Die broer is baas, lekkere arrogante zakquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:29 schreef Funzel het volgende:
Net de eerste 3 episodes gezien. Best goed tot nu toe moet ik zeggen, hopelijk komt er wel meer actie.
Ik heb overigens nu al een hekel aan die koningin en die broer die Bran naar beneden duwde. Hoop dat ze snel doodgaan.
quote:He is a bald man with jewels in his nose
Echt lekker vlot bekken veel namen inderdaad niet voor een film adaptatie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:51 schreef Dagonet het volgende:
GRRM heeft wel als nadeel dat de namen van al die oosterlingen klinken als een kat met een hardnekkige haarbal.
Ze komt niet heel gepassioneerd over moet ik zeggen. Maar dat vind ik altijd wel zo bij haar; ben benieuwd wat ze van de rol maakt!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:15 schreef MAHL het volgende:
Dit interview met Carice al gepost?
http://www.spoilertv.com/(...)iew-with-carice.html
volgens mij zei zij ook in een eerder interview dat ze dat niet had gedaan, een ieder geval dat ze niet van de serie had gehoord tot ze er voor gevraagd werd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze komt niet heel gepassioneerd over moet ik zeggen. Maar dat vind ik altijd wel zo bij haar; ben benieuwd wat ze van de rol maakt!
Ik vind Dany (de actrice) wél altijd super leuk en enthousiast in interviews. Die vind het bronmateriaal ook duidelijk echt tof!Bij Carice krijg ik minder het idee dat ze de boeken überhaupt is gaan lezen...
Melisandre móet een accent hebben, ze komt niet uit Westeros.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
volgens mij zei zij ook in een eerder interview dat ze dat niet had gedaan, een ieder geval dat ze niet van de serie had gehoord tot ze er voor gevraagd werd.
Ik hoop niet dat ze zo slecht Engels praat in de serie.. Een beetje accent mag wel, maar het moet wel duidelijk blijven.
Zo gauw je een script in je handen geduwd krijgt waarop exact staat wat je moet zeggen is engels voor de meeste mensen een stuk makkelijker dan actief reageren op vragenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef eLiNSANIUM het volgende:
Ik hoop niet dat ze zo slecht Engels praat in de serie.. Een beetje accent mag wel, maar het moet wel duidelijk blijven.
dat is waar xDquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Zo gauw je een script in je handen geduwd krijgt waarop exact staat wat je moet zeggen is engels voor de meeste mensen een stuk makkelijker dan actief reageren op vragen
ja maar niet zo'n mart smeets accent bittequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Melisandre móet een accent hebben, ze komt niet uit Westeros.
Ze moet nu ook eigenlijk een heel kil persoon spelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef Dagonet het volgende:
Carice komt sowieso altijd als een ijskonijn op mij over eigenlijk. Ik weet dat men meestal lyrisch over haar is maar ze doet me helemaal niets.
gast ze moet de heetste vrouw van allemaal spelen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ze moet nu ook eigenlijk een heel kil persoon spelen.
Ze mag dan een godin van het vuur zijn. Ze is hard en eigenlijk maar met 1 ding bezig. En daarin hebben emoties geen plaats.
1 aprilquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef Frag_adder het volgende:
wanneer komt seizoen 2 eigenlijk?
[..]
gast ze moet de heetste vrouw van allemaal spelen!
quote:Even her eyes were red...but her skin was smooth and white, unblemished, pale as cream. Slender she was, graceful, taller than most knights, with full breasts and narrow waist and a heart-shaped face. Men's eyes that once found her did not quickly look away, not even a maester's eyes. Many called her beautiful. She was not beautiful. She was red, and terrible, an red
Heb je de boeken gelezen? Haar karakter is heel kil en volledig zonder emotie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef Frag_adder het volgende:
wanneer komt seizoen 2 eigenlijk?
[..]
gast ze moet de heetste vrouw van allemaal spelen!
Inderdaad. En ze is een van de weinige die weet wat het echte probleem van Westeros is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb je de boeken gelezen? Haar karakter is heel kil en volledig zonder emotie.
Klimaatsverandering!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad. En ze is een van de weinige die weet wat het echte probleem van Westeros is.
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:05 schreef The_Groove het volgende:
Al het hele jaar hoor ik van verschillende kanten 'Game of Thrones' is zo gaaf en fantastische dat moet je zien, ik was eigenwijs.
Nu in 2 dagen seizoen 1 gekeken. Spannend en interigerend verhaal. Heerlijk grijze wereld, waar je bijna sympathie voor elke kant krijgt. Behalve Joffrey, Joffrey moet dood.
Ik had me die komeet wat aanweziger voorgesteld /zeurquote:
Ik vind het maar gayquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd wel van homo-verhaallijntjes.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd wel van homo-verhaallijntjes.
Inderdaad. Belachelijk dat ze namen (van zowel steden als personen) zo vertalen. Klinkt bijna net zo dom als je eigen naam in een ander accent uitspreken als je in het buitenland bent oidquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. De vrouwelijke variant dan.
Verder erger ik me maar aan die Nederlandse vertaling. Zomer en Koningslanding... dat klinkt toch nergens naar?.
Namen van personen en plaatsen gewoon in het Engels laten?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Op zich is vertalen ook wel een onmogelijke klus. Want welke naam houd je origineel zoals het Engels, en welke maak je Nederlands? Want sommige hele goede namen uit de Engelse boeken zijn gewoon Engelse woorden, die dan ook Nederlands maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |