Fuck you! Drive Angry is geniaal!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:27 schreef Godtje het volgende:
Of is het nooit wat geweest? Of een verdwaalde ziel die hem wel nog leuk kan vinden?
Dit aan de hand van een discussie in een ander topic. Persoonljik vind ik hem eng en alles wat hij de afgelopen jaren heeft gemaakt complete bagger.
![]()
[ afbeelding ]
Ghost Rider![]()
Drive Angry![]()
![]()
Season of the Witch![]()
![]()
The Sorcerer's Apprentice!Kan toch niet erger dit!
De beste man is helaas (en dat meen ik) een grap geworden!
Dat ook iddquote:
Zeker!! Kicken manquote:Op vrijdag 3 februari 2012 03:03 schreef Quisho het volgende:
The weather man was een prima film. En dat was zijn laatste goede film, daarna heeft ie in alleen maar bagger films gespeeld inderdaad. Maar hij heeft nou nooit in echte klassiekers gespeeld dus misschien moet hij de keuzes voor films maar een keer door iemand anders laten uitkiezen.
En ik heb Gone in 60 seconds nog niet gezien, kijken waard?
En The Rock was ook nog wel aardig.quote:
Oh ja?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Maar goed, Steven Seagal en Jean Claude VanDamme hebben ook wel eens in een goede film gespeeld......
Timecop heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:31 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Timecop en Under Siege waren wel te pruimen
Nou, dan heb je het wel gehad dus..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:01 schreef Pieter-utd het volgende:
Con Air, Face Off, Lord of War, Kick Ass
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |