naah millimeterquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jouw baard loopt waarschijnlijk tot aan je schouders.
De metroseksuele hype is al voorbij, die meisjes lopen achter!quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:10 schreef Nederturk het volgende:
Sinds 2 weken laat ik voor het eerst mijn baard staan (wel handig met dit weer). 90% van de meiden in mijn omgeving vinden het maar niets en dat begrijp ik niet. Het moet altijd kaal, gay, strak bla bla. Vroeger stond beharing voor mannelijkheid en tegenwoordig is het maar vies en lelijk.
Klacht: Ik wil de vrouwen van vroeger terug die mijn baard wel zouden waarderen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:16 schreef La_Vita het volgende:
Prikt een beetje bij het zoenen maar verder wel leuk
Pics?
quote:Op woensdag 14 december 2011 07:26 schreef zarGon het volgende:
Baarden!.
Maar dan niet van die donshaarbaarden, haatbaardbaarden en ringbaardbaarden. Stoppelbaarden, metmateharigebaarden en baardige baarden zijn okay.
Sowieso, damesmeisjes met baarden!. Lekker warm in de winter tijdens het knuffelen, vol verrassingen na het eten en heerlijk warm na het aansteken.
ik wil geen vrouwen, ik wil meisjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:38 schreef Sapstengel het volgende:
Volledig terechte klacht TS. Ik heb zelf ook een baard.
Al merk ik wel dat vrouwen het beter vinden, zonder baard zie ik eruit als 16. Met een baard straal ik mannelijkheid uit. En vrouwen houden van die "rough edge" zeg maar.
Zweetlucht in de baard?quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Baarden, snorren, rughaar.![]()
Het is gewoon smerig.
Het ziet er onverzorgd uit en de zweetlucht blijft erin hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |