Iets met inkijksgraad, pi en chi-kwadraat. Dan kom je toch wel tot een grove schatting?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet kunnen cuppen dus kan er nog niet goed over oordelen.
hoger wiskunde voor zoietsquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Iets met inkijksgraad, pi en chi-kwadraat. Dan kom je toch wel tot een grove schatting?
14.gifquote:
Ja weet ik veel heb haar toch nooit gezienquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Als zij 75A heeft heb ik een micropenis.
Je kan er iemand mee doodslaan.quote:
dan moeten ze op navelhoogte hangenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kan er iemand mee doodslaan.
Nee Fquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef Juminelle het volgende:
Vas heeft wel goede boobies jaE-cup?
Nope, het is in proportie maar toch vind ik het kutquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe nice het ook isHeb je er lichamelijk geen last van?
Ik volg alleen Dwc's advies opquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:52 schreef Juminelle het volgende:
Waarom kan die link niet gewoon hier geplaatst worden? Vervelende mensen kunnen toch gewoon worden gebanned?
Ah, oke. Ik wil ook meedoenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik volg alleen Dwc's advies op
Tegen fakers?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:52 schreef Juminelle het volgende:
Waarom kan die link niet gewoon hier geplaatst worden? Vervelende mensen kunnen toch gewoon worden gebanned?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |