Iets met inkijksgraad, pi en chi-kwadraat. Dan kom je toch wel tot een grove schatting?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet kunnen cuppen dus kan er nog niet goed over oordelen.
hoger wiskunde voor zoietsquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Iets met inkijksgraad, pi en chi-kwadraat. Dan kom je toch wel tot een grove schatting?
14.gifquote:
Ja weet ik veel heb haar toch nooit gezienquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Als zij 75A heeft heb ik een micropenis.
Je kan er iemand mee doodslaan.quote:
dan moeten ze op navelhoogte hangenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kan er iemand mee doodslaan.
Nee Fquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef Juminelle het volgende:
Vas heeft wel goede boobies jaE-cup?
Nope, het is in proportie maar toch vind ik het kutquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe nice het ook isHeb je er lichamelijk geen last van?
Ik volg alleen Dwc's advies opquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:52 schreef Juminelle het volgende:
Waarom kan die link niet gewoon hier geplaatst worden? Vervelende mensen kunnen toch gewoon worden gebanned?
Ah, oke. Ik wil ook meedoenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik volg alleen Dwc's advies op
Tegen fakers?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:52 schreef Juminelle het volgende:
Waarom kan die link niet gewoon hier geplaatst worden? Vervelende mensen kunnen toch gewoon worden gebanned?
Hahaha inderdaad, Caribbean Combo is echt de shit omdat het een feest van herkenning isquote:
Klopt, deze ook trouwens:quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad, Caribbean Combo is echt de shit omdat het een feest van herkenning is.
Box ouwe, deze man kent z'n filmpjesquote:
ik zet de wijn alvast klaarquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
We hebben een kennerAls m'n maiskolf mislukt kom ik wel naar België om een nieuwe te claimen.
quote:
deze:quote:
Immer related videos blijven kijken, of niet?quote:
quote:
quote:
quote:
Rijst vliegt uit m'n mond hier.quote:
moi aussi s'il vous plaitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:12 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Rijst vliegt uit m'n mond hier.![]()
Tevens DM mij even TC als er iemand is aub.
Voor hoeveel euro zou je zo'n bakje helemaal leegdrinken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef Jajong het volgende:
[..]. Dat is geen pimple dat is een fucking gigantisch abces + etter uit z'n longen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |