quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:41 schreef Nagil het volgende:
Zijn de On Demand-afleveringen eigenlijk ook in HD?
Zo idioot.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:52 schreef ThaTim het volgende:
Die lesbische sexscene in aflevering 7 is me er trouwens eentje zeg![]()
Lieve UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Voor degenen die het boek ook hebben gelezen. Ik heb het eerste boek bijna uit, maar:Gevangenname van de imp is indirecte aanleiding. Directe aanleiding was executie van Ned (het was de bedoeling dat hij naar de Wall gestuurd zou worden, maar Joffrey deed weer eens dom), samen met het koningschap van Joffrey terwijl Stannis de rechtmatige heir was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het mij vraagt was de gevangenname van Ned de aanleiding. Joffrey eist dat Rob naar Kingslanding komt om zijn trouw te zweren, waarop Rob antwoordde "I will go to King's Landing, but not alone. Call the banners" Ofwel, hij roept het leger van het Noorden bijeen om Ned te bevrijden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gevangenname van de imp is indirecte aanleiding. Directe aanleiding was executie van Ned (het was de bedoeling dat hij naar de Wall gestuurd zou worden, maar Joffrey deed weer eens dom), samen met het koningschap van Joffrey terwijl Stannis de rechtmatige heir was.
Dat klinkt wel plausibel, maar ik zal dat stuk nog eens terugzoeken. Want volgens mij begon de slachtpartij direct nadat Ned publiekelijk tegen de koningin zei dat Joffrey niet de zoon is van Robert. En ik vraag me af of Robb dit alles wel wist.Volgens mij begonnen de Lannisters de oorlog. Misschien vonden ze de gevangenname van de imp een mooi excuus om oorlog te zoeken, maar die imp kan ze verder weinig schelen.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:05 schreef matthijs_i het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt was de gevangenname van Ned de aanleiding. Joffrey eist dat Rob naar Kingslanding komt om zijn trouw te zweren, waarop Rob antwoordde "I will go to King's Landing, but not alone. Call the banners" Ofwel, hij roept het leger van het Noorden bijeen om Ned te bevrijden.
Familie eerst is zo ongeveer het devies van de Lannisters, ook al geeft Tywin niet zoveel om Tyrion, Tyrion is en blijft een Lannister.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel plausibel, maar ik zal dat stuk nog eens terugzoeken. Want volgens mij begon de slachtpartij direct nadat Ned publiekelijk tegen de koningin zei dat Joffrey niet de zoon is van Robert. En ik vraag me af of Robb dit alles wel wist.Volgens mij begonnen de Lannisters de oorlog. Misschien vonden ze de gevangenname van de imp een mooi excuus om oorlog te zoeken, maar die imp kan ze verder weinig schelen.
De Lannisters wilden helemaal geen oorlog, hun plan was idd om Ned de stad uit te lokken door de acties van Gregor Clegane (wat niet lukte omdat Jaime het been van Ned brak, zodat Ned Beric Dondarrion eropaf stuurde). Nadat Ned tegen Cersei zei dat Joffrey niet de rechtmatige heir was werd hij gevangengenomen, maar omdat de Lannisters niet wisten wat Stannis van plan was (die heel boek 1 op Dragonstone zat, nadat hij met Jon Arryn het geheim ontdekt had), wilden ze absoluut niet ook nog een oorlog met het Noorden riskeren. Plan was dus om Ned zijn 'verraad' voor de stad te laten opbiechten en hem te laten zeggen dat hij er spijt van had, dat Joffrey wél de heir was, etc. Of de oorlog er ook gekomen was als dit plannetje doorgegaan was weet ik niet (riep Robb de banners nou voor of na de dood van Ned?).quote:Op zondag 19 februari 2012 13:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel plausibel, maar ik zal dat stuk nog eens terugzoeken. Want volgens mij begon de slachtpartij direct nadat Ned publiekelijk tegen de koningin zei dat Joffrey niet de zoon is van Robert. En ik vraag me af of Robb dit alles wel wist.Volgens mij begonnen de Lannisters de oorlog. Misschien vonden ze de gevangenname van de imp een mooi excuus om oorlog te zoeken, maar die imp kan ze verder weinig schelen.
Er voor, toen Ned nog gevangen zat.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
De Lannisters wilden helemaal geen oorlog, hun plan was idd om Ned de stad uit te lokken door de acties van Gregor Clegane (wat niet lukte omdat Jaime het been van Ned brak, zodat Ned Beric Dondarrion eropaf stuurde). Nadat Ned tegen Cersei zei dat Joffrey niet de rechtmatige heir was werd hij gevangengenomen, maar omdat de Lannisters niet wisten wat Stannis van plan was (die heel boek 1 op Dragonstone zat, nadat hij met Jon Arryn het geheim ontdekt had), wilden ze absoluut niet ook nog een oorlog met het Noorden riskeren. Plan was dus om Ned zijn 'verraad' voor de stad te laten opbiechten en hem te laten zeggen dat hij er spijt van had, dat Joffrey wél de heir was, etc. Of de oorlog er ook gekomen was als dit plannetje doorgegaan was weet ik niet (riep Robb de banners nou voor of na de dood van Ned?).
Een raaf sturen naar de banners die al om je heen gelegerd zijn?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:46 schreef ems. het volgende:
Maar ik weet zeker dat de banners een extra serieuze postduif kregen op het moment dat zijn vaders kop rolde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |