Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Elke BBVA CB kan.
Perea is goedkoop en snel.
edit.
wie er zin in heeft mag een nieuw deel openen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maakt in principe niet uit, je RB heeft toch al een dubbele link...
edit; Oh voor je CM maakt het wel uit.
bescheidenheid ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:27 schreef vandermar het volgende:
Wat is het tegenovergestelde van arrogantie? Nederigheid?
Bescheiden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:27 schreef vandermar het volgende:
Wat is het tegenovergestelde van arrogantie? Nederigheid?
quote:
quote:
Ik ben niet zo goed in die berekeningetjes. Het moet iig een BBVA CV zijn, toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, het maakt niet uit.. je CM heeft toch geen broken links.
Nee het is anders.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]ben ik bijna klaar met die kut opdrachten
Nederigheid is denk de overtreffende trap van bescheiden.
Ja, als je Caceres ernaast en Diego Lopez erachter zet wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in die berekeningetjes. Het moet iig een BBVA CV zijn, toch?
Aha, oké dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, als je Caceres ernaast en Diego Lopez erachter zet wel.
Je hebt dan 1 dode link tussen Lucho Gonzalez en Caceres, maar Lucho gaat toch 9 chemistry krijgen.
Wat dan?quote:
Nederig komt op mij over als klein, laag, minder waard dan iets anders.quote:
Piqué, Vertonghen, David Luiz, van der Wiel, die verdienen sowieso een skill-update.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:42 schreef wieisboos het volgende:
puyol verdient 3 star skill moves!!
[ afbeelding ]
Teveel van bescheiden is nederigheid imo. Ik moet namelijk een kernkwadrant maken (google maar evenquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nederig komt op mij over als klein, laag, minder waard dan iets anders.
Bescheiden is meer sociaal wenselijk gedrag wat mij betreftNiet minder waardig.
afschieten moeten ze hem de hondenkopquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:45 schreef wieisboos het volgende:
ook puyol z'n pace is te laag op fifa, in het echt is hij een stuk sneller
EA heeft bijna alle goede spelers in BBVA gedowngrade in pace.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:45 schreef wieisboos het volgende:
ook puyol z'n pace is te laag op fifa, in het echt is hij een stuk sneller
Ik denk dat dat komt omdat ie meestal als aanspeelpunt speelt. Het is geen spits die jaagt en veel meters maakt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:47 schreef Toefjes het volgende:
Nog even Llorente gekeken, att workrate : low. Kan best zijn dat spelen met hem erg frustrerend kan blijken te zijn.
Ah zo eenquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Teveel van bescheiden is nederigheid imo. Ik moet namelijk een kernkwadrant maken (google maar even) en dan moet je dus je kernkwaliteit noteren, de valkuil van de kernkwaliteit, de uitdaging van de kernkwaliteit en de allergie van arrogantie.
Dus ik heb
Kernkwaliteit - zelfverzeker
valkuil - arrogantie
uitdaging - bescheiden
allergie - nederigheid
de valkuil is teveel van het goede van de kwaliteit
de uitdaging is het positief tegenovergestelde van de valkuil
de allergie is teveel van het goede van de uitdaging
de kwaliteit is het positief tegenovergestelde van de allergie.
Het gaat niet zozeer om of het goed is maar meer om je eigen mening.
Dat zou kunnen inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat ie meestal als aanspeelpunt speelt. Het is geen spits die jaagt en veel meters maakt.
Vind ik ook met mijn gebrek aan creativiteitquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah zo een![]()
Nou ziet er goed uit dan
Haha kijk, nu krijg je nieuwe mensen in het topic en die zien alleen Donkquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:55 schreef daftme het volgende:
Fapvoer? Ryan Donk met zijn chick. Komaan.
Niet nieuw hoor, ik post alleen zelden. Vandaar dat ik ook teleurgesteld ben. Vorige deel was super.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha kijk, nu krijg je nieuwe mensen in het topic en die zien alleen Donk![]()
Daftme kijk in het vorige topicGerben heeft net al die foto's eruit geflikkerd.
Ah oké, tja ik zag FUT zo snel niet in je geschiedenis staan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:59 schreef daftme het volgende:
[..]
Niet nieuw hoor, ik post alleen zelden. Vandaar dat ik ook teleurgesteld ben. Vorige deel was super.
Elke IF heeft 99 hčquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:01 schreef vandermar het volgende:
Die Stamina van Bale90
lekker 90 minuten lang RT ingedrukt houden
Lolquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Elke IF heeft 99 hčDus zo bijzonder is dat niet meer...
Moet je bij Lindgren zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
Ja godverdomme, opdonderen met DONK uit de OP
Had er uberhaupt niet in moeten staanquote:
Sowieso is stamina in FUT niet zo belangrijk als in H2H, ik heb nog nooit een speler gehad die kramp kreeg of wat dan ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Elke IF heeft 99 hčDus zo bijzonder is dat niet meer...
Holy ***quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:11 schreef daftme het volgende:
Donk heeft echter wel een prima tackle in huis...
Zo belachelijk heb ik het al lang niet meer gezienquote:
Vertonghen heeft al 3* skillsquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Piqué, Vertonghen, David Luiz, van der Wiel, die verdienen sowieso een skill-update.
Achterlijk duur jaquote:
5 overall ja zo slecht is hijquote:
Jij vindt iedereen van Ajax slecht. Ik vind spelers als Blind en Ebecilio niet goed, en Janssen op dit moment ook niet. Ik zie veel liever Sereroquote:
Sereroquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen van Ajax slecht. Ik vind spelers als Blind en Ebecilio niet goed, en Janssen op dit moment ook niet. Ik zie veel liever Serero
Zuid Afrika team wil ik makenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is hij alweer geblesseerd?
Hij is baas. Iemand heeft trouwens bewezen dat zijn stats in FUT beter zijn dan die van Philippe Coutinho.
Boerrigter.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:42 schreef DutchSL het volgende:
Serero is kut, die challenge die nu bezig is met Ajax alsnog winnen van Feyenoord..pff dat is de eerste die me niet lukt hoor, kut Ajax i kkan er niks mee.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:42 schreef DutchSL het volgende:
Serero is kut, die challenge die nu bezig is met Ajax alsnog winnen van Feyenoord..pff dat is de eerste die me niet lukt hoor, kut Ajax i kkan er niks mee.
Serero is juist zowat de beste in dat team wat er bij die challenge in staat. Gelijkspel mag trouwens ook.. maar ja, Bulykin voorinquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:42 schreef DutchSL het volgende:
Had ik vorig jaar ook, en dit jaar is er meer keuze. Alleen moet je dan wel Sereno ofzo ST zetten, want die spitsen van ZAquote:
Wil je ons niet vergelijken met WOW?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:48 schreef Apekoek het volgende:
Dit is wel echt heel tragisch, het FUT topic gaat het totale WOW topic van door de jaren heen inhalen eind van het seizoen.(voorspelling)
Blijkbaar zijn die WoW-ies meer verslaafd dan ons, als ze geen tijd hebben om in hun topic te postenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:48 schreef Apekoek het volgende:
Dit is wel echt heel tragisch, het FUT topic gaat het totale WOW topic van door de jaren heen inhalen eind van het seizoen.(voorspelling)
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
Woehoe, een IF in een pakje
Palacio IF. Wat levert hij op? Kan even niet kijken want moet poepen.
De goedkoopste is 40k, daarna 43.750.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
Palacio IF. Wat levert hij op?
ik moest lachenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
Palacio IF. Wat levert hij op? Kan even niet kijken want moet poepen.
Ik heb gepoept. Nog wel een wat branderig gevoel though.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb gepoept. Nog wel een wat branderig gevoel though.
40K oh dat is wel decent. DIe sla ik op in mijn club
Ja klopt ik probeer hem eerst tegen SIF GUidetti te ruilenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Hij gaat nog verder zakken, zou hem verkopen.
Dat wil toch niemand.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja klopt ik probeer hem eerst tegen SIF GUidetti te ruilen
Dutch, jij hebt ervaring met 3-4-1-2, de CF, moet daar een snelle jongen staan, of iemand met een goede pass en schot? Het Argentijnenplan is overboord, want ik kwam er achter dat SIF Falcao erg goedkoop isquote:
Ik had er Gerrard staanquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dutch, jij hebt ervaring met 3-4-1-2, de CF, moet daar een snelle jongen staan, of iemand met een goede pass en schot? Het Argentijnenplan is overboord, want ik kwam er achter dat SIF Falcao erg goedkoop isDus om de link naar het middenveld (SIF Ramires en IF Marchisio) te waarborgen zal ik moeten kiezen uit: Rossi, Kaka of Nilmar. Kan ook Cambiasso neerzetten ipv Marchisio, en (S)IF Higuain neerzetten op de CF positie. Wat raad jij aan?
