quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb dat helemaal niet zo gemerkt in boek 1. Voorbeelden van passages waarin gesuggereerd wordt dat zij homo zijn?
SPOILER: latere boekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 1 zitten er niet veel hints geloof ik. In latere boeken wel heel wat. Ik denk dat ze besloten hebben om hun relatie nu al uit te diepen, zodat het ook logisch is als Renly samen met de Tyrells ten strijde trekt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb dat helemaal niet zo gemerkt in boek 1. Voorbeelden van passages waarin gesuggereerd wordt dat zij homo zijn?
SPOILER: book 2 en 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er een paar.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:34 schreef Dagonet het volgende:
En George is nogal gefixeerd op eten geloof ik, je krijgt nog net niet in de appendix de daadwerkelijke recepten
Hetzelfde geldt ook voor Renly.quote:Op zondag 26 februari 2012 08:09 schreef Viking84 het volgende:
Ah OK, thx, dan heb ik dus niets gemist. Al is het feit dat Loras zo opgedoft ten strijde trekt misschien ook een aanwijzing
.
SPOILER: Boek 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij kun je hier ook alle recepten vinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:34 schreef Dagonet het volgende:
En George is nogal gefixeerd op eten geloof ik, je krijgt nog net niet in de appendix de daadwerkelijke recepten maar verder wordt alles wat op tafel komt uitvoerig beschreven. Tot de regenwurmen aan toe.
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En dat vind ik toch zo verschrikkelijk grappig!SPOILER: Boek 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder zijn Renly en Loras ook gewoon supergay met hun kleding, haar en gedrag. Dingen hoeven niet altijd letterlijk gezegd te worden om toch duidelijk te zijn.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:59 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
En dat vind ik toch zo verschrikkelijk grappig!
En verder zijn Renly en Loras ook gewoon supergay met hun kleding, haar en gedrag. Dingen hoeven niet altijd letterlijk gezegd te worden om toch duidelijk te zijn.
SPOILER: boek 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Whaha, deze gaat in de preorderquote:
Nice!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:02 schreef matthijs_i het volgende:
HBO Nederland heeft zojuist bekend gemaakt dat ze het tweede seizoen van Game of Thrones gaan uitzenden vanaf 16 april. Een dag na de Amerikaanse uitzending is elke aflevering direct beschikbaar op HBO GO en HBO On Demand. Lees hier het volledige persbericht van HBO Nederland.
Net zoals bij Luck dus, nicequote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:02 schreef matthijs_i het volgende:
HBO Nederland heeft zojuist bekend gemaakt dat ze het tweede seizoen van Game of Thrones gaan uitzenden vanaf 16 april. Een dag na de Amerikaanse uitzending is elke aflevering direct beschikbaar op HBO GO en HBO On Demand. Lees hier het volledige persbericht van HBO Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |