Ga je carnaval in DB vieren?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boks ouwe, en oude nederlandse klassiekers bewaar ik voor carnaval.
Verwar me niet met Ally please.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker met de rest van de boeren in KLB SC zitten, tjo
Verschilt hè, alhoewel JV qua muziek en sma's gewoon een veilige haven is hoor, draaien ze in ieder geval geen herrie en er zijn smatjes genoegquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar naar wat voor tenten ga je daar voor heen?
Ken ik nieteensquote:
Wat neem je het dan half voor d'r op ofzo, het is gewoon terecht. Kulaar. Eigen schuldquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verwar me niet met Ally please.
Echt he.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat neem je het dan half voor d'r op ofzo, het is gewoon terecht. Kulaar. Eigen schuld.
Waar neem ik het nu voor Ally op dan? Wat ik daarstraks zei ging over de rest van de klb sc.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat neem je het dan half voor d'r op ofzo, het is gewoon terecht. Kulaar. Eigen schuld.
Kom je me insmeren met body shop lotion?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:35 schreef tliciouz het volgende:
En houd er nou eens aub over op, de sfeer word er zo niet beter op.
Nee ik kom wel je ass kicken tijdens het gamen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom je me insmeren met body shop lotion?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom je me insmeren met body shop lotion?
HUH, die is toch woman/gay only? Hoe de fuck kwam je daar binnen danquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:39 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe heet die lesbo bar op Rembrandt? De eerste keer dat ik in Amsterdam ging stappen eindigde ik daar
viva la vie hihiquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:39 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe heet die lesbo bar op Rembrandt? De eerste keer dat ik in Amsterdam ging stappen eindigde ik daar
Edit : oh shit we zitten al op een andere pagina![]()
misschien heeft hij langhaar en gedroeg hij zich als een bitch¿quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HUH, die is toch woman/gay only? Hoe de fuck kwam je daar binnen dan.
Of jij komt ergens achter wat je nog niet wist.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet jij ons iets vertellen wat wij nog niet weten?
Ja ik heb geen idee, was met 3 andere jongens/mannen, allen heteroquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HUH, die is toch woman/gay only? Hoe de fuck kwam je daar binnen dan.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:41 schreef wise het volgende:
[..]
misschien heeft hij langhaar en gedroeg hij zich als een bitch¿
Blij dit goede nieuws te vernemenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Of jij komt ergens achter wat je nog niet wist.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Een vriendin van me (blondie voor de kenners) ging daar soms heen met een lesbo-vriendin van d'r (want geen alpha boys enzo), die werd dik versierd meteen door aanwezige chicks. En ze zijn losbandig hoor, onder elkaar
!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Een vriendin van me (blondie voor de kenners) ging daar soms heen met een lesbo-vriendin van d'r (want geen alpha boys enzo), die werd dik versierd meteen door aanwezige chicks. En ze zijn losbandig hoor, onder elkaar
!
Waarvan akte.quote:[..]
Blij dit goede nieuws te vernemen.
Serieus hoor, ze gaan echt losquote:
Hahaha, cool story broquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
Was trouwens op een donderdag avond, toen er gaypride was.
apart iig. Hoge seksuele lading daar dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Serieus hoor, ze gaan echt los. Die vriendin van d'r is gewoon een vrouwelijke player daar
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |