abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107539928
Maar we kunnen wel vaststellen dat als hij al die tijd niet ergens binnen is geweest, dat het wel einde verhaal is :{
pi_107540165
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:02 schreef Saekerhett het volgende:
Maar we kunnen wel vaststellen dat als hij al die tijd niet ergens binnen is geweest, dat het wel einde verhaal is :{
Als hij door het ijs is gezakt wel ja, weet ik uit ervaring. :{
En inderdaad Alors, door de stroming kan hij een paar km verderop liggen.
Vreselijk.
Life is Music
pi_107542222
Echt verschrikkelijk dit.
Noot noot.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 07:36:36 #79
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_107545809
Wat erg! Ik vrees het ergste. 200 meter is niet veel. :{
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_107545838
Wie laat ook een 3-jarig kind alleen?!
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 3 februari 2012 @ 07:43:25 #81
92279 N.icka
Windforce 11
pi_107545858
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 07:41 schreef starla het volgende:
Wie laat ook een 3-jarig kind alleen?!
ehm opa en oma gok ik zo ... 200 meter moet best kunnen als hij dat gewend is
pi_107545888
Was retorisch.

200 meter is veel te ver voor een kind van 3. Misschien een doodlopend straatje van 50 meter, a la.
I feel kinda Locrian today
pi_107546455
Waarom noemt Sacha de Boer het Embur Elurt?
pi_107549249
quote:
8s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:45 schreef Nober het volgende:
Waarom noemt Sacha de Boer het Embur Elurt?
Omdat het een Amerikaans systeem is.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:04:11 #85
3542 Gia
User under construction
pi_107551361
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hilarisch :')

Ik denk dat vader en moeder en opa en oma beter kunnen beoordelen dan wij of ze die jongen 200 m. naar huis kunnen laten lopen.

200 m. en dan weg, het zou heel goed kunnen dat bij meegenomen is.
Heb gisteren op googlemap gekeken naar dat dorp. Opgezocht waar de Van Dijken wonen. Kom je in de Tuinstraat uit. Dat is twee straten erachter. Twee keer de hoek om. Neem aan dat hij dit wel vaker deed.

't Is sowieso echt een heel klein gehuchtje, wel afgelegen. Denk dat iedereen elkaar daar kent.
Verwacht dan ook dat, als het een misdrijf is, het iemand van buitenaf is.

Maar goed, dat kanaal lijkt mij een goede kandidaat. Zeker een jochie van tien, met de intelligentie van 3 wordt in de winter aangetrokken door een ijslaag op zo'n vaart.

Vrees het ergste.
pi_107551927
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef Gia het volgende:

't Is sowieso echt een heel klein gehuchtje, wel afgelegen. Denk dat iedereen elkaar daar kent.

Maar goed, dat kanaal lijkt mij een goede kandidaat. Zeker een jochie van tien, met de intelligentie van 3 wordt in de winter aangetrokken door een ijslaag op zo'n vaart.

Vrees het ergste.
In Engeland woonden 2 meisjes in een afgelegen gehucht, waar iedereen elkaar kende. Ze zijn toch echt door iemand uit dat dorp vermoord. Zij waren ook 10 trouwens.

Is die agent al terecht?
pi_107552183
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:19 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

In Engeland woonden 2 meisjes in een afgelegen gehucht, waar iedereen elkaar kende. Ze zijn toch echt door iemand uit dat dorp vermoord. Zij waren ook 10 trouwens.

Is die agent al terecht?
Inderdaad. En bv Milly Boele kende haar moordenaar ook (was haar buurman nota bene).

Maar op de Telegraaf werd gezegd dat hij het laats op het ijs is gezien door andere kinderen.
pi_107556197
quote:
Zoektocht naar Michael levert nog niks op
Laatste update: 3 februari 2012 13:33

LUTTELGEEST - De zoektocht naar de vermiste 10-jarige Michael van Dijk uit Luttelgeest heeft aan het begin van vrijdagmiddag nog niks opgeleverd.

Dat heeft een woordvoerder van de politie gezegd.
De politie houdt ''er ernstig rekening mee dat de jongen onder het ijs is gekomen'', aldus de zegsman. Duikers zoeken in een nabijgelegen vaart naar de jongen.

Agenten zoeken ook op akkers, bij kassen en in het bos bij het dorp naar de jongen. Daarbij krijgen zij hulp van de boswachters van Staatsbosbeheer. De zoektocht wordt bemoeilijkt door sneeuwval.
De jongen verdween woensdagmiddag na een bezoek aan zijn opa en oma, die een paar honderd meter van zijn ouderlijk huis wonen.
Die avond ging nog een Amber Alert uit, het waarschuwingssysteem bij vermissing van kinderen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)levert-nog-niks.html
know'm sayin?
word? word.
pi_107557018
quote:
wat naar.. ik hoop dat er snel duidelijk komt wat er gebeurd is.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 16:42:06 #90
8781 crew  Frutsel
pi_107562039
Laten we het gewoon bij het onderwerp houden, dank u
pi_107562062
Idd zeg... Het gaat potdorie om een vermist kind. :{ Laat dat centraal staan.
Noot noot.
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 16:47:06 #92
8781 crew  Frutsel
pi_107562201
quote:
Nog geen spoor van Michael
LUTTELGEEST - De ME is vrijdagochtend in Luttelgeest verder gegaan met de zoektocht naar de vermiste Michael van Dijk. Net als donderdag zoekt de ME met zo'n zestig agenten en speurhonden het dorp en omgeving af. Inmiddels is het wel gaan sneeuwen in de Noordoostpolder, wat de speurtocht moeilijker maakt.

De tienjarige jongen met een verstandelijke beperkingen wordt sinds woensdagmiddag vermist. De politie houdt nog steeds rekening met alle mogelijke scenario's die varieren van dat de jongen door het ijs is gezakt tot dat hij is meegenomen door iemand. Een grootscheepse zoekactie heeft tot op heden niets opgeleverd.

Met het invallen van de schemer staakte de politie donderdagavond de zoekactie. Toen het weer licht werd, gingen ME’ers, speurhonden en brandweerduikers opnieuw naar Michael op zoek. Ook dorpsbewoners hebben sinds woensdagavond uitgekeken naar de jongen. Velen kennen hem als een energieke spring in ‘t veld en die graag buiten speelt.

Nadat de brandweer donderdag eerst een zoekactie in het water en onder het ijs had gestaakt, gingen duikers rond 15.00 uur opnieuw aan het zoeken in het water van de Luttelgeestervaart. Ditmaal werd naar de jongen gezocht in het water bij de sportvelden.

Michael, die een verstandelijke beperking heeft, verdween woensdagmiddag toen hij van de woning van zijn opa en oma naar huis liep. Hij moest een afstand van nog geen 250 meter afleggen. Het Amber Alert dat woensdagavond werd uitgedaan, is in de loop van donderdag ingetrokken.

De grootvader van Michael is ervan overtuigd dat de jongen is meegenomen. "Dat kan bijna niet anders", zegt hij.

Ook op de Zonnebloemschool in Emmeloord, een school voor zeer moeilijk lerende kinderen, maakt men zich 'razend veel zorgen' over het lot van de jongen. In een aantal groepen is aandacht besteedt aan de verdwijning van Michael. Volgens adjunct-directeur Maaike Kieft vroegen de leerlingen daar zelf om.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:50:52 #93
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_107562331
-edit- Taal-universiteit is een deurtje verder. Ontopic a.u.b

[ Bericht 84% gewijzigd door paddy op 04-02-2012 11:40:48 ]
pi_107572027
@IlseHartvNL Ilse van Wingerden
Update vermiste #michaelvandijk: ook vandaag is er -na opnieuw een dag zoeken- nog steeds geen spoor gevonden van de 10-jarige Michael.
15 minuten geleden

Het zoeken is bij het invallen van de duisternis gestopt en gaat morgen verder. Ook het defensie duikteam komt weer in actie.#michaelvandijk
12 minuten geleden

Het duikteam verwacht morgen met hun speciale sonarapparatuur de hele Luttelgeestervaart te hebben doorzocht. #michaelvandijk #luttelgeest
9 minuten geleden
Life is Music
  vrijdag 3 februari 2012 @ 21:32:18 #95
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107573415
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Vaak zijn het in dat soort kleine gemeenschappen juist mensen uit de buurt, iemand anders valt gelijk op.
pi_107579378
Wat ik mij dan gelijk afvraag is hoe het kan dat hij met de speurhonden niet is gevonden? Ik bedoel, in Amerika wordt vaak na een uitbraak of tijdens een achtervolging een gebied hermetisch afgezet van zo'n 5 km², dit gebied wordt met honden doorzocht en 9/10 keer vinden ze de gezochte persoon. Er zijn honden die drugs op kunnen sporen in een maag, geld kunnen opsporen en zelfs mobiele telefoons. Heeft de kou dan werkelijk zo'n invloed op de geur-zin van honden?

[ Bericht 13% gewijzigd door Mike-The-Situation op 03-02-2012 23:27:35 ]
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_107579514
Machteloos toekijken. Je kunt niets doen, alleen maar wachten op dat ene telefoontje.
Arme familie.
Noot noot.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:34:02 #98
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_107580027
quote:
19s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
Machteloos toekijken. Je kunt niets doen, alleen maar wachten op dat ene telefoontje.
Arme familie.
En zichzelf maar blijven voorhouden : Had ik hem maar thuisgebracht of had ik hem maar opgehaald.

Hier in de wijk zijn enkele kinderen ook al door het ijs gezakt na schooltijd de afgelopen week. Het staat dan vol trots op hun hyves (ik lees weleens mee via mijn dochter) en dan kan ik alleen maar mijn hoofd schudden en denken dat het gelukkig is goedgegaan.

Maar goed, het jongetje kan net zo goed iets anders naars overkomen zijn. Een onbewaakt ogenblik is genoeg. Je kan een kind nog zo goed instrueren, het is geen match tegen een kwaadwillend persoon of een wak in het ijs (of een willekeurig ander ongeval).

Ik heb er geen hoop in dat het jongetje nog levend gevonden wordt helaas...Als ouder zijnde kijk je bij zulk nieuws altijd even naar je eigen kind en denk je na over de hoeveelheid kwetsbare momenten die zij heeft.
Dat gevoel dat je een kind bent kwijtgeraakt is letterlijk alsof je geen botten meer in je lichaam hebt en als een pudding in elkaar wil zakken..
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_107580216
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat ik mij dan gelijk afvraag is hoe het kan dat hij met de speurhonden niet is gevonden? Ik bedoel, in Amerika wordt vaak na een uitbraak of tijdens een achtervolging een gebied hermetisch afgezet van zo'n 5 km², dit gebied wordt met honden doorzocht en 9/10 keer vinden ze de gezochte persoon. Er zijn honden die drugs op kunnen sporen in een maag, geld kunnen opsporen en zelfs mobiele telefoons. Heeft de kou dan werkelijk zo'n invloed op de geur-zin van honden?
Een uitbraak? Van wat? Een gevangene?

Dat is toch totaal niet te vergelijken met een vermist kind? Sowieso leeft een ontsnapt persoon nog. Misschien is dit jochie in het water geraakt en een paar meter dieper weer meters meegesleept met de stroming. Dat kan een levend persoon niet.
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2012 @ 10:18:23 #100
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_107587764
Geen updates meer? In België hoor je er niets over. Te ver weg waarschijnlijk...

Vind het zo erg voor dat mannetje, hij had het allemaal al niet mee. Weet er iemand meer over de ouders? Zijn ze nog samen?
Are you fokking to me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')