abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 juli 2002 @ 14:53:33 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5063660
...volg mij en je zult meedelen in de vreugde en rijkdom die ik om mij heen verspreid tijdens mijn tocht des levens!

IK BEN OPGESTAAN!

Ik ben opgestaan om jullie nieuwe leider te worden. Dit is nodig, want fok mist een duidelijke leider. Moderators zijn "in dienst van" Fok en kunnen zich daarom vaak niet goed opwerpen als zijnde leider.
In deze moeilijke tijden op fok lijkt het mij verstandig mij als (vakbonds)leider te kiezen zodat ik spreekbuis kan worden voor fokposters!

Kies mij als leider en je hoeft nooit meer kwaad te worden om een slotje, nooit meer hoef je bang te zijn voor een ban of een reprimande! Samen zijn we sterk!

Aanmelden kan door in dit topic positief te replyen!

in het verleden behaalde mijlpalen bieden geen garantie voor de toekomst. Indien u in dit topic antwoord, gaat U akkoord met de algemene voorwaarden, zoals beschreven in het boek : "Kreator, de grote godheid". U betaald eenmalig een lidmaatschapsbedrag van 375 euro en ontvangt daarvoor 5x per jaar een email met de laatste vakbondseisen

pi_5063670
JEEEZUS!

wat kom jij laat uit je bed, zeg!

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_5063673
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 14:53 schreef Kreator het volgende:
...volg mij en je zult meedelen in de vreugde en rijkdom die ik om mij heen verspreid tijdens mijn tocht des levens!

IK BEN OPGESTAAN!

Ik ben opgestaan om jullie nieuwe leider te worden. Dit is nodig, want fok mist een duidelijke leider. Moderators zijn "in dienst van" Fok en kunnen zich daarom vaak niet goed opwerpen als zijnde leider.
In deze moeilijke tijden op fok lijkt het mij verstandig mij als (vakbonds)leider te kiezen zodat ik spreekbuis kan worden voor fokposters!

Kies mij als leider en je hoeft nooit meer kwaad te worden om een slotje, nooit meer hoef je bang te zijn voor een ban of een reprimande! Samen zijn we sterk!

in het verleden behaalde mijlpalen bieden geen garantie voor de toekomst. Indien u in dit topic antwoord, gaat U akkoord met de algemene voorwaarden, zoals beschreven in het boek : "Kreator, de grote godheid". U betaald eenmalig een lidmaatschapsbedrag van 375 euro en ontvangt daarvoor 5x per jaar een email met de laatste vakbondseisen

Jezus, heb je energie over vandaag of zo?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_5063681
Neem dan gelijk even een nieuwe ondertitel: "Populist"
pi_5063684
quote:

IK BEN OPGESTAAN!

betaalt .
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 juli 2002 @ 14:57:44 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5063707
Ripley: Uit professionele overwegingen kan ik helaas niet meer op sociale basis met moderators praten, zonder aanwezigheid van een notulist. Dit om eventuele strubbelingen in de toekomst te voorkomen, in plaats van de kop in te moeten drukken!

mathijn99: miere(n)neuker!

Kreator zij mij U

donderdag 18 juli 2002 @ 14:58:23 #8
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_5063712
quote:

IK BEN OPGESTAAN!

Zo zou Pim het niet gewild hebben...
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  FOK!fotograaf donderdag 18 juli 2002 @ 14:58:29 #9
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_5063716
wordt je een leider of een lijder?
  donderdag 18 juli 2002 @ 14:58:33 #10
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_5063718
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 14:57 schreef Kreator het volgende:
Ripley: Uit professionele overwegingen kan ik helaas niet meer op sociale basis met moderators praten, zonder aanwezigheid van een notulist. Dit om eventuele strubbelingen in de toekomst te voorkomen, in plaats van de kop in te moeten drukken!

mathijn99: miere(n)neuker!

Kreator zij mij U

Wil je rekening houden met mijn hoofdpijn?
  donderdag 18 juli 2002 @ 14:59:33 #11
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_5063727
Dit is precies waar ik bang voor was, de gevolgen van de snakerwassige 3-eenheid !!! ...

...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 18 juli 2002 @ 14:59:41 #12
17075 extreme
-wannahave-
pi_5063729
er zit een spelfout in je topic, je bedoelt 'lijder'
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 18 juli 2002 @ 14:59:44 #13
21829 Mr_knuppel
To Bone Or Not To Bone...
pi_5063730
Ik denk eerder LIJER
Ja toch, zeker wel.. OF dan toch weer niet? WICKED!
  donderdag 18 juli 2002 @ 15:00:23 #14
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_5063740
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is precies waar ik bang voor was, de gevolgen van de snakerwassige 3-eenheid !!! ...

...

Official ESF Kreviewer donderdag 18 juli 2002 @ 15:01:34 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5063750
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 14:58 schreef Ronhui het volgende:
wordt je een leider of een lijder?
Op dit moment kan ik geen inhoudelijke uitspraken over mijn leiderschap doen. Onze servicedesk is altijd bereikbaar:

ServiceDesk.

Ik hoop dat je mijn boek zult kopen, mij volgt en zo kunnen we samen sterk worden! ZONDER JULLIE KAN IK GEEN LEIDER ZIJN!

donderdag 18 juli 2002 @ 15:02:55 #16
17061 mvt
blame Canada
pi_5063770
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 18 juli 2002 @ 15:04:58 #17
12091 Sjaakman
pi_5063804
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 15:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Op dit moment kan ik geen inhoudelijke uitspraken over mijn leiderschap doen. Onze servicedesk is altijd bereikbaar:

ServiceDesk.

Ik hoop dat je mijn boek zult kopen, mij volgt en zo kunnen we samen sterk worden! ZONDER JULLIE KAN IK GEEN LEIDER ZIJN!

Ben je kaal?
  donderdag 18 juli 2002 @ 15:05:47 #18
17061 mvt
blame Canada
pi_5063811
trouwens, moet in jouw sig niet ergens de woorden "met levensbedreingende hartklachten" verwerkt worden??
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 18 juli 2002 @ 15:10:34 #19
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_5063868
'O, grote Leider Krator, zegt ons, armetierige volgelingen alwaar uw boek te koop is en wij zullen blind volgen. En wij zullen U vereren. En wij zullen MASSAAL Treuren om Uw heengaan. En wij zullen uw begrafenis volgen en het asfalt waarover uw goddelijk overblijfsel reist bezaaien met bloemen. En wij zullen Uw graf bezoeken. En de bloemen aldaar vertrappen. En wij zullen wachten op uw herrijzenis. En wij zullen uw opgraving MASSAAL aanschouwen op commerciële televisie. Want zo zou U het gewild hebben. En wij ook. En wij zullen U eren. En wij zullen U vergeten.

Amen

Nou doe je het weer!
  donderdag 18 juli 2002 @ 15:16:01 #20
12091 Sjaakman
pi_5063934
quote:
Lap text...
Titel van je nog te verschijnen boek: "De puinhopen van 3 jaar Danny"?
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 juli 2002 @ 15:18:51 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5063967
Hoe lang zou het nog duren tot de meeste mensen snappen dat het " ik betrek Pim overal bij" principe niet meer grappig is?

DIT IS SERIEUS! Ik heb jarenlange studies over de geweldige manier waarop grote leiders als Castro, Hoessein en Bush aan de macht zijn gekomen gevolgt en ben dit nu aan het praktiseren hier op fok! Dit is echter slechts de generale repetitie! Nederlands is next en dan de wereld! *psychotisch lachje*

Volg mij NU en pluk hier straks de vruchten van als je straks in een zeer luxe, door de overheid (in de vorm van: Kreator) betaalde villa wilt wonen! Als je aanzien wilt en als je wilt blijven leven...

pi_5063991
Jep, opzouten dus
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_5064023
He, joh is goed. Leidt de weg. Ik volg over een jaartje of zo wel.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  donderdag 18 juli 2002 @ 15:27:36 #24
9772 Wozzy
fun 4 life
pi_5064082
Als je me iedere maand 375 euro betaalt, heb ik geen bezwaar om 5 keer per jaar je mailing uit mijn mailbox te verwijderen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 juli 2002 @ 15:36:17 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5064192
Het loopt Storm!

Door de grote hoeveelheid aanmeldingen die ik tot nu toe heb mogen ontvangen (waarvoor mijn eeuwige en grootste dank) ben ik niet in staat deze op de door jullie vertrouwde tijdsduren te verwerken. Ik en mijn slaven medewerkers zijn 24/7 bezig om je zo snel mogelijk te woord te staan en te helpen.

Een dag niet in Kreator geloofd is een dag niet geleefd!
Bron: Kreator, de grote godheid, pagina 3

donderdag 18 juli 2002 @ 15:42:40 #26
24825 eskimo
the original nuttah^_^;:-=*
pi_5064259
Ik wou een paar dagen geleden al es reageren & ff melden wat voor een zeikerd/egotripper ik kreator wel niet vind.
Dus bij deze..

Mazzl!
It ain't hard to understand. It ain't Hitlers masterplan, what it takes to be a man. In my mind, in my brain, I roll it over like a steaming freight train. It ain't hard to ascertain.
pi_5064262
quote:
IK BEN OPGESTAAN!
Ga nu maar weer zitten, lekker rustig
  donderdag 18 juli 2002 @ 15:45:01 #28
28381 Anonieme_Lafaard
Onbekend maakt bemind
pi_5064280
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 15:18 schreef Kreator het volgende:
Volg mij NU en pluk hier straks de vruchten van als je straks in een zeer luxe, door de overheid (in de vorm van: Kreator) betaalde villa wilt wonen! Als je aanzien wilt en als je wilt blijven leven...
'

Ik volg je !! De meeste leider hebben trouwens nog een trouwe luitenant/rechterhand nodig. Een soort batman/robin combo !!
Deal ??

Official ESF Kreviewer donderdag 18 juli 2002 @ 15:47:48 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5064314
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 15:42 schreef eskimo het volgende:
Ik wou een paar dagen geleden al es reageren & ff melden wat voor een zeikerd/egotripper ik kreator wel niet vind.
Dus bij deze..

Mazzl!
JIJ FUCKING ONDERDAAN! Je hebt geen idee waar je over praat en mijn voorstel is dan ook, dat als je dat in de toekomst nog een keer hebt (zonder twijfel komt die keer sneller dan je denkt) je gewoon je mond houdt. Het is beter niets te zeggen, dan iets te roepen zonder dit te onderbouwen.

Als je maar wel weet dat ik niet met mij laat spotten! Zodra ik aan de macht ben, verpletter ik je zo hard, dat je zelfs nooit meer aan de gedachte van het denken aan het negatief praten over kreator zult denken!!! Laat staan, dat je nog kunt typen...

power to the Kreator!

Ich Bin Ein Fokker
Bron: Kreator, de grote godheid deel 6: Pagina 7431, alinea 47.

donderdag 18 juli 2002 @ 16:13:09 #30
24825 eskimo
pi_5064592
quote:
JIJ FUCKING ONDERDAAN! Je hebt geen idee waar je over praat en mijn voorstel is dan ook, dat als je dat in de toekomst nog een keer hebt (zonder twijfel komt die keer sneller dan je denkt) je gewoon je mond houdt. Het is beter niets te zeggen, dan iets te roepen zonder dit te onderbouwen.
errrr.... check je posts van de afgelopen dagen maar es, zal je zelf zien dat je nix anders doet dan zeiken en uit je nek lullen
quote:
Als je maar wel weet dat ik niet met mij laat spotten! Zodra ik aan de macht ben, verpletter ik je zo hard, dat je zelfs nooit meer aan de gedachte van het denken aan het negatief praten over kreator zult denken!!! Laat staan, dat je nog kunt typen...
Je neemt jezelf toch niet serieus hoop ik?
Vreselijk beangstigend dit hoor....
I'm shitting bricks! eeeek
quote:
Ich Bin Ein Fokker
Ich bin ein dumbass motherfokker maybe

doei lullo!

It ain't hard to understand. It ain't Hitlers masterplan, what it takes to be a man. In my mind, in my brain, I roll it over like a steaming freight train. It ain't hard to ascertain.
  donderdag 18 juli 2002 @ 16:21:07 #31
14337 BierKoning
Bier 4 Ever!!
pi_5064676
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 16:13 schreef eskimo het volgende:

[..]

errrr.... check je posts van de afgelopen dagen maar es, zal je zelf zien dat je nix anders doet dan zeiken en uit je nek lullen

[..]

Je neemt jezelf toch niet serieus hoop ik?
Vreselijk beangstigend dit hoor....
I'm shitting bricks! eeeek
[..]

Ich bin ein dumbass motherfokker maybe

doei lullo!

Nou, nu heb je hem hoor, ik denk dat ie nu met zijn mond vol tanden zit, en niks meer terug durft te zeggen, jij roelt...
Doei
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 juli 2002 @ 16:23:12 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5064703
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 16:21 schreef BierKoning het volgende:

[..]

Nou, nu heb je hem hoor, ik denk dat ie nu met zijn mond vol tanden zit, en niks meer terug durft te zeggen, jij roelt...
Doei

donderdag 18 juli 2002 @ 16:24:53 #33
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_5064720
Mensen, ik heb geen behoefte aan een flametopic in onzin, dus hou daar een beetje rekening mee. Kreator je lokt bepaalde reacties ook wel een beetje uit maar laten we het ook hier een beetje gezellig houden
  donderdag 18 juli 2002 @ 16:25:03 #34
24825 eskimo
pi_5064721
quote:
Doei
bahaha dankjewel

niet meteen m'n bedoeling om kreator met ze mond vol tanden te zetten.. what do i care?

Gewoon ff lekker mocken & lachen met z'n egotrip topicje
kan me al moeilijk voorstellen dat ie zichzelf serieus neemt maar kom....

pi_5064734
Ben niet zo'n volgzaam schaapje..
[url=http://fotoboek.fok.nl/phaelanx]Phaelanx[/url] is the only deployed close-in weapon system capable of autonomously performing its own search, detect, evaluation, track, engage and kill assessment functions.
pi_5064790
quote:

...IK BEN OPGESTAAN!...

Euh Pim? ... was dat niet zaterdag

[Dit bericht is gewijzigd door koelele op 18-07-2002 16:30]

Official ESF Kreviewer donderdag 18 juli 2002 @ 16:29:50 #37
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5064799
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 16:24 schreef Ripley het volgende:
Mensen, ik heb geen behoefte aan een flametopic in onzin, dus hou daar een beetje rekening mee. Kreator je lokt bepaalde reacties ook wel een beetje uit maar laten we het ook hier een beetje gezellig houden
Als je mijn boek had gelezen (verplichte kost vanaf de kleuterschool in mijn nieuwe land straks) dan had je op pagina 39872, alinea 3 kunnen lezen dat:
  • geen enkele post van Kreator, Uw grote god, leider & voorbeeld serieus genomen dient te worden, tenzij anders vermeld.
  •   donderdag 18 juli 2002 @ 16:46:08 #38
    14337 BierKoning
    Bier 4 Ever!!
    pi_5065031
    quote:
    Op donderdag 18 juli 2002 16:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als je mijn boek had gelezen (verplichte kost vanaf de kleuterschool in mijn nieuwe land straks) dan had je op pagina 39872, alinea 3 kunnen lezen dat:

• geen enkele post van Kreator, Uw grote god, leider & voorbeeld serieus genomen dient te worden, tenzij anders vermeld.

• Precies!
    Zo kan je ook lezen op pagina 70435 van subsectie E in de bijlage lezen, dat je in geen elkele manier mag twijfelen aan Kreators leiderschap...
    pi_5065363
    quote:
    Op donderdag 18 juli 2002 15:42 schreef hielkej het volgende:

[..]

Ga nu maar weer zitten, lekker rustig

pi_5065534
    hahahahahah eskimo had niet eens door dat is een zware diss achter zn broek kreeg... haahhahahahahahah!!!!! wat een kuttekop

Kreator, o mighty lord

donderdag 18 juli 2002 @ 17:26:45 #41
    16801 Orkaantje
    I aM an Evil MotherFucker
    pi_5065581
    Hail Kreator!!

Kreator 4 President

<<mijn steun heb je>>

Liefde is het eerste sprookje wat eindigt met er was eens
      donderdag 18 juli 2002 @ 17:56:58 #42
    14337 BierKoning
    Bier 4 Ever!!
    pi_5065889
    quote:
    Op donderdag 18 juli 2002 17:21 schreef ThaDeez het volgende:
    hahahahahah eskimo had niet eens door dat is een zware diss achter zn broek kreeg... haahhahahahahahah!!!!! wat een kuttekop
    Achja, ik liet hem maar lekker in die waan
    Heeft ie ook es wat leuks te vertellen op school
      donderdag 18 juli 2002 @ 17:58:53 #43
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_5065912
    quote:
    Op donderdag 18 juli 2002 16:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

• Ow sorry, kan ik het nog nabestellen?
    pi_5066037
    Je weet wat er gebeurd is met al die Goden uit de oudheid, nou die zijn er dus niet meer, allemaal pleite.

Zorg JIJ er maar voor dat je blijft bestaan, door ONS te behagen.

Klein verzoekje nu je toch bezig bent, ik wil dit weekend mooi weer, zo'n 25 graden is wel lekker, ken dat?

GoTta rule![br]Gezocht: die andere...[br][url=http://www.degraslanden.com] Mijn toekomstig stekkie [/url]
    pi_5066205
    Weten jullie wat nou zo beangstigend is?

Het schijnt namelijk dat de Scientology Church is ontstaan als gevolg van een ergens in de jaren '60 uit de hand gelopen weddenschap. Dat is nu een beweging geworden met volgelingen wereldwijd.

Wie weet wat er dan allemaal niet door dit topic ontketend kan worden in de komende jaren...?

Boggles the mind, doesn't it?

Ars longa, vita brevis
      donderdag 18 juli 2002 @ 18:46:37 #46
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_5066535
    Ik ga naar huis.
      † In Memoriam † donderdag 18 juli 2002 @ 19:03:49 #47
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_5066709
    Als jij een grote leider bent, terwijl ik er met één druk op de knop voor kan zorgen dat je nooit meer post, wat maakt dat mij dan?

Niks zeggen, ik weet het al: een machtswellusteling.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
    De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
      Admin donderdag 18 juli 2002 @ 19:07:10 #48
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_5066751
    Jeutje Cynix
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      † In Memoriam † donderdag 18 juli 2002 @ 19:08:28 #49
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_5066766
    Was maar een grapje hoor.
    Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
      Official ESF Kreviewer donderdag 18 juli 2002 @ 19:23:18 #50
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_5066952
    quote:
    Op donderdag 18 juli 2002 19:03 schreef Cynix ® het volgende:
    Als jij een grote leider bent, terwijl ik er met één druk op de knop voor kan zorgen dat je nooit meer post, wat maakt dat mij dan?

Dat maakt dat de gem. leeftijd van de moderator drastisch verlaagd wordt.
    Nu lijkt het misschien dat je macht hebt en dat je er gebruik van kunt maken, maar wacht maar! Hahahaha! over een tijdje heb je een zere rug van al die buigingen die je hebt gedaan ter ere van mij, mijn standbeelden of mijn posters, die in grote aantallen door het hele land komen te staan/hange.
    Dan kom je wel terug op het feit dat je eenvinkje kan zetten bij mijn account! Het is verstandiger dat je nu tot inkeer komt, zodat ik je misschien in de toekomst nog een keer zal vergeven, soon-to-be slaaf vriend
      † In Memoriam † donderdag 18 juli 2002 @ 19:50:28 #51
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_5067224
    [insert worshipsmiley]
    U heeft gelijk, o grote leider. *sidder*
      donderdag 18 juli 2002 @ 19:57:01 #52
    30457 N.o.F.i
    No Flame Intended
    pi_5067282
    Kreator je lijkt wel werkloos...
    ...triest hoopje ellende...
      donderdag 18 juli 2002 @ 20:11:55 #53
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_5067468
    Ik ga naar huis.
      donderdag 18 juli 2002 @ 20:17:44 #54
    30884 kinkykim
    breuls is niet lief
    pi_5067565
    ik wil kreators slaaf wel zijn

pak me in mijn anus lekker popje!

ik deepthroat dus wel!
      FOK!fossiel donderdag 18 juli 2002 @ 20:19:40 #55
    8443 cptmarco
    it's captain...
      donderdag 18 juli 2002 @ 22:53:32 #56
    18401 Joker1977
    Hut / Übercrew
    pi_5069656
    quote:
    Op donderdag 18 juli 2002 19:03 schreef Cynix ® het volgende:

Ik kan dat ook, ik hoef maar even te likken en hetzelfde effect
    Weer helemaal terug in de Übercrew
      Official ESF Kreviewer vrijdag 19 juli 2002 @ 09:40:06 #57
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_5073816
    quote:
    Op donderdag 18 juli 2002 20:19 schreef cptmarco het volgende:
    Heil o grote Kreator, gij hebt ook mij gemaakt....
    Mijn zaad is wereldwijd verspreid!

Enne, NOFI, komkommertijd...

[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 19-07-2002 09:45]

vrijdag 19 juli 2002 @ 16:57:16 #58
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_5079250
    Slotje in samenspraak met topicstarter
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')