Dit is gewoon niet hun beste kant!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan vindt je die rechter zeker ook de minst lelijke?Heeft er een duif in je oog gepoept ofzo
.
Kankerquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:13 schreef Chocolatebear het volgende:
FUCK YEAH SMOKEY!
[ afbeelding ]
Ja, kankerquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:13 schreef Chocolatebear het volgende:
FUCK YEAH SMOKEY!
[ afbeelding ]
Maar bij Smokey komen uitsluitend skere wijven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, kanker. Zo staan er op overal wel skere wijven op clubpics
.
Kom er niet zo vaak hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar bij Smokey komen uitsluitend skere wijven.
@ rembrandt?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar bij Smokey komen uitsluitend skere wijven.
Dus jij bent zo een pappiquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom er niet zo vaak hoor. Keren dat ik er was viel het wel mee. In Jantjes Verjaardag zijn ze beter though
.
Jij gaat echt naar de meest skere tenten he?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom er niet zo vaak hoor. Keren dat ik er was viel het wel mee. In Jantjes Verjaardag zijn ze beter though
.
deed het pijn?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:17 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben een keer geëindigd in een homo bar.
Dat nooitquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:17 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben een keer geëindigd in een homo bar.
Ik ga dan gewoon los op Oud Amsterdamsche klassiekers hoor, mee heen weer lallen met Sjonnie & Anitaquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:22 schreef Gridlok het volgende:
Haha ja man, enige reden dat weer daar heen gingen is omdat die open is tot 05:00 ( Enige in Den Bosch ), kk wauze 80's Depeche Mode stylo daar binnen.
Ik ookquote:
Boks ouwe, en oude nederlandse klassiekers bewaar ik voor carnavalquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon los op Oud Amsterdamsche klassiekers hoor, mee heen weer lallen met Sjonnie & Anita.
[..]
Ik ook.
WHAT THE FUCK! Die middelste zat bij mij op schoolquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:13 schreef Chocolatebear het volgende:
FUCK YEAH SMOKEY!
[ afbeelding ]
Dan ga je toch lekker met de rest van de boeren in KLB SC zitten, tjoquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whatever Kri, sneu gedrag hier.
Kankerlijerquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat nooit. Maar kankerlazerus het Cooldown Café binnenstrompelen om 4:00u met je matties is meesterlijk. Beter dan een gare dubstep fissa met een snoepje in je mik die jullie (Sala en CB
) pakken hoor
.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:22 schreef Gridlok het volgende:
kk wauze 80's Depeche Mode stylo daar binnen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker met de rest van de boeren in KLB SC zitten, tjo
Maar naar wat voor tenten ga je daar voor heen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat nooit. Maar kankerlazerus het Cooldown Café binnenstrompelen om 4:00u met je matties is meesterlijk.
Club tegels & Lantaarnsquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar naar wat voor tenten ga je daar voor heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |