En dat met een tweeliterflesje!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:58 schreef Eska het volgende:
Tof!!En lekker veel tegelijk ook, zie ik.
Dat wordt lekker vaak bijvullen of vervangen dan??quote:
Die liggen voor de deurquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:05 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat wordt lekker vaak bijvullen of vervangen dan??![]()
Wat heb je eigenlijk met die gesneuvelde paarse pegels gedaan, waar heb je die gelaten??Geen nare vlekken van gekregen?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Die liggen voor de deur
Zie vaak mensen kijken als ze voorbij lopen. Overbuurmeisje kwam ook langs... TOOOOF! Hoe heb je dat gedaan?
Hopen dat deze pegels morgen overleven. Maar ik ga ze ombinden met aluminiumfolie en er een paraplu bovenhangen. Ik wil een ijshuis maken!
Hoe kan het dat mods altijd met van die briljante plannen komen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:28 schreef Ole het volgende:
Misschien een idee om categorieen te maken: de langste, de mooiste etc. En dan Editie NL mailen!
nachtelijke ingevingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe kan het dat mods altijd met van die briljante plannen komen?
IJspegels maken is als Bob Ross. Kijk ernaar, raak in trance en val in slaap. Werkt heel goed! Tot je verslaafd raakt dan..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:34 schreef Ole het volgende:
[..]
nachtelijke ingeving. Kan niet slapen
Leuk ideequote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:28 schreef Ole het volgende:
Misschien een idee om categorieen te maken: de langste, de mooiste etc. En dan Editie NL mailen!
Tja dat heb ik helaas niet bij de hand, en limonade is zeker geen goed idee, dan gaan mijn ijspegels eraanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 03:14 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben nog steeds voor multicolor ijspegels
Vergeet het jeugdjournaal vooral niet, dan hangt half nederland binnen no-time vol ijspegels denk ik..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:28 schreef Ole het volgende:
Dan kom je de deur niet meer uit?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 06:42 schreef NorthernStar het volgende:
Wat zou er gebeuren als je de tuinsproeier op je gevel richt en een etmaal of wat laat gaan?
quote:TERNEUZEN - De Oostbuis van de Westerscheldetunnel richting Zuid-Beveland is vrijdagochtend vanaf 10.00 uur een half uur afgesloten geweest in verband met het verwijderen van ijspegels. De weg is inmiddels weer vrij.
bron
Coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |