toch oven > magnetron. Magnetron worden ze heel zacht vanquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
We hebben een kennerAls m'n maiskolf mislukt kom ik wel naar België om een nieuwe te claimen.
Ohquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:12 schreef wise het volgende:
[..]
toch oven > magnetron. Magnetron worden ze heel zacht van
2 Minuten ja? Heb je niet ondertussen een bak popcorn?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
OhNja fuck it, nu is ie al klaar.
beide lekker hoor. Vergeet boter en suiker nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
OhNja fuck it, nu is ie al klaar.
Bedoel je niet zout? Of eet jij jij daadwerkelijk mais met suiker?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:13 schreef wise het volgende:
[..]
beide lekker hoor. Vergeet boter en suiker niet
Ik hoorde 'm wel een keer poffen, maar hij is nog heel. Ik heb wel m'n lip verbrand aan dat dingquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2 Minuten ja? Heb je niet ondertussen een bak popcorn?
Je bedoelt zout hoop ik?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:13 schreef wise het volgende:
[..]
beide lekker hoor. Vergeet boter en suiker niet
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm wel een keer poffen, maar hij is nog heel. Ik heb wel m'n lip verbrand aan dat ding
eh jahquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bedoel je niet zout? Of eet jij jij daadwerkelijk mais met suiker?
Ah, gatverdammequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:16 schreef wise het volgende:
[..]
eh jahNiet dat ik het vaak eet, maar meestal met boter en een beetje suiker
quote:
Grotere DSL, win winquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm wel een keer poffen, maar hij is nog heel. Ik heb wel m'n lip verbrand aan dat ding
Deze srananman, ik hoor het hem gewoon op die typische manier zeggen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En ze zijn losbandig hoor, onder elkaar!
quote:
Ja nou weten we het wel ik heb grote tietenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ze heeft wel de attributen ervoor
zoiets¿quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nou weten we het wel ik heb grote tieten
Hahaha! M'n tantes altijd van "je bent vrijpostig!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Deze srananman, ik hoor het hem gewoon op die typische manier zeggen.
Ik heb ze nog niet kunnen cuppen dus kan er nog niet goed over oordelen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik niet ik ben niet objectief vraag Choco en Sala
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik niet ik ben niet objectief vraag Choco en Sala
Open uitnodiging?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet kunnen cuppen dus kan er nog niet goed over oordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |