Ja! Inderdaad, rozijnenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Goodlife.
Chocoladepinda's zijn zo lekker he
Chocoladerozijnen dan weer helemaal niet
Wie at er gisteren een hele bak Ben&jerry's opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja! Inderdaad, rozijnen
[..]
Wie at er gisteren een hele bak Ben&jerry's op?
Zo is m'n haar nu trouwens:Wie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog hartstikke lang! En die plukjes zo aan de voorkant zo wil ik het dus ook, pretty hoor Jum.
En je blazer, van de zara?
All good things are wild and free.
Zekersquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Portie gestold varkensbloed yummyyy
Gewoon posten dat je een TC hebt, geinteresseerden vragen kanaaltje en DM'en maarquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja! Inderdaad, rozijnen
[..]
Wie at er gisteren een hele bak Ben&jerry's op?
Zo is m'n haar nu trouwens:Nog steeds mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jijquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie dan?
Het is nog hartstikke lang! En die plukjes zo aan de voorkant zo wil ik het dus ook, pretty hoor Jum.
En je blazer, van de zara?
Thanks, JBquote:
Kankerautisten die niet die dingen niet snappen, o.a. dat ze gewoon sneu zijn en moeten opflikkeren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:19 schreef tliciouz het volgende:
Autisten die het niet aan kunnen dat er nieuwe mensen in hun groepje willen komen.
Die van mij hangen buiten even te drogen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar zijn de ballen ineens heen? Girl talk meteen hier.
Ik heb een invite gekregen, maar geen zin in Jimmy Wooquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dit heb ik net gedaan. Hotwings, een maiskolf, chocoladepinda's, Ben & Jerry's en haze ingeslagen en helemaal niets meer doen de rest van de middag/avond![]()
Ik wil eigenlijk wel uitgaan tho, maar het is koouuud.
Voor roti moet je sauwiesauw bij roopram zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:51 schreef jna het volgende:
Ey dwc, Waar kan je in Amsterdam de lekkerste Surinaamse broodjes/gerechten halen?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Kankerautisten die niet die dingen niet snappen, o.a. dat ze gewoon sneu zijn en moeten opflikkeren.
Spang Makandra (hoor ik van veel mensen, o.a. dWc).quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:51 schreef jna het volgende:
Ey dwc, Waar kan je in Amsterdam de lekkerste Surinaamse broodjes/gerechten halen?
Gerechten haal ik vrijwel altijd bij Spang Makandra, in dat hoekje om de hoek bij McDonalds zeg maar, tegenover de Albert Cuyp. Ook nog Marlon, die zit in de 1e v/d Helststraat, in de 1e zijstraat van de A. Cuypmarkt als je vanaf de McDonalds kant komt aanlopen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:51 schreef jna het volgende:
Roopram ken ik jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Voor roti moet je sauwiesauw bij roopram zijnsmeltkroes heeft wel lekkere broodjes, dat is in de buurt van ganzenhoef
Ohja, nu je het zegt heb ik daar ook wel vaker positieve dingen over gehoord.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Spang Makandra (hoor ik van veel mensen, o.a. dWc).
Dropxlife draait hier op volle toeren, kan niet wachten om later in de avond kk dik onder invloed te zijn door deze bazentunesquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Spang Makandra (hoor ik van veel mensen, o.a. dWc).
Precies naast de McDonalds @ A. Cuyp zit ook een Chinees trouwens, de mihoen met kipfilet daarquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef jna het volgende:
Thanks, weet ik ook weer waar ik moet zijn in tussenuren enzo
Why?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Iemand die wel eens naar de Bitterzoet gaat?
Even peilen of het wel of niet iets is.quote:
Sneu gedrag moet je met sneu gedrag counter-attacken, anders kom je d'r nooit vanafquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whatever Kri, sneu gedrag hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |