Hehe, kek. Ik had Furthur laatst aan terwijl ik in bed lag maar volgens mij heb ik de helft gemist omdat ik half sliep.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dropxlife draait hier op volle toeren, kan niet wachten om later in de avond kk dik onder invloed te zijn door deze bazentunes
Nooit geweest maar hoor altijd dat het wel tof is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Iemand die wel eens naar de Bitterzoet gaat?
Dit klinkt ook wel goed.quote:[..]
Ga voor de grap naar Smokey of Playa Nasty. Gratis vieze wijven neuken.
Deze.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sneu gedrag moet je met sneu gedrag counter-attacken, anders kom je d'r nooit vanaf.
Idd, mensen die even de situatie komen beoordelen terwijl ze niets weten van wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whatever Kri, sneu gedrag hier.
Laatste keer is al dik een jaar geleden, maar niks mis met bitterzoetquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Iemand die wel eens naar de Bitterzoet gaat?
Ik had het over jou en de rest. Maar iedereen was erover op gehouden en kan het waarderen als jij dat ook doet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Idd, mensen die even de situatie komen beoordelen terwijl ze niets weten van wat er gebeurd is.
Ik hoor wel van mensen dat 't er tof is maar zelf nooit geweest. Geen behoefte aanquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Even peilen of het wel of niet iets is.
Je wilt er nog niet dood gevonden worden, bruh.quote:
Waarom zou men überhaupt ergens blijven posten waar je overduidelijk ongewenst bent, bijvoorbeeld door eerder gedane uitspraken door jezelfquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had het over jou en de rest. Maar iedereen was erover op gehouden en kan het waarderen als jij dat ook doet.
Dat komt omdat ik hem had opgegetenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zou men überhaupt ergens blijven posten waar je overduidelijk ongewenst bent, bijvoorbeeld door eerder gedane uitspraken door jezelf. Die duif uit Sala z'n sig is toch ook nooit meer terug gekomen? Nou dan
.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/109628/-Ongewenste-gast-schijt-douche-FOK!ker-onder.html
Goede brug welquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zou men überhaupt ergens blijven posten waar je overduidelijk ongewenst bent, bijvoorbeeld door eerder gedane uitspraken door jezelf. Die duif uit Sala z'n sig is toch ook nooit meer terug gekomen? Nou dan
.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/109628/-Ongewenste-gast-schijt-douche-FOK!ker-onder.html
Smokey is zo'n tent waar ik heen kan gaan voor MIJN muziek met een top-40 sausjequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je wilt er nog niet dood gevonden worden, bruh.
No shit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had het over jou en de rest. Maar iedereen was erover op gehouden en kan het waarderen als jij dat ook doet.
Die doifi-tori weer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Duivenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Ik vind die rechter nog ergerquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Smokey is zo'n tent waar ik heen kan gaan voor MIJN muziek met een top-40 sausje. En voor dit soort sma's
.
[ afbeelding ]
Nouja, de middelste niet dan.
Die andere 2 zijn ook kanker lelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Smokey is zo'n tent waar ik heen kan gaan voor MIJN muziek met een top-40 sausje. En voor dit soort sma's
.
[ afbeelding ]
Rechts lijkt ook wel een beetje shemalequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
NIET! Low standards, bro......quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
quote:
Ik zou ze alledrie godverdomme de wereld afschoppenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan vindt je die rechter zeker ook de minst lelijke?Heeft er een duif in je oog gepoept ofzo
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |