abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:31:28 #101
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_107522820
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:08 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Nu kan ik wel een grapje maken over zilt, maar dat zal ik maar laten. :@
Dat zou behoorlijk brak zijn ja.. :)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_107523282
typo's zijn helaas beetje mijn handelsmerk ben ik bang. Tenminste op andere fora mijn voornemen is om het hier beter in de gaten te houden.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107523724
Pff, boeit weinig. Maar whisky wordt heel vaak met een e geschreven, dat vond ik wel grappig. Voor de rest boeien typo's me erg weinig. Ik maak er zelf ook meer dan genoeg... :)
pi_107523955
da
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Pff, boeit weinig. Maar whisky wordt heel vaak met een e geschreven, dat vond ik wel grappig. Voor de rest boeien typo's me erg weinig. Ik maak er zelf ook meer dan genoeg... :)
dat heeft een reden dat je dat vaak ziet.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107524913
True, maar we hebben het ook niet de hele tijd over 'beer'. ;)
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:32:24 #106
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_107524994
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
True, maar we hebben het ook niet de hele tijd over 'beer'. ;)
Maar wel over pils voor ons en unne hallef um voor joysa
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_107526034
Nog maar 9 dagen tot Hard Bass... *O*

Nu even voor genieten met de livesets van Qountdown 2011 en X-Qlusive Noisecontrollers 2012... :s)
pi_107526225
wat is dat?

Morgen naar essen. Sta op de gastenlijst van Sir Reg die spelen daar samen met the porters en the real McKenzies
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107526625
Hard Bass: http://www.b2s.nl/hardbass/

En de andere 2:
Qountdown: http://www.q-dance.nl/q/page/qountdown
X-Qlusive: http://www.q-dance.nl/q/page/x-qlusive_-_noisecontrollers

Sir Reg is niet mijn muziek... Klinkt te commercieel...
pi_107527040
Sir Reg commercieel? Ik denk de meest onbekende internationale folkpunkband. Oke de recenties van het laatste album zijn op de site die voorde scene belangrijk zijn veel beter als van Genreleiders Flogging Molly en Dropkick Murphy's maar helaas zijn ze nog klein. Ze openen de avond zelfs nog voor the porters.

Maar goed ik klaag niet met wat gehannes op de gastenlijst van deze aardige zweden gekomen zodat ik toch nog kan gaan kijken terwijl het uitverkocht is.

Zal je links eens luisteren/bekijken
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:22:44 #111
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_107527076
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef Partingglass het volgende:
wat is dat?

Morgen naar essen. Sta op de gastenlijst van Sir Reg die spelen daar samen met the porters en the real McKenzies
Oi oi oi , nice!.. :)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_107527217
@ Realbizkid die links die je stuurde is niet echt mijn ding :)
@ Tism zeker deftige scheisse! heb er zin in.

Mannen en vrouwen ik wens het jullie, ik moet gaan oefenen met de band. Cheers en hoiie wah!
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:33:39 #113
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_107527583
Ik ga Zaterdag naar de Fenix in Sittard, ff mijn vrienden van de Valse Honden steunen in de voorrondes van Nu Of Nooit 2012/Stichting Popmuziek Limburg.. :s)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_107527685
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:21 schreef Partingglass het volgende:
Sir Reg commercieel? Ik denk de meest onbekende internationale folkpunkband. Oke de recenties van het laatste album zijn op de site die voorde scene belangrijk zijn veel beter als van Genreleiders Flogging Molly en Dropkick Murphy's maar helaas zijn ze nog klein. Ze openen de avond zelfs nog voor the porters.

Maar goed ik klaag niet met wat gehannes op de gastenlijst van deze aardige zweden gekomen zodat ik toch nog kan gaan kijken terwijl het uitverkocht is.

Zal je links eens luisteren/bekijken
Dat de band niet commercieel is, wil niet zeggen dat de muziek niet commercieel is. ;)

Hard Style is nooit commercieel geweest, en zal het waarschijnlijk ook nooit worden. :)
Dat heeft te weinig raakvlakken met de huidige top 40 shit...
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:41:41 #115
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_107527966
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:35 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dat de band niet commercieel is, wil niet zeggen dat de muziek niet commercieel is. ;)

Hard Style is nooit commercieel geweest, en zal het waarschijnlijk ook nooit worden. :)
Dat heeft te weinig raakvlakken met de huidige top 40 shit...
Echt wel.. :')

Als je hele stadions vol krijgt met 20000/30000 aan volk op af komt is het echt wel commercieel.. :D
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_107527991
Folkpunk en commercieel zie ook niet echt gebeuren eigenlijk. Maar goed moet eerlijk zeggen dat ik nooit radio luister dus ook geen idee wat in de top40 staat op dit moment.

Grootste Folkpunk concert in Nederland zijn met ik dacht 2500 toeschouwers

Hardstyle etc ik hoor daar als leek allemaal vaak weinig verschil is voor mij ongeveer hetzelfde. Een dj met beats. Op lowlands weleens half leip in van die tenten gestaan. Het heeft het voor mij niet maar begrijp opzich wel dat mensen zo'n feest gaaf vinden

[ Bericht 8% gewijzigd door Partingglass op 02-02-2012 19:43:38 (update) ]
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107528087
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:33 schreef Tism het volgende:
Ik ga Zaterdag naar de Fenix in Sittard, ff mijn vrienden van de Valse Honden steunen in de voorrondes van Nu Of Nooit 2012/Stichting Popmuziek Limburg.. :s)
Zeker support the local scène. Succes!
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107528119
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:41 schreef Tism het volgende:

[..]

Echt wel.. :')

Als je hele stadions vol krijgt met 20000/30000 aan volk op af komt is het echt wel commercieel.. :D
Dat je een stadion vol krijgt, zegt niets over het commercieel zijn van iets. Anouk is commercieel, maar zal nooit een stadion vol krijgen natuurlijk... :')

Met commercieel wordt bedoeld dat je de muziek via alle bekende kanalen promoot (Radio en TV). Dat gebeurd met Hardstyle niet.

Dance is weer een ander verhaal, dat staat regelmatig bovenaan in de Top 40... Ik heb op 3FM/538/Veronica nog nooit een Hardstyle single gehoord... Happy Hardcore is dan wel weer commercieel, maar Hardcore niet, ondanks dat die ook stadions vol krijgen...
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:45:09 #119
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_107528128
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:44 schreef Partingglass het volgende:

[..]

Zeker support the local scène. Succes!
Yes sir.. :Y
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_107528247
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:44 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dat je een stadion vol krijgt, zegt niets over het commercieel zijn van iets. Anouk is commercieel, maar zal nooit een stadion vol krijgen natuurlijk... :')

Met commercieel wordt bedoeld dat je de muziek via alle bekende kanalen promoot (Radio en TV). Dat gebeurd met Hardstyle niet.

Dance is weer een ander verhaal, dat staat regelmatig bovenaan in de Top 40...
In dat geval valt Folkpunk helemaal buiten commercieel. Dat krijgt eigenlijk nooit media aandacht. Zeker niet op TV of Radio

En potverdikkie oefenen met de band is afgeblazen. De violist zit in het prinsengezeldschap en heeft het te druk. Mooi jammer.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107528288
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:47 schreef Partingglass het volgende:

[..]

In dat geval valt Folkpunk helemaal buiten commercieel. Dat krijgt eigenlijk nooit media aandacht. Zeker niet op TV of Radio

En potverdikkie oefenen met de band is afgeblazen. De violist zit in het prinsengezeldschap en heeft het te druk. Mooi jammer.
Dropkick Murphy's... Flogging Molly... Nee, die komen nooit op radio en tv... :')

Die laatste heeft zelfs op nummer 1 gestaan met 2 albums in de album top weet ik hoeveel in de US... In NL op de 37e plaats. Ik heb nog nooit een album van de Psyko Punkz daarin zien staan. ;)

In het DJ-magazine Mixmag, is de hoogst geplaatste Hardstyle artiest ooit, te vinden geweest op plaats 55. Dat was Lady Dana, die toen nog Happy Hardcore speelde.

[ Bericht 6% gewijzigd door RealBizkit666 op 02-02-2012 19:54:50 ]
pi_107529537
En nu weer verplicht GTST kijken... :'(
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:11:23 #123
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_107529663
quote:
8s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
En nu weer verplicht GTST kijken... :'(
Aah, een lotgenoot ;(
Tics van je petten.
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:12:18 #124
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_107529716
quote:
8s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
En nu weer verplicht GTST kijken... :'(
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef nattermann het volgende:

[..]

Aah, een lotgenoot ;(
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_107529806
Ik ken nagenoeg geen act die niet commercieel zijn anders kom je simpelweg nergens. Misschien Crass maar dat is dan ook echt de enige. Je moet meewerken met het "systeem" om je muziek de wereld in te krijgen.

Commercieel vind ik veel top40 acts. Evenementen die 10duizende mensen trekken, stadia vol mensen, veel radio en tv coverage, dure Cd's etc.

Niet een band die idd twee zeker dat soort band goedverkopende cd's zelfs hun genre ontstegen zijn in bekendheid. Maar hoe dan ook blijf het een redelijk underground band. In US is er ook voordat soort band een veel groter podium Talkshows etc besteden ook aandacht aan bands die niet hitgevoelig zijn. In Nederland is zoiets nauwelijks aanwezig.

een band waar je nog kans heb ze in de merch stand tegen te komen, die rustig in de pub voor een optreden een heel gesprek met je aangaan en een pint met je legen etc vind ik niet commercieel.

maar het is een redelijk zinloze discussie denk ik. Kom zelf uit de punkhoek en dan de echte DIY mentaliteit. Ik weet nog dat flogging molly die ik te gek vond bekend werd onder zeg festivalbezoekend publiek. Heb ze toen bijna 10 jaar niet meer live gezien tot afgelopen jaar toch me maar over heen gezet. DKM zelfde ik ken ze als streetpunkbandje nog voor de echte folk invloeden met de oude zanger nog (zing nu bij de street dogs) heb ook wel moeite gehad toen die muziek zeg maar even hypte onder festivalvolk. Maar commercieel vind ik ze niet. hadden een stuk verder kunnen komen als ze wat meer daarin meegewerkt hadden.

Dat is nu wel weer voorbij. Die twee bands krijgen nog zalen vol maar de rest van de bands uitdie scene genieten maar weinige algemene intresse. ik houd daarvan. Kleine zaaltje. Bands die zelf hun merch doen. Waarmee je een biertje kunt pakken ouwehoeren etc.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')