IK BEN OPGESTAAN!
Ik ben opgestaan om jullie nieuwe leider te worden. Dit is nodig, want fok mist een duidelijke leider. Moderators zijn "in dienst van" Fok en kunnen zich daarom vaak niet goed opwerpen als zijnde leider.
In deze moeilijke tijden op fok lijkt het mij verstandig mij als (vakbonds)leider te kiezen zodat ik spreekbuis kan worden voor fokposters!
Kies mij als leider en je hoeft nooit meer kwaad te worden om een slotje, nooit meer hoef je bang te zijn voor een ban of een reprimande! Samen zijn we sterk!
Aanmelden kan door in dit topic positief te replyen!
in het verleden behaalde mijlpalen bieden geen garantie voor de toekomst. Indien u in dit topic antwoord, gaat U akkoord met de algemene voorwaarden, zoals beschreven in het boek : "Kreator, de grote godheid". U betaald eenmalig een lidmaatschapsbedrag van 375 euro en ontvangt daarvoor 5x per jaar een email met de laatste vakbondseisen
wat kom jij laat uit je bed, zeg!
quote:Jezus, heb je energie over vandaag of zo?
Op donderdag 18 juli 2002 14:53 schreef Kreator het volgende:
...volg mij en je zult meedelen in de vreugde en rijkdom die ik om mij heen verspreid tijdens mijn tocht des levens!IK BEN OPGESTAAN!
Ik ben opgestaan om jullie nieuwe leider te worden. Dit is nodig, want fok mist een duidelijke leider. Moderators zijn "in dienst van" Fok en kunnen zich daarom vaak niet goed opwerpen als zijnde leider.
In deze moeilijke tijden op fok lijkt het mij verstandig mij als (vakbonds)leider te kiezen zodat ik spreekbuis kan worden voor fokposters!Kies mij als leider en je hoeft nooit meer kwaad te worden om een slotje, nooit meer hoef je bang te zijn voor een ban of een reprimande! Samen zijn we sterk!
in het verleden behaalde mijlpalen bieden geen garantie voor de toekomst. Indien u in dit topic antwoord, gaat U akkoord met de algemene voorwaarden, zoals beschreven in het boek : "Kreator, de grote godheid". U betaald eenmalig een lidmaatschapsbedrag van 375 euro en ontvangt daarvoor 5x per jaar een email met de laatste vakbondseisen
quote:betaalt
...volg mij en je zult meedelen in de vreugde en rijkdom die ik om mij heen verspreid tijdens mijn tocht des levens!IK BEN OPGESTAAN!
In deze moeilijke tijden op fok lijkt het mij verstandig mij als (vakbonds)leider te kiezen zodat ik spreekbuis kan worden voor fokposters!Kies mij als leider en je hoeft nooit meer kwaad te worden om een slotje, nooit meer hoef je bang te zijn voor een ban of een reprimande! Samen zijn we sterk!
mathijn99: miere(n)neuker!
Kreator zij mij U
quote:Zo zou Pim het niet gewild hebben...
quote:Wil je rekening houden met mijn hoofdpijn?
Op donderdag 18 juli 2002 14:57 schreef Kreator het volgende:
Ripley: Uit professionele overwegingen kan ik helaas niet meer op sociale basis met moderators praten, zonder aanwezigheid van een notulist. Dit om eventuele strubbelingen in de toekomst te voorkomen, in plaats van de kop in te moeten drukken!mathijn99: miere(n)neuker!
Kreator zij mij U
...
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is precies waar ik bang voor was, de gevolgen van de snakerwassige 3-eenheid !!!...
...
quote:Op dit moment kan ik geen inhoudelijke uitspraken over mijn leiderschap doen. Onze servicedesk is altijd bereikbaar:
Op donderdag 18 juli 2002 14:58 schreef Ronhui het volgende:
wordt je een leider of een lijder?
Ik hoop dat je mijn boek zult kopen, mij volgt en zo kunnen we samen sterk worden! ZONDER JULLIE KAN IK GEEN LEIDER ZIJN!
quote:Ben je kaal?
Op donderdag 18 juli 2002 15:01 schreef Kreator het volgende:[..]
Op dit moment kan ik geen inhoudelijke uitspraken over mijn leiderschap doen. Onze servicedesk is altijd bereikbaar:
Ik hoop dat je mijn boek zult kopen, mij volgt en zo kunnen we samen sterk worden! ZONDER JULLIE KAN IK GEEN LEIDER ZIJN!
Amen
quote:Titel van je nog te verschijnen boek: "De puinhopen van 3 jaar Danny"?
Lap text...
DIT IS SERIEUS! Ik heb jarenlange studies over de geweldige manier waarop grote leiders als Castro, Hoessein en Bush aan de macht zijn gekomen gevolgt en ben dit nu aan het praktiseren hier op fok! Dit is echter slechts de generale repetitie! Nederlands is next en dan de wereld! *psychotisch lachje*
Volg mij NU en pluk hier straks de vruchten van als je straks in een zeer luxe, door de overheid (in de vorm van: Kreator) betaalde villa wilt wonen! Als je aanzien wilt en als je wilt blijven leven...
Door de grote hoeveelheid aanmeldingen die ik tot nu toe heb mogen ontvangen (waarvoor mijn eeuwige en grootste dank) ben ik niet in staat deze op de door jullie vertrouwde tijdsduren te verwerken. Ik en mijn slaven medewerkers zijn 24/7 bezig om je zo snel mogelijk te woord te staan en te helpen.
Een dag niet in Kreator geloofd is een dag niet geleefd!
Bron: Kreator, de grote godheid, pagina 3
quote:Ga nu maar weer zitten, lekker rustig
IK BEN OPGESTAAN!
quote:'
Op donderdag 18 juli 2002 15:18 schreef Kreator het volgende:
Volg mij NU en pluk hier straks de vruchten van als je straks in een zeer luxe, door de overheid (in de vorm van: Kreator) betaalde villa wilt wonen! Als je aanzien wilt en als je wilt blijven leven...
Ik volg je !! De meeste leider hebben trouwens nog een trouwe luitenant/rechterhand nodig. Een soort batman/robin combo !!
Deal ??
quote:JIJ FUCKING ONDERDAAN! Je hebt geen idee waar je over praat en mijn voorstel is dan ook, dat als je dat in de toekomst nog een keer hebt (zonder twijfel komt die keer sneller dan je denkt) je gewoon je mond houdt. Het is beter niets te zeggen, dan iets te roepen zonder dit te onderbouwen.
Op donderdag 18 juli 2002 15:42 schreef eskimo het volgende:
Ik wou een paar dagen geleden al es reageren & ff melden wat voor een zeikerd/egotripper ik kreator wel niet vind.
Dus bij deze..
Mazzl!
Als je maar wel weet dat ik niet met mij laat spotten! Zodra ik aan de macht ben, verpletter ik je zo hard, dat je zelfs nooit meer aan de gedachte van het denken aan het negatief praten over kreator zult denken!!! Laat staan, dat je nog kunt typen...
power to the Kreator!
Ich Bin Ein Fokker
Bron: Kreator, de grote godheid deel 6: Pagina 7431, alinea 47.
quote:errrr.... check je posts van de afgelopen dagen maar es, zal je zelf zien dat je nix anders doet dan zeiken en uit je nek lullen
JIJ FUCKING ONDERDAAN! Je hebt geen idee waar je over praat en mijn voorstel is dan ook, dat als je dat in de toekomst nog een keer hebt (zonder twijfel komt die keer sneller dan je denkt) je gewoon je mond houdt. Het is beter niets te zeggen, dan iets te roepen zonder dit te onderbouwen.
quote:Je neemt jezelf toch niet serieus hoop ik?
Als je maar wel weet dat ik niet met mij laat spotten! Zodra ik aan de macht ben, verpletter ik je zo hard, dat je zelfs nooit meer aan de gedachte van het denken aan het negatief praten over kreator zult denken!!! Laat staan, dat je nog kunt typen...
quote:Ich bin ein dumbass motherfokker maybe
Ich Bin Ein Fokker
doei lullo!
quote:Nou, nu heb je hem hoor, ik denk dat ie nu met zijn mond vol tanden zit, en niks meer terug durft te zeggen, jij roelt...
Op donderdag 18 juli 2002 16:13 schreef eskimo het volgende:[..]
errrr.... check je posts van de afgelopen dagen maar es, zal je zelf zien dat je nix anders doet dan zeiken en uit je nek lullen
[..]Je neemt jezelf toch niet serieus hoop ik?
Vreselijk beangstigend dit hoor....
I'm shitting bricks! eeeek
[..]Ich bin ein dumbass motherfokker maybe
doei lullo!
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 16:21 schreef BierKoning het volgende:[..]
Nou, nu heb je hem hoor, ik denk dat ie nu met zijn mond vol tanden zit, en niks meer terug durft te zeggen, jij roelt...
Doei
quote:bahaha dankjewel
Nou, nu heb je hem hoor, ik denk dat ie nu met zijn mond vol tanden zit, en niks meer terug durft te zeggen, jij roelt...
Doei
niet meteen m'n bedoeling om kreator met ze mond vol tanden te zetten.. what do i care?
Gewoon ff lekker mocken & lachen met z'n egotrip topicje
kan me al moeilijk voorstellen dat ie zichzelf serieus neemt maar kom....
quote:Euh Pim?
Op donderdag 18 juli 2002 14:53 schreef Kreator het volgende:...IK BEN OPGESTAAN!...
[Dit bericht is gewijzigd door koelele op 18-07-2002 16:30]
quote:Als je mijn boek had gelezen (verplichte kost vanaf de kleuterschool in mijn nieuwe land straks) dan had je op pagina 39872, alinea 3 kunnen lezen dat:
Op donderdag 18 juli 2002 16:24 schreef Ripley het volgende:
Mensen, ik heb geen behoefte aan een flametopic in onzin, dus hou daar een beetje rekening mee. Kreator je lokt bepaalde reacties ook wel een beetje uitmaar laten we het ook hier een beetje gezellig houden
quote:Precies!
Op donderdag 18 juli 2002 16:29 schreef Kreator het volgende:[..]
Als je mijn boek had gelezen (verplichte kost vanaf de kleuterschool in mijn nieuwe land straks) dan had je op pagina 39872, alinea 3 kunnen lezen dat:
geen enkele post van Kreator, Uw grote god, leider & voorbeeld serieus genomen dient te worden, tenzij anders vermeld.
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 15:42 schreef hielkej het volgende:[..]
Ga nu maar weer zitten, lekker rustig
Kreator, o mighty lord
Kreator 4 President
<<mijn steun heb je>>
quote:Achja, ik liet hem maar lekker in die waan
Op donderdag 18 juli 2002 17:21 schreef ThaDeez het volgende:
hahahahahah eskimo had niet eens door dat is een zware diss achter zn broek kreeg... haahhahahahahahah!!!!! wat een kuttekop![]()
quote:Ow sorry, kan ik het nog nabestellen?
Op donderdag 18 juli 2002 16:29 schreef Kreator het volgende:[..]
Als je mijn boek had gelezen (verplichte kost vanaf de kleuterschool in mijn nieuwe land straks) dan had je op pagina 39872, alinea 3 kunnen lezen dat:
geen enkele post van Kreator, Uw grote god, leider & voorbeeld serieus genomen dient te worden, tenzij anders vermeld.
Zorg JIJ er maar voor dat je blijft bestaan, door ONS te behagen.
Klein verzoekje nu je toch bezig bent, ik wil dit weekend mooi weer, zo'n 25 graden is wel lekker, ken dat?
Het schijnt namelijk dat de Scientology Church is ontstaan als gevolg van een ergens in de jaren '60 uit de hand gelopen weddenschap. Dat is nu een beweging geworden met volgelingen wereldwijd.
Wie weet wat er dan allemaal niet door dit topic ontketend kan worden in de komende jaren...?
Boggles the mind, doesn't it?
Niks zeggen, ik weet het al: een machtswellusteling.
quote:Dat maakt dat de gem. leeftijd van de moderator drastisch verlaagd wordt.
Op donderdag 18 juli 2002 19:03 schreef Cynix ® het volgende:
Als jij een grote leider bent, terwijl ik er met één druk op de knop voor kan zorgen dat je nooit meer post, wat maakt dat mij dan?Niks zeggen, ik weet het al: een machtswellusteling.
quote:Ik kan dat ook, ik hoef maar even te likken en hetzelfde effect
Op donderdag 18 juli 2002 19:03 schreef Cynix ® het volgende:
Als jij een grote leider bent, terwijl ik er met één druk op de knop voor kan zorgen dat je nooit meer post, wat maakt dat mij dan?Niks zeggen, ik weet het al: een machtswellusteling.
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 20:19 schreef cptmarco het volgende:
Heil o grote Kreator, gij hebt ook mij gemaakt....
Enne, NOFI, komkommertijd...
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 19-07-2002 09:45]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |