abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_138321197
Peter ga eens terug naar je kelder


grgr
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 1 april 2014 @ 00:22:46 #202
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_138387109
Wat gebeurde er nou net bij 538? Die twee liepen echt flink te zeiken tegen elkaar live on-air. :D
Of in scène gezet?
pi_138390511
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat gebeurde er nou net bij 538? Die twee liepen echt flink te zeiken tegen elkaar live on-air. :D
Of in scène gezet?
Ik heb het niet gehoord, maar dat was tussen Eddy Keur en Martijn Biemans zeker?

Dat schuurt al vanaf het begin, volgens mij.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:59:39 #204
194695 franklop
Fran knock
pi_138391026
Lijkt bij ESO wel een beetje klad in te komen. Eerst al DVHS na 9.00 en dan na het 9.30 nieuws en praatje de '5 voor Tien/tim' platen. Weinig geouwehoer meer om die tijd :'(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_138392819
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat gebeurde er nou net bij 538? Die twee liepen echt flink te zeiken tegen elkaar live on-air. :D
Of in scène gezet?
Was een 1 april grap :*

http://www.538.nl/gemist/17505/ruzie-in-de-show-zonder-naam

https://twitter.com/noorlanderedwin
pi_138409874
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:59 schreef franklop het volgende:
Lijkt bij ESO wel een beetje klad in te komen. Eerst al DVHS na 9.00 en dan na het 9.30 nieuws en praatje de '5 voor Tien/tim' platen. Weinig geouwehoer meer om die tijd :'(
ik denk dat mensen tussen 09.00-10.00 liever muziek horen dan geouwehoer. En tussen 07.00-09.00 wat meer nieuws en gesprek van de dag momenten. Het programma staat als een huis op dit moment
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 2 april 2014 @ 07:46:22 #207
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138425483
Fantastisch interview met die typemachinereperateur _O-
Henk in de regio _O_
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 2 april 2014 @ 10:03:05 #208
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138427304
EversStaatOp538 twitterde op woensdag 02-04-2014 om 09:42:04 Hilarische #HenkInDeRegio! Henk belde met typemachinedokter/kanariefokker Ger de Heer. Moet je ff horen! http://t.co/q9fL5IrEnJ #radio538 reageer retweet
pi_138444601
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 07:46 schreef Pino112 het volgende:
Fantastisch interview met die typemachinereperateur _O-
Henk in de regio _O_
Hahaha ja, was mooi vanochtend _O- Henk Blok _O_
pi_138450919
Ben maar eens een minuutje naar de Avondploeg gaan luisteren. Die stem van Daniël, man man :'(
pi_138478133
http://www.radiofreak.nl/(...)-alweer-weg-bij-538/

quote:
Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven zijn na drie maanden alweer gestopt met hun programma 'Jurk!FM' op Radio 538. Naar eigen zeggen kunnen de makers het wekelijkse radioprogramma niet combineren met hun andere werkzaamheden.
Eind vorig jaar werd bekend dat het komische duo een programma zouden gaan maken op 538. "We gaan mensen lastig vallen met telefoontjes, sketches en interviews. Af en toe muziek tussendoor maar het merendeel is sketches", zei Jeroen van Koningsbrugge er toen over.

Het programma startte in januari en was elke zondagavond van 22:00 tot 0:00 uur te beluisteren. Het bestond uit een aantal opgenomen sketches, tussendoor draaide Robin Leféber platen. Hij is van komend weekend op zondagavond in zijn eentje te horen.

538 heeft niet gereageerd op vragen over het stoppen van 'Jurk!FM'.
pi_138487545
Waarschijnlijk vonden Jeroen en Dennis er geen moer aan. Of het sloeg niet aan bij het 538 publiek.

Dus dan maar weer terug naar hitjes roteren :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_138512636
Wat een heerlijk programma, de Frank & Vrijdag Show _O-
pi_138601082
Henk in de regio, hahahahaha _O-
pi_138602340
Bløf week _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 7 april 2014 @ 22:27:22 #216
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_138632526
quote:
Rick Romijn, de sidekick van Edwin Evers op radio 538, is veroordeeld tot een werkstraf van honderd uur en een proeftijd van twee jaar. De Haagse sidekick met de grote mond heeft zich schuldig gemaakt aan smaad, belaging en bedreiging, zo oordeelde de rechtbank Midden-Nederland vorige maand. De rechtbank heeft het nieuws maandag bevestigd.

Romijn stuurde tussen het najaar van 2009 en het voorjaar van 2010 onder meer een groot aantal e-mails en berichten via sociale media naar de ex van zijn vrouw. De mails bevatten dreigementen als 'ik weet je altijd te vinden' en 'kijk je straks wel goed uit waar je heen gaat. En goed om je heen kijken.'

Advocaat Lydia Plantenga, die de sidekick vertegenwoordigt, laat weten dat het doelwit van Romijn al zestien jaar geen alimentatie heeft betaald. Volgens de raadsvrouw moet hij ook nog een schadevergoeding betalen omdat hij zijn ex ooit mishandelde. Om die reden zou Romijn de man bedreigd hebben.

538 en Evers onthouden zich van commentaar.
Sidekick Evers krijgt taakstraf
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_138635073
Badboiiii Rick
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_138639136
het zijn wel een stelletje boefjes die sidekicks want Niels heeft al eens voorwaardelijke straf gekregen volgens mij voor zijn rijgedrag
  dinsdag 8 april 2014 @ 07:25:37 #219
67174 Dos37
Come on Twente
pi_138639139
Genieten is het elke morgen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 8 april 2014 @ 08:38:09 #220
194695 franklop
Fran knock
pi_138639807
quote:
Ze hebben het er nu zelf over :D
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_139020729
Meal or no Meal O+
pi_139067337
http://www.radiofreak.nl/(...)-is-een-beetje-saai/

quote:
Edwin Evers vindt Giel Beelen origineel en gedurfd. Dit zegt hij in een interview met de Volkskrant. “Hij is mogelijk wat meer naar ons opgeschoven, met telefoontjes en gasten, maar hij doet het in zijn eentje, er kan altijd iets onverwachts gebeuren. Je hoort zijn passie voor radio.”
Alle ochtendprogramma’s ziet Evers als concurrent. “Iedereen die op hetzelfde tijdstip zit, beschouw ik als concurrent. Ook Radio 1 en Sky Radio.” Giel Beelen ziet hij als zijn belangrijkste concurrent. “Sander de Heer op Radio 2 is een beetje saai.”

Evers is blij met het team waarmee hij werkt. Over Rick Romijn en Niels van Baarlen zegt hij: “Ik werk al zo lang met ze samen. Ze hebben als sidekick ieder hun eigen rol, ze doen de productie en de redactie, ze stellen de lijst nieuwsonderwerpen samen waaruit we een keus maken. Ze versterken elkaar in hun gedrag en mening. Voor radio is dat waanzinnig.” Hij kan er slecht tegen als er gesproken wordt over lachzakkenradio. “Adam Curry heeft het een keer wat denigrerend over lachzakkenradio gehad toen hij zelf iets in de ochtend ging doen. Laat het eerst maar eens zelf zien, dacht ik. Je moet zo'n programma echt graag willen doen en er alles voor opzij zetten om er iets van te maken. Dat doe je niet effe. Ik weet niet waar hij nu zit, maar niet meer op de radio in elk geval. Ik weet dat bij ons de lach niet gespeeld is. Als de microfoons dicht staan, gaat het net zo hard verder. Het is vrolijk, ja, maar er zijn ook serieuze items. De chirurg die een schedel van kunststof heeft gemaakt. De advocaat van het juweliersechtpaar uit Deurne. Dan wordt er zeker niet gelachen.”

Onlangs verlengde de dj zijn contract met 3 jaar tot en met 2016. Over de periode daarna zegt hij: “Zoals ik me nu voel: doorgaan. Als er dan tenminste nog wordt geluisterd. Ik voel nog dezelfde energie en heb hetzelfde plezier als in het begin. De ochtend is voor radio zo'n mooi moment. Iedereen is nog een beetje blanco, zet de radio aan en hoort dan wat er leeft en speelt in de wereld. Je maakt deel uit van het ritueel, het ontbijt, de file. Wij zijn het verse broodje, de pratende krant. Nee, ik heb geen moeite met opstaan. De wekker gaat om 10 over 4, ik probeer om half 5 in de auto te zitten en dan rij ik op mijn gemak naar de studio. Een uur en een kwartier. Bakkie koffie mee in de auto. Heerlijk rustig. De ochtend heeft iets magisch, bijna. Zeker nu. In de buurt van Harderwijk of Amersfoort komt de zon op. Dat is echt heel gaaf. Geen reden om er speciaal voor op te staan, natuurlijk, maar het is wel mooi meegenomen. 's Avonds lig ik om 20 uur in bed. Ik slaap meteen. In deze periode heb ik wel donkere gordijnen nodig en in de zomer een airco. Als iets me in de toekomst zal opbreken, dan zal dat eerder het vroege naar bed gaan zijn - het idee dat je veel leuks mist - dan het vroege opstaan." [Volkskrant]
pi_139067419
Heb het hele artikel gelezen in de Volkskrant, interessant stuk.
pi_139067671
quote:
14s.gif Op zondag 20 april 2014 11:22 schreef Holenmens het volgende:
Heb het hele artikel gelezen in de Volkskrant, interessant stuk.
Edwin Evers komt niet zoveel in de media maar als hij wat zegt is het wel vaak gelijk raak
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')