IF Benzema komt naast Falcao, dus dat compenseert weer qua pace, al is SIF Falcao ook niet traag met 80 trouwens hoor. Ben erg benieuwd hoe die speelt. Ik denk dat ik Guiseppe Rossi de eerste kans ga geven op CF, Passing 75, 83 pace, 83 shooting en 84 dribbling. Erg veelzijdig, het koppen kan aan de heren in de spits overgelaten wordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik had er Gerrard staan76 pace ofzo, maar erg leuk om mee te spelen
Je mist de snelheid wel soms bij een doorbraak, maar wmb compenseert de 88 passing en shooting heel goed
![]()
De pass is belangrijk op CF
Komt denk ik wel goedquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Benzema komt naast Falcao, dus dat compenseert weer qua pace, al is SIF Falcao ook niet traag met 80 trouwens hoor. Ben erg benieuwd hoe die speelt. Ik denk dat ik Guiseppe Rossi de eerste kans ga geven op CF, Passing 75, 83 pace, 83 shooting en 84 dribbling. Erg veelzijdig, het koppen kan aan de heren in de spits overgelaten worden
EA is gewoon oneerlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
Ik moest met mijn 69 silver rated tegen compleet goud team met allemaal rond de 80 of er boven. Volgens mij had ik een handicap en hij niet terwijl hij 4* had
Zitten duizenden mensen bij EA onze wedstrijden te kijken en dan handicap switches aan/uit te zetten he!!quote:
Kanquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zitten duizenden mensen bij EA onze wedstrijden te kijken en dan handicap switches aan/uit te zetten he!!
Dat zou wel terecht zijn.....hoe staat het met je nieuwe team?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
KanOf ze hebben het gewoon gemunt op Feyenoorders?
Dat zou onterecht zijn maarja bij EA zijn het allemaal homo's.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zou wel terecht zijn.....hoe staat het met je nieuwe team?
Oude nog niet verkocht. Eerst tentamen maken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zou wel terecht zijn.....hoe staat het met je nieuwe team?
Hoeveel geld gok je dat je beschikbaar hebt voor je team?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oude nog niet verkocht. Eerst tentamen maken.
Dan team verkopen, kijken waar het op uit komt, budget over houden voor IF Donk en SIF Guidetti en dan teampje bouwen![]()
Maar als iemand nog een leuke hybrid heeft, preferably met BBVA erin, sta ik open voor suggesties
650/700k. Als ik geld wil overhouden voor Guidetti en Donk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeveel geld gok je dat je beschikbaar hebt voor je team?
Uit dit rijtje Kaka, maar ook die is niet ideaal.. liefst toch wel iemand die nog kan koppen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dutch, jij hebt ervaring met 3-4-1-2, de CF, moet daar een snelle jongen staan, of iemand met een goede pass en schot? Het Argentijnenplan is overboord, want ik kwam er achter dat SIF Falcao erg goedkoop isDus om de link naar het middenveld (SIF Ramires en IF Marchisio) te waarborgen zal ik moeten kiezen uit: Rossi, Kaka of Nilmar. Kan ook Cambiasso neerzetten ipv Marchisio, en (S)IF Higuain neerzetten op de CF positie. Wat raad jij aan?
Update naar IF Maggio kost ook niet zo veel. Maar dan heb je weer te weinig voor IF Boateng.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:48 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iKLxwmysbcJ6W
Ik heb 105k voor eventuele verbeteringen, iemand suggesties? IF Samuel is een klootzak en Lavezzi /Krasic zijn te aanvallend. Misschien IF Boateng i.p.v. Sneijder? Of zal ik gewoon de coins sparen voor IF Donk voor mijn Nederlandse silvers?
Heb je al gedaan? Ik RT wel ffquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze gaan misschien zero weight spelers uitgeven dus misschien Ligeon ook. Ik ga die TheRealGraoully tweeten over dat hij een UP 63 of 64 moet krijgen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:38 schreef Rubenunited het volgende:
Jammer dat Narsingh niet in UT zit, anders had ik een SC Heerenveen team gemaakt
IF Maggio was toch rond de 40k? 30k dus. Met de verkoop van Sneijder moet ik dan wel genoeg hebben voor IF Boateng erbij. Aan de andere kant zijn de LM en RM in 3-5-2 onzichtbaar; misschien is het zonde van de coins.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Update naar IF Maggio kost ook niet zo veel. Maar dan heb je weer te weinig voor IF Boateng.
Hier heb ik inderdaad al naar gekeken. Heb je ervaring met Di Natale als CAM?quote:
Ik heb net een tweet gestuurd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb je al gedaan? Ik RT wel ff
[..]
Waarom Lavezzi niet? Vind ik persoonlijk heerlijk spelen, met zijn snelheid kan hij je hele linkerkant bestrijden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:48 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iKLxwmysbcJ6W
Ik heb 105k voor eventuele verbeteringen, iemand suggesties? IF Samuel is een klootzak en Lavezzi /Krasic zijn te aanvallend. Misschien IF Boateng i.p.v. Sneijder? Of zal ik gewoon de coins sparen voor IF Donk voor mijn Nederlandse silvers?
Ligt een beetje aan je speelstijlquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:52 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
IF Maggio was toch rond de 40k? 30k dus. Met de verkoop van Sneijder moet ik dan wel genoeg hebben voor IF Boateng erbij. Aan de andere kant zijn de LM en RM in 3-5-2 onzichtbaar; misschien is het zonde van de coins.
[..]
Hier heb ik inderdaad al naar gekeken. Heb je ervaring met Di Natale als CAM?
Zou di Natale pakken, dan is het gebrek aan pace bij Ibra helemaal gecompenseerd. Sneijder heeft een redelijk schot, maar kon er niet zo heel veel mee. Di Natale speelt een stuk beter. Zelfs vrije trappen kreeg ik er niet in met Snijederquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef psychedelicate het volgende:
Toch maar voor Lavezzi en IF Maggio gegaan. Ik dacht dat Lavezzi rond de 13k was, maar hij is maar 6k. Dat kan geen kwaad en die schoten en dribbels van hem zijn beestachtig goed.
Nu nog de CAM dus; Sneijder, IF Boateng of Di Natale?
www.ps3onder200euro.nlquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:20 schreef Rubenunited het volgende:
Kent iemand nog een site voor PS3? Wil PS3 graag onder de ¤200,- aanschaffen!
marktplaatsquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:20 schreef Rubenunited het volgende:
Kent iemand nog een site voor PS3? Wil PS3 graag onder de ¤200,- aanschaffen!
Knappe jongen die daar doorheen komtquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:22 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fyZLPlB4bcJ72
Nou, dat was 100k. Nu weer platzak.
Klopt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:30 schreef Reemi het volgende:
Klopt het dat bij het selecteren van de free kick/corner taker de stats niet kloppen, wanneer de speler IF is?Bij de in game stats staan totaal andere waardes.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:30 schreef Reemi het volgende:
Klopt het dat bij het selecteren van de free kick/corner taker de stats niet kloppen, wanneer de speler IF is?Bij de in game stats staan totaal andere waardes.
Mooi zo, z'n freekick zou ook onmogelijk goed zijn voor de stats die weergegeven wordenquote:
Luizquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
Lucio of David Luiz naast T. Silva?
Underdog positie creëren, heb je dat nodig?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:53 schreef Kamikazie het volgende:
Komt dat zien, Kamikazie word zo afgemaakt door rijst!
Wat kost Nene?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
Nou, alleen SIF Nene nog verkopen, en dan kan ik benzema kopen, en kan het elftal gaan voetballen
Ja, anders mis ik alle motivatie en ga ik alleen maar trucjes doenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Underdog positie creëren, heb je dat nodig?
Streamquote:
We moeten samen doneren en 1 iemand die black magic pro intesity laten halenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:18 schreef Tim86 het volgende:
Best wel een leuke wedstrijd van wat ik zo zie, maar de streamkwaliteit is wel echt bagger
Die keeper van jou werd hard gedold net Rijst..jammer dat hij voor open doel een cutback wilde geven die mislukte
We moeten niet alles gaan afronden he, dat word ook saaiquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:18 schreef Tim86 het volgende:
Best wel een leuke wedstrijd van wat ik zo zie, maar de streamkwaliteit is wel echt bagger
Die keeper van jou werd hard gedold net Rijst..jammer dat hij voor open doel een cutback wilde geven die mislukte
Hahah, met ons niveau word het vast heel goed bekeken ja!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
We moeten samen doneren en 1 iemand die black magic pro intesity laten halenKunnen we clubs livestreamen op twitch tv met skype dat zou goed bekeken worden
haha, in dit geval was het wel een lekker vernederende cutback geweestquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We moeten niet alles gaan afronden he, dat word ook saai
Najaquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hahah, met ons niveau word het vast heel goed bekeken ja!!
weet niet, nog nooit tegen VDM gespeeldquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan ook, wie gaat er winnen denk je? Rijst of VDM?
Laag inkopen, hoog verkopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:39 schreef koenie95 het volgende:
Heb net mijn team verkocht om maar is volledig opnieuw te gaan beginnen.
Ik snap niet hoe iedereen zo veel coins heeft dmv handelen dus vraag ik hier maar om wat tips.
Ik heb op dit moment 19k en daar wil ik een zo goed mogelijk team van krijgen.
Nu lijkt het mij verstandiger om eerst flink te handelen om zo veel mogelijk geld te verdienen maar nu vroeg ik me af of jullie nog tips hebben om (veel) winst te maken met handelen.
Dus bij deze, iemand die mij kan helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeggen al die engelsen die rage quiten dus ook altijd.....quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:42 schreef Rijst het volgende:
nee!! Geen stream meer. Ik speel alleen maar slechter daardoor.
Roel focking Brouwers jonguh!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef Rijst het volgende:
Dit team.Ik krijg zoveel doelpunten tegen
Bouw dan ook een serie A teamquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef Rijst het volgende:
Dit team.Ik krijg zoveel doelpunten tegen
Je komt meestal na het werk wel weer effe online, dan ben ik er nog wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan moet ik toch werken jonguh.
Morgen praktijk examen dus ik denk vroeg na bed vanavond...quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je komt meestal na het werk wel weer effe online, dan ben ik er nog wel.
En ik heb wel zin om te clubben vanavond hoor
M'n xbox staat aan, hopelijk start fifa snel opquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Morgen praktijk examen dus ik denk vroeg na bed vanavond...
Alleen overdag (doordeweeks) af en toe bereikbaar. Futhead it isquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:54 schreef Toefjes het volgende:
Ultimatedb ligt echt helemaal plat. Ten onder gegaan aan zn eigen succes denk ik.
Je moet gewoon eerst effe wennen, leren kennen waar je spelers goed in zijn en welke acties je beter met ze kan ontwijken. Elke twee dagen van team wisselenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:59 schreef Rijst het volgende:
Denk terug naar Italiaanse Team. Met IF Matri en IF Chielini.
Heb jij aandelen in FUThead?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alleen overdag (doordeweeks) af en toe bereikbaar. Futhead it is
Ja, maar vind het gedeelte met die balkjes zo leuk, waar je ziet voor hoeveel de spelers verhandeld zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alleen overdag (doordeweeks) af en toe bereikbaar. Futhead it is
Dat Italiaanse team van jou vind ik echt vreselijk om tegen te spelenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:59 schreef Rijst het volgende:
Denk terug naar Italiaanse Team. Met IF Matri en IF Chielini.
twitter:TheRealGraoully twitterde op donderdag 02-02-2012 om 18:05:13Hello - Milito and Zigic will be in packs for the week. reageer retweet
Ja sorry had mijn torrents nog aanstaan. had het gelijk uitgezet na je berichtquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat Italiaanse team van jou vind ik echt vreselijk om tegen te spelen![]()
Ik lagde zonet echt als de neten en kwam wel lucky voor
Ow? Komen ze nu meequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Milito en Zigic zullen de hele week in packs zitten
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja sorry had mijn torrents nog aanstaan. had het gelijk uitgezet na je bericht
Bij mij ging het niet vloeiend maar die bal ging gewoon meter voor meter bijna ipv rollenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
Ik had nergens last van hoor rijst....
En er op gezet voor 500Kquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:10 schreef GuRBuH het volgende:
IF Donk gekocht voor 231kOok nog die Engelse IF spits met 50 pace uit pakje. Niks waard ofc.
ok ik kom nu voor een potjjjquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
Ik had nergens last van hoor rijst....
Sut kukkel?quote:
Die spelers van Al Ahly willen nooit meer voetballen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:16 schreef Toefjes het volgende:
even 1 vandaag kijken over de voetbalrellen van gisteren kijken
Best bizar, hier is 1 kerel die een keeper een schop wilt geven en mist al het gesprek van de dag. 73 doden is bizarquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die spelers van Al Ahly willen nooit meer voetballen.
WTFquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:18 schreef vandermar het volgende:
Kijk dan wtf die mensen
[ afbeelding ]
Ibra IF Boateng IF Silva IF en Nagatomoquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog tips voor mijn semi budget Serie A squad? http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hgYXACEBbcKc2
"semi budget"quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ibra IF Boateng IF Silva IF en Nagatomo
semi budgetquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ibra IF Boateng IF Silva IF en Nagatomo
quote:
oh oke. Wacht ff.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
[..]gedaan maar wilde grappig zijn
Het is maar te hopen dat de doden allemaal figuren als die linker zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:18 schreef vandermar het volgende:
Kijk dan wtf die mensen
[ afbeelding ]
De Rossi als centrale CMquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog tips voor mijn semi budget Serie A squad? http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hgYXACEBbcKc2
Nou geojen garp hoor, greotjens Liesbeth en Tim en een poot van lassiequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
[..]gedaan maar wilde grappig zijn
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh oke. Wacht ff.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Dit is mijn budget Serie A (met één Serie B baas) teamquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Kuttroll is het toch. Mensen hebben gisteren een paar ton voor Milito betaaldquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Milito en Zigic zullen de hele week in packs zittentwitter:TheRealGraoully twitterde op donderdag 02-02-2012 om 18:05:13Hello - Milito and Zigic will be in packs for the week. reageer retweet
IF Pirlo bestaat ja, zijn er heel wat van op de PS3.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:29 schreef Rijst het volgende:
Bestaat IF Prilo? Ik zie hem wel staan bij de TOTW van OCT12. maar niet op de markt. Wel zie ik SIF Marchisio die dezelfde rating heeft als IF Pirlo
hij bestaat en ik zie hem meteen op pagina 2 van de markt als ik zoek op juve middenvelders van meer dan 10Kquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:29 schreef Rijst het volgende:
Bestaat IF Prilo? Ik zie hem wel staan bij de TOTW van OCT12. maar niet op de markt. Wel zie ik SIF Marchisio die dezelfde rating heeft als IF Pirlo
kopen 60.000 ultra rare?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:32 schreef BDIL het volgende:
WTF? Er is toch een spaanse gold shiny coach of niet? Kan er geen een vinden![]()
Die van Feyenoord zou ik doen, veruit de mooistequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:32 schreef Reemi het volgende:
Ik wil een nieuwe badge, zal ik de Columbus Crew badge nemen?Wel duur...
Ik zie hem echt niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij bestaat en ik zie hem meteen op pagina 2 van de markt als ik zoek op juve middenvelders van meer dan 10K
Jij bent zo voorspelbaar, ik wist dat je dit zou postenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die van Feyenoord zou ik doen, veruit de mooiste
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#k1qbzu5hbcKdIquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:32 schreef BDIL het volgende:
WTF? Er is toch een spaanse gold shiny coach of niet? Kan er geen een vinden![]()
Mooiquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij bent zo voorspelbaar, ik wist dat je dit zou posten
Ik zie er meer dan genoeg hoorquote:
Die is er niet..alleen Jimenez Jimenez maar die is niet shiny volgens mijquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:32 schreef BDIL het volgende:
Misschien staan er geen Pirlo's met een BIN op?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
CM
serie a
Juventus
bin min 10k max 100k
Geen IF Pirlo
Hoeveel kostte hij nou?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:40 schreef Toefjes het volgende:
Nene verkocht, nu kan ik het team afronden
Ik reageer na de wedstrijd met:"U mad bro?".quote:LMFAO think it's funny how good you think you are with your team although you play like very other twat on this game. Pass and move and pass without taking touches. HAHA your fucking shit try playing properly dickhead.
Ik: "Why so serious?".quote:No.... But u just made my day with ur pathetic reply HAHA
Nee. Gewoon naar je homescherm gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:43 schreef poker4lifee het volgende:
wtf spel zit vast bij dat zien van team van de tegenstander. krijg ik nu een lose erbij?
loading ding onderin blijft ronddraaien.
Hmm thnx, nice team trouwensquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#k1qbzu5hbcKdI
Die gast is de enige Spaanse manager.
Hmm thnx , las het net ook dagt dan Vincent del Bosque ook in het spel zatquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is er niet..alleen Jimenez Jimenez maar die is niet shiny volgens mij
Nee als je de CD eruit drukt dan heb je geen DNF + lose, wel uit het tournooi.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:43 schreef poker4lifee het volgende:
wtf spel zit vast bij dat zien van team van de tegenstander. krijg ik nu een lose erbij?
loading ding onderin blijft ronddraaien.
Hij is ook geen CMquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
CM
serie a
Juventus
bin min 10k max 100k
Geen IF Pirlo
140K uiteindelijk opgeleverd, de SIF. Gekocht voor 137K, dus verlies gedraaid. Ach, het kan niet altijd meezittenquote:
Dat je nooit een duel aangaat of een actie probeert denk ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, ik heb er weer een leuk berichtje gehad hoor. De eerste kreeg ik in de rust de andere na de wedstrijd.
[..]
Ik reageer na de wedstrijd met:"U mad bro?".
[..]
Ik: "Why so serious?".
De wedstrijd won ik zwaar verdiend met 5-2, hij scoorde 1 pruts doelpunt en de ander met een corner. Weet eigenljk niet wat hij met het 1e bericht bedoelt, wat is 'taking touches'?
Ik vind dat ''U mad bro ?'' zo irritant he als ik een tegenstander een normale message stuur...quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, ik heb er weer een leuk berichtje gehad hoor. De eerste kreeg ik in de rust de andere na de wedstrijd.
[..]
[..]
De wedstrijd won ik zwaar verdiend met 5-2, hij scoorde 1 pruts doelpunt en de ander met een corner. Weet eigenljk niet wat hij met het 1e bericht bedoelt, wat is 'taking touches'?
Die berichten die hij stuurde noemen wij in mijn samenleving geen 'normale message'.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind dat ''U mad bro ?'' zo irritant he als ik een tegenstander een normale message stuur...
Jah dat snap ik wel, zoals je hierboven heb gepost maar op een of ander manier speel ik alleen maar tegen kinderen of debielen die niet normaal reageren... Laatste gg is al een tijd geledenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die berichten die hij stuurde noemen wij in mijn samenleving geen 'normale message'.
Verkeerde topicquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:54 schreef OmniRocket het volgende:
voor de 2e keer gedegradeerd,. had in laatste match nog 1 punt nodig.. maar ik faalde weer eens in het afronden.
Verander je teamnaam ''MLS Bronze'',het is wel misleidend hahahahahahquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:53 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#e0m2rQOBbcKeyZieke beesten
Als ik Luiz CB zet, aan de zijde van Bale, dan zou dat al een stuk beter zijn, een kwestie van uitproberen. En die link naar de CF is onvermijdbaar. Volgens mij is de enige mogelijkheid IF Balotelli om daar een dode link te voorkomen. En dan kan ik niet met SIF Falcao spelenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Verander je teamnaam ''MLS Bronze'',het is wel misleidend hahahahahahVerder beesten maar irriteren die dode links jou niet ? Ik erger me kapot aan een dode link namelijk
Met Kaka of Diego heb je tenminste nog 9 chemistry voor Ramires en de CF.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik Luiz CB zet, aan de zijde van Bale, dan zou dat al een stuk beter zijn, een kwestie van uitproberen. En die link naar de CF is onvermijdbaar. Volgens mij is de enige mogelijkheid IF Balotelli om daar een dode link te voorkomen. En dan kan ik niet met SIF Falcao spelen
Wat is Chiellini waard? RvP kan je voor 250K wel kwijtquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef Rijst het volgende:
IF van Persie ruilen voor IF Chielini doen?
Ze zijn evenveel waard denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is Chiellini waard? RvP kan je voor 250K wel kwijt
Je mag gewoon niet op een normale manier winnen lijkt het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Er was PSN onderhoud aangekondigd voor vanavond.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Iemand anders die wel op de ea servers kan op ps3?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er was PSN onderhoud aangekondigd voor vanavond.
Stuur ook maar weinig GGs. Als ik verlies is het altijd onterechtquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jah dat snap ik wel, zoals je hierboven heb gepost maar op een of ander manier speel ik alleen maar tegen kinderen of debielen die niet normaal reageren... Laatste gg is al een tijd geleden
Ja als ik geen skill move voor mijn doelpunt maak is het maar een triest doelpunt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je mag gewoon niet op een normale manier winnen lijkt het.
zit wel op psnquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er was PSN onderhoud aangekondigd voor vanavond.
Beetje te veel spelers met 7 chem imo. Best teampje verder. Maar 625k voor 88 Silva? Had je hem gelijk de 1e dag dat hij uitkwam gekocht?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:53 schreef Toefjes het volgende:
Altijd 'HURENSOHNN!!!!!'quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik krijg best wel veel rage berichten, vooral veel : ..... cunt ..... en dat soort onzin. Op een of andere manier zit altijd het woord cunt of een duits woord erin
Ik nagenoeg nooit eigenlijk, maar het zal ook wel schelen dat ik nooit een replay kijk of een celebration doe En nagenoeg nooit een cutback.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik krijg best wel veel rage berichten, vooral veel : ..... cunt ..... en dat soort onzin. Op een of andere manier zit altijd het woord cunt of een duits woord erin
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:33 schreef Rijst het volgende:
Er staat een 433 IF RvP op de markt voor 222k.
WIe koopt hem ff snel![]()
Ja maar ik kan nuet op web app, xonsole nog aan.quote:
Het komt denk ik vooral omdat ik veel skills doe, vaak nutteloos, en vaak probeer de tegenstander toch een beetje te vernederen door bijvoorbeeld de keeper uit te spelen etc.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik nagenoeg nooit eigenlijk, maar het zal ook wel schelen dat ik nooit een replay kijk of een celebration doe En nagenoeg nooit een cutback.
Waarmee ik niet wil insinueren dat jij dat doet overigens
Moet ik hem kopen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:33 schreef Rijst het volgende:
Er staat een 433 IF RvP op de markt voor 222k.
WIe koopt hem ff snel![]()
Nicequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:53 schreef Toefjes het volgende:
Rossi onderschattenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nice![]()
Alleen Rossi is vrij nutteloos daar.
Je kan er veel beter een Liga BBVA speler neer zetten, maakt niet uit welke.
Ja oké, maar dat deed hij voor meer links, waar het niet voor helptquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rossi onderschattenje weet niet wat je zegt.
Wil je de mijne ook kopen voor 239k?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb hem gekocht en 1 minuut later staan er 2 voor 240k BIN waaronder 1 4-4-2. Als ik hem voor 239k BIN verkoop maak ik net winst na tax.
Wie zou hij er beter neer kunnen zetten dan? Naast TOTY Messi dan natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat deed hij voor meer links, waar het niet voor helptBovendien bijna allemaal zwarte kaartjes.
Kakaquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie zou hij er beter neer kunnen zetten dan? Naast TOTY Messi dan natuurlijk
Die hoef ik niet, maar bedankt voor de tip om die van 222k te kopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wil je de mijne ook kopen voor 239k?
Voor Chemistry Kaka. Maar als ik zou kiezen tussen een Kaka met 9 chem of een Rossi met 7. dan wist ik het welquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie zou hij er beter neer kunnen zetten dan? Naast TOTY Messi dan natuurlijk
O noesquote:
Op PS3 is Lavezzi nog wel duur.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef psychedelicate het volgende:
Toch maar voor Lavezzi en IF Maggio gegaan. Ik dacht dat Lavezzi rond de 13k was, maar hij is maar 6k. Dat kan geen kwaad en die schoten en dribbels van hem zijn beestachtig goed.
Nu nog de CAM dus; Sneijder, IF Boateng of Di Natale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |