Haha, ik ben een ervaren tripper, maar bedankt voor je goedbedoelde adviezen hoor. Zelf vaker LSD gedaan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zorg iig dat je de muziek, settings etc. van tevoren al geregeld hebt. Helemaal als je het binnen doet.
Met die chaos in je hoofd lukt je dat echt niet.
Ik heb mijn vrouw beloofd dat woord niet meer te gebruiken. Maar ik heb synoniemen gezocht voor dat woord... Minkukel, Jojo...quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
johannes_vermeer is ook zo'n paardenlul. Altijd maar pronken met zijn VI kennis. Kan ik het helpen dat ik aan korsakoff lijdt.
Mwah, keer of 4-5 denk ik. Vind het zelf veel toffer dan bijv. paddo's omdat ik het gevoel heb dat ik het wat meer kan sturen. Enige nadeel is dat je er wel flink wat tijd voor moet uittrekken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haha, ik ben een ervaren tripper, maar bedankt voor je goedbedoelde adviezen hoor. Zelf vaker LSD gedaan?
Ik denk dat het gewoon een marketingtruc van de smartshop is haha. Als je benieuwd naar psychedelische drugs bent, en geen negatieve aanleiding hebt in je leven voor een bad trip, is het imo redelijk safe. Gewoon met een normale dosis beginnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het verhaal was dat bij paddo's psilocybine minder goed te doseren was. Dus dat je bij de ene paddo teveel had en meer kans op een badtrip dus en de andere juist te weinig. Daar waar het bij een truffel veel constanter zou zijn.
En dat zal ik ook zeker doen hoor, het inlezen/mensen die niet meedoen, maar ik ben er niet echt heel happig op eigenlijk.
Haha, en dat voor een ervaren tripper.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, keer of 4-5 denk ik. Vind het zelf veel toffer dan bijv. paddo's omdat ik het gevoel heb dat ik het wat meer kan sturen. Enige nadeel is dat je er wel flink wat tijd voor moet uittrekken.
Laatst een keer 2ci gedaan, trouwens. Dat was echt de meest bizarre en harde trip die ik ooit heb meegemaakt.Achteraf ook veel te veel gepakt, bijgenomen omdat ik na 2 uur niks voelde = epic fail.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben ook tukken, morgen vroeg college.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Lijkt alsof het onmogelijk is om buiten de top 100 posts te eindigen![]()
Heb vandaag bijna niet op fok gezeten, en toch weer 50e.
Deze topiek je weet. Al was offtopic posten en in elke post iets van Ajax verwerken wel uitdagender.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Lijkt alsof het onmogelijk is om buiten de top 100 posts te eindigen![]()
Heb vandaag bijna niet op fok gezeten, en toch weer 50e.
quote:
Even niet teveel aan Ajax denken denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze topiek je weet. Al was offtopic posten en in elke post iets van Ajax verwerken wel uitdagender.
Ja, ik kom telkens bij de algemene voorwaarden uit, omdat ik altijd twee keer tab druk en dan op enter om het bericht te posten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Even niet teveel aan Ajax denken denk ik
Wat een klote update dat van quotes
Ben jij al ingesneeuwd in Groningen trouwens. Anders kan ik wel een survival paketje vanuit de randstad naar je toesturen? Het zou toch lullig zijn als je van de honger omkomt nog voor VI van aankomende vrijdag.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik kom telkens bij de algemene voorwaarden uit, omdat ik altijd twee keer tab druk en dan op enter om het bericht te posten.
quote:There is another love that I would rather be obeying
I see the ecstasy and already I'm anticipating
I feel a deeper peace and that deeper peace is penetrating
I've got the magic in me, I am complete is what I'm saying
Nee, geen vlokje sneeuw hier.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij al ingesneeuwd in Groningen trouwens. Anders kan ik wel een survival paketje vanuit de randstad naar je toesturen? Het zou toch lullig zijn als je van de honger omkomt nog voor VI van aankomende vrijdag.
Kan je zelf uitzetten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een klote update dat van quotes
Hartelijk dank.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je zelf uitzetten.
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig
Altijd voorbereid voor VIquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, geen vlokje sneeuw hier.
En mocht ik wel ingesneeuwd raken, ik heb nog 8 Kanjers in de kast![]()
True story.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je zelf uitzetten.
Dat heb ik nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik kom telkens bij de algemene voorwaarden uit, omdat ik altijd twee keer tab druk en dan op enter om het bericht te posten.
Thanksquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je zelf uitzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |