quote:
Ik heb gisteravond boek 1 uitgelezen en ben vanochtend begonnen in boek 2.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Vanavond lekker boek 3 uitlezen en alvast een beginnetje maken aan deel 4 trouwens!
quote:“When the sun rises in the west and sets in the east,” said Mirri Maz Duur. “When the seas go dry and mountains blow in the wind like leaves. When your womb quickens again, and you bear a living child. Then he will return, and not before.”
risingquote:
stond hierboven al, toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:05 schreef Gwywen het volgende:
Winter is Coming heeft weer een nieuw filmpje geplaatst:
refresh my memory?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:06 schreef maurisioo het volgende:
Het einde van aflevering 7 ook
Nu net voor de tweede keer gezien, nog steeds prachtig om te zien
Even in spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op tumblr staat het vaak als eerste.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:13 schreef Gwywen het volgende:
Je hebt gelijk. Ik dacht dat alles wat bovenaan staat op WiC het nieuwste van het nieuwste is.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Even in spoilerJha, das idd een mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Hehe, same here. Ook in 2 dagen de seizoen 1 gekeken. Heb inmiddels ook de boeken besteldquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:24 schreef Kijana het volgende:
In twee dagen tijd eindelijk seizoen 1 helemaal gekeken. Mooie plot twists en gewoon een geweldige serie, kan niet wachten tot seizoen 2.
Ha! In een dag helemaal gekeken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:24 schreef Kijana het volgende:
In twee dagen tijd eindelijk seizoen 1 helemaal gekeken. Mooie plot twists en gewoon een geweldige serie, kan niet wachten tot seizoen 2.
Lol levenlozequote:Op woensdag 22 februari 2012 16:52 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Ha! In een dag helemaal gekeken.
Ik wou dat ik nog kon delen in jouw jeugdelijke naïviteitquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:29 schreef Funzel het volgende:
Ik heb overigens nu al een hekel aan die koningin en die broer die Bran naar beneden duwde. Hoop dat ze snel doodgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |