Als dat hele kanaal dichtgevroren is, dan kunnen die honden misschien minder goed hun werk doen. Dus misschien dat dat toch nog steeds een mogelijkheid is. Zoniet, dan is het gewoon heel vreemd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het een ongeluk geweest was hadden ze 'm al lang moeten vinden zou je zeggen inderdaad, het ging maar om een stuk van 200 meter..
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Zijn er ooit daadwerkelijk zaken opgelost puur en alleen doordat een paragnost hierop wees?
Ik heb niks gehad dus landelijk lijkt me niet. Misschien eerst lokaal en dan regionaal?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:01 schreef MaJo het volgende:
Ik kreeg het amberalert vannacht om half 2 binnen. Sturen ze het eerst naar mensen die in de omgeving wonen en daarna pas landelijk? Ik vrees ook het ergste
Het is wel een paar keer op tv geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb niks gehad dus landelijk lijkt me niet.
Is wel landelijk, heb het alert ook gehad terwijl ik totaal niet in die omgeving woon.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb niks gehad dus landelijk lijkt me niet. Misschien eerst lokaal en dan regionaal?
Ik ook, twee keer zelfs. Eerste keer om 22.15, en om half 2. Ik heb begrepen dat ze dat deden omdat er een storing was en niet iedereen de 1e sms ontvangen heeft.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:54 schreef TripleS het volgende:
[..]
Is wel landelijk, heb het alert ook gehad terwijl ik totaal niet in die omgeving woon.
Ik woon in Utrecht dus ook niet echt in de buurt... Wel gek dat je niks ontvangen hebt danquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb niks gehad dus landelijk lijkt me niet. Misschien eerst lokaal en dan regionaal?
Ik in Enschede.. Dat was misschien veel te ver weg ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht dus ook niet echt in de buurt... Wel gek dat je niks ontvangen hebt dan
Kreeg hem om 1:09 binnen, Zeeland.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:01 schreef MaJo het volgende:
Ik kreeg het amberalert vannacht om half 2 binnen. Sturen ze het eerst naar mensen die in de omgeving wonen en daarna pas landelijk? Ik vrees ook het ergste
Ik vind het maar heel vreemd.quote:
Dat, of door het ijs gezakt. Veel meer mogelijkheden zijn er niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:46 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Je zou toch haast denken dat hij is meegenomen..
Of hij is vermoord door zijn (groot)ouders en die hebben een lulverhaal opgