar "hippe" nummers hoor, meezingers, of nummers met een quasi-lekkere beat, verlang ik naar het EK, en dan in het bijzonder de CD van JD en WG.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:39 schreef DrDentz het volgende:
Nu het zo fucking koud is ga je toch uitkijken naar het zomertje met een EKtje en VI Oranje.
Te treurig voor woorden inderdaad. Zo hebben ze nog wel wat open linkjes staan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:28 schreef DrDentz het volgende:
http://www.rtl.nl/sport/voetbalinsite/kijkersvraag/
Hier kun je nog een vraag stellen aan Hugo Camps die hij tijdens de uitzending beantwoordt alsof het geschreven staat in dichterlijk proza.
Zelf verzonnen of is dit ergens terug te luisteren?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:48 schreef DrDentz het volgende:
'die gaat naar Tjievo Verona..'
'Chievo is dat.'
'Wat zei je?'
'Chievo is dat.'
'Chievo in het Italiaans ja maar we zitten hier toch in Nederland?'
Zo moeilijk kan het toch niet zijn dat allemaal te blokkeren?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Te treurig voor woorden inderdaad. Zo hebben ze nog wel wat open linkjes staan.
Het schijnt dat geen enkel fragment van vechtende dwergen door RTL geblokkeerd is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:46 schreef DrDentz het volgende:
Hun motto is 'Meeerrrr voor mannen' maar ondertussen pakken ze alles wat ons lief is af en moeten we verplicht naar een Albert Verlinde commercial kijken. Ik mis de visie bij die organisatie.
Minachting van de kijker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:46 schreef DrDentz het volgende:
Hun motto is 'Meeerrrr voor mannen' maar ondertussen pakken ze alles wat ons lief is af en moeten we verplicht naar een Albert Verlinde commercial kijken. Ik mis de visie bij die organisatie.
Zure Willem staat toch in de OP. Is alleen een beetje lastig te zien omdat de OP zo nodig verneukt moet worden tussen spoilers vanwege die 3 mobiele gebruikers.quote:
ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 03:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zure Willem staat toch in de OP. Is alleen een beetje lastig te zien omdat de OP zo nodig verneukt moet worden tussen spoilers vanwege die 3 mobiele gebruikers.
Nou beste moderatort, vraag het je collega zou ik zeggen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:30 schreef rubbereend het volgende:
En waarom staat die super op helemaal in spoilers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |