abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:19:51 #101
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107587791
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:18 schreef Marie30 het volgende:
Geen updates meer? In België hoor je er niets over. Te ver weg waarschijnlijk...

Vind het zo erg voor dat mannetje, hij had het allemaal al niet mee. Weet er iemand meer over de ouders? Zijn ze nog samen?
Wat heeft dat ermee te maken dan? :?
pi_107588508
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:19 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat dacht je van ontvoering van een van de twee, dus toe-eigenen van het kind op een onrechtmatige manier.
pi_107588541
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:01 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wat dacht je van ontvoering van een van de twee, dus toe-eigenen van het kind op een onrechtmatige manier.
Als dat zo was geweest dan was het vast wel naar buiten gekomen. Lijkt me niets om over te gaan speculeren.
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2012 @ 11:55:15 #104
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_107590064
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:19 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ouderontvoering. De grootste kans dat hij nog in leven zou zijn...
Are you fokking to me?
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:11:11 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107590527
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:02 schreef alors het volgende:

Als dat zo was geweest dan was het vast wel naar buiten gekomen. Lijkt me niets om over te gaan speculeren.
Ik denk dat die mogelijkheid wel nauwkeurig wordt onderzocht. Zonder dat daar ruchbaarheid aan wordt gegeven. En, hoe pijnlijk ook, het is - zeker in dit vreemde geval - een mogelijkheid die niet kan worden uitgesloten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107596464
Ze laten duikers hun leven riskeren, hele ploegen agenten nachtenlang in de vrieskou zoeken, terwijl dat kind gewoon door een ouder is ontvoerd. Geloven jullie het zelf? :')
  zaterdag 4 februari 2012 @ 15:30:14 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107596512
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 15:29 schreef Mercer het volgende:
Ze laten duikers hun leven riskeren, hele ploegen agenten nachtenlang in de vrieskou zoeken, terwijl dat kind gewoon door een ouder is ontvoerd. Geloven jullie het zelf? :')
In dit soort gevallen is alle opties openhouden helaas het beste credo.
pi_107596589
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dit soort gevallen is alle opties openhouden helaas het beste credo.
Normaal gesproken wel, nu niet. Niet de familie optie.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 15:33:18 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107596615
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 15:32 schreef Mercer het volgende:
Normaal gesproken wel, nu niet. Niet de familie optie.
Waarom nu niet?
pi_107596711
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom nu niet?
Wel openhouden van andere opties, als een buurman ofzo. Maar familie zal echt niet naar boven komen. Ze gaan niet dit soort halsbrekende toeren uithalen zonder dat ze met 99,9% zekerheid de familie hebben weggestreept. Dat is mijn mening.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 16:45:00 #111
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107598756
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:01 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik las het als "zijn de ouders nog steeds bij elkaar, na de ontvoering" :D Alsof het normaal was dat ze uit elkaar zouden gaan door zo'n gebeurtenis :P
  zaterdag 4 februari 2012 @ 17:07:54 #112
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_107599545
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 15:35 schreef Mercer het volgende:

[..]

Wel openhouden van andere opties, als een buurman ofzo. Maar familie zal echt niet naar boven komen. Ze gaan niet dit soort halsbrekende toeren uithalen zonder dat ze met 99,9% zekerheid de familie hebben weggestreept. Dat is mijn mening.
De Telegraaf van vanochtend:

quote:
Zoektocht naar Michael hervat in barre kou

LUTTELGEEST - Duikers van de marine trotseren vandaag de bizarre temperaturen in Flevoland om net als vrijdag in de Luttelgeester Vaart te zoeken naar de vermiste Michael van Dijk (10).

De zoektocht concentreert zich vandaag volledig op deze watergang, liet de politie vanmorgen weten. De Luttelgeester Vaart ligt vlakbij de plek waar Michael woensdag het laatst werd gezien. Omdat de verstandelijk beperkte jongen een fascinatie heeft voor water en ijs, vermoedt de politie dat hij er door het ijs is gezakt. Woensdag was alleen het ijs langs de kanten dik en stevig, midden op bevond zich een gevaarlijk dunne laag en lagen er bovendien veel windwakken.

De stroming in de kilometerslange watergang is sterk en kan een stoffelijk overschot ver met zich meevoeren. De vaart komt uit op een verbindingskanaal naar Marknesse en Emmeloord. De marine gebruikt onder meer een onderwatercamera en –robot met sonarapparatuur. Daardoor kan gericht gedoken worden op plekken waar de sonar iets zichtbaar maakt.

Ook een ontvoering van de jongen, eventueel door iemand uit zijn directe omgeving, blijft een uiterst reëel scenario. Vandaag zegt de politie het buurtonderzoek in Luttelgeest te willen afronden. De afgelopen dagen kamden politie, brandweer, hondenbrigades en leden van Staatsbosbeheer het dorp en de omgeving al minutieus uit. Daarbij zijn onder meer ook alle schuurtjes en tuintjes van de bewoners en de kassencomplexen bij Luttelgeest geïnspecteerd.

De recherche doet onderzoek naar de achtergronden van de jongen, naar eventuele tips, maar bijvoorbeeld ook naar zedendelinquenten uit de regio. Zo is de woning van in ieder geval één bekende van politie en justitie, een man met diverse misdrijven op zijn naam, doorzocht. Standaard wordt bij verdachte kinderverdwijningen verder onderzoek gedaan naar de familie van het verdwenen kind. In die standaardprocedure doorzocht de politie eerder bijvoorbeeld het huis van Michaels opa, maar ook de auto van zijn ouders. Daarbij is niets gevonden.

Michael verdween woensdagmiddag rond vier uur spoorloos, toen hij het huis van zijn opa aan de Ruiterstraat in Luttelgeest verliet. De jongen werd nog gezien op de plaatselijke ijsbaan, sindsdien ontbreekt van hem ieder spoor.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:32:20 #113
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_107602280
Treurig... De vermiste politieagent (die hier niks mee te maken had, maar toevallig ook rond die dag verdween) is inmiddels wel gevonden. Blijkbaar denkt men nu toch aan ontvoering...
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_107603325
Hmm... de vermiste (en inmiddels dode) politieagent werkte in Delfzijl en is aangetroffen in Zandvoort. Laat Luttelgeest nu stom toevallig op de route liggen ergens halverwege, vlakbij de A6 in de Noordoostpolder...

Nu wil ik die twee verdwijningen niet direct met elkaar in verband brengen, maar het lijkt me niet uit te sluiten toch?

De agent was iets van plan... stopte ergens in Flevoland om even een pauze te houden en een hapje te eten, reed door Luttelgeest, zag Michael lopen en nam hem mee. Michael, een verstandelijk beperkte jongen, was natuurlijk gemakkelijk door een agent (in opleiding) te overtuigen om met hem mee te gaan ("het is koud knul, ik ben agent en ik breng je wel even thuis") om vervolgens verder te rijden richting Zandvoort.

Dat zou verklaren waarom Michael nog nergens is aangetroffen in de buurt van Luttelgeest.

Uiteraard uitermate hypothetisch, maar stel...
pi_107603894
Jij hebt echt teveel fantasie denk ik. Van die agent was sinds dinsdagochtend al niets meer vernomen en dat jochie verdween pas woensdagmiddag.
know'm sayin?
word? word.
pi_107603913
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:03 schreef Saekerhett het volgende:
Hmm... de vermiste (en inmiddels dode) politieagent werkte in Delfzijl en is aangetroffen in Zandvoort. Laat Luttelgeest nu stom toevallig op de route liggen ergens halverwege, vlakbij de A6 in de Noordoostpolder...

Nu wil ik die twee verdwijningen niet direct met elkaar in verband brengen, maar het lijkt me niet uit te sluiten toch?

De agent was iets van plan... stopte ergens in Flevoland om even een pauze te houden en een hapje te eten, reed door Luttelgeest, zag Michael lopen en nam hem mee. Michael, een verstandelijk beperkte jongen, was natuurlijk gemakkelijk door een agent (in opleiding) te overtuigen om met hem mee te gaan ("het is koud knul, ik ben agent en ik breng je wel even thuis") om vervolgens verder te rijden richting Zandvoort.

Dat zou verklaren waarom Michael nog nergens is aangetroffen in de buurt van Luttelgeest.

Uiteraard uitermate hypothetisch, maar stel...
Ik dacht daar direct al aan, vond het wel erg toevallig. Ik neem aan dat de politie daar ook wel aan gedacht heeft en/of mee bezig is.
pi_107604761
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef alors het volgende:
Jij hebt echt teveel fantasie denk ik. Van die agent was sinds dinsdagochtend al niets meer vernomen en dat jochie verdween pas woensdagmiddag.
Kun jij het tegendeel bewijzen dan?

Op dit moment moet je gewoon systematisch alle mogelijke scenario's nagaan en stapsgewijs dingen uit gaan sluiten.

Is het waarschijnlijk? Mwah...
Is het ondenkbaar? Zeker niet.
pi_107604860
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik dacht daar direct al aan, vond het wel erg toevallig. Ik neem aan dat de politie daar ook wel aan gedacht heeft en/of mee bezig is.
Dat hoop ik toch wel... Als wij dat kunnen bedenken, kan de politie dat ook, alhoewel ik soms mijn vraagtekens heb over die lui.
pi_107604883
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef alors het volgende:
Fantasie? Mwah... dat zou zijn als het jongetje door ET was meegenomen.
Noot noot.
pi_107604951
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:51 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Fantasie? Mwah... dat zou zijn als het jongetje door ET was meegenomen.
Gewoon effe alle telefoontjes traceren, ET lijkt me wel zo'n type dat graag naar huis belt.
pi_107605003
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:53 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Gewoon effe alle telefoontjes traceren, ET lijkt me wel zo'n type dat graag naar huis belt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
pi_107605206
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat heeft bij mij ook even door mijn hoofd gespookt, het lijkt me wel dat de politie die mogelijkheid ook onderzoekt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:20:08 #123
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_107610447
Ik denk dat het van de politieagent wel erg veel toeval is. Is er al een update of de zoektocht van vandaag iets heeft opgeleverd?
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_107613212
Omroep Flevoland:

Het Defensie Duikteam heeft het zoekgebied naar de vermiste Michael van Dijk uit Luttelgeest uitgebreid. De complete Luttelgeestervaart wordt nu tot aan de Zwolse Vaart met een onderwatersonarcamera afgespeurd.

Het team denkt dat het nog dagen kan duren voordat het hele gebied is onderzocht. Duikers hebben netten geplaats voor de gemalen. Mocht het lichaam die kant opdrijven, dan wordt het voor het gemaal opgevangen.

De politie is gestart met een nieuw buurtonderzoek met specifiekere vragen. Zo wordt een oproep gedaan aan particulieren om hun bewakingscamerabeelden te controleren of daar iets op te zien is wat een aanknopingspunt kan opleveren in deze vermissingszaak. De 10-jarige Michael verdween afgelopen woensdag. Sindsdien wordt er met man en macht gezocht naar de jongen.
Life is Music
  zondag 5 februari 2012 @ 11:21:41 #125
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_107621826
Tijdstip alarmering: 5 februari 2012 11:13:53
Lokatie alarmering: LUTTELGEEST

RMKFVL Lichaam vermiste Michael van Dijk aangetroffen in de vaart Luttelgeest nadere info volgt

Gealarmeerde eenheden: (regio Flevoland)
0730000 Politie Flevoland ( Monitorcode )
0730316 Politie Flevoland ( Persvoorlichting )

:'(
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')