quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:35 schreef Eska het volgende:
[..]
Nu al vast een list bedenken, tegen de zon!
Ik zou helaas niet weten hoequote:Op donderdag 2 februari 2012 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je geen schaduw creeeren? Zonde als ze smelten!
Ik kom ook niet verder dan een (flink) stuk folie er voor hangen of zo....quote:
Zat ik ook aan te denken. Probleem is echter de wind. Die is al hard maar ik woon kort achter een flinke rivier in een straat die bekend staat als windhol. En daar kan folie niet zo goed tegenquote:Op donderdag 2 februari 2012 02:42 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder dan een (flink) stuk folie er voor hangen of zo....
Hey, maar dit resultaat is toch maar mooi wel vastgelegd hè, hoe het morgen ook afloopt.
Tuitje van mijn gieter slibt ook langzaamaan dicht, hoor. Zonet weer een scheutje water toegevoegd, dat ging nog maar net.quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
Het tuitje van mijn gietertje lijkt nu al potdicht gevroren. Gelukkig vriest het nog wel even, morgen weer een dag.
Misschien leuk om wat met kleuren te varieren, morgen gewoon geel doen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 03:09 schreef Dven het volgende:
Kut. 't Gaatje zat weer eens verstopt dus prikte ik er weer een extra bij. Dat gaat toch al heel de avond goed. Alleen nu stroomt het toch iets te snel![]()
Zie morgen het effect wel. Het zal in ieder geval paars zijn!
Wauwquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:06 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Veel paarser kan je ze niet krijgen!
Degene met de paarse achtergrond kleurquote:
Ik ging er vanuit dat jij hem gereekst had.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Degene met de paarse achtergrond kleur. Zo'n kleur heb ik ook
Ow dat... ja dat klopt welquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat jij hem gereekst had.
Ja, hoe denk je dat ze die maken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:04 schreef Klonk het volgende:
Die paarse kun je gewoon bij de sexshop kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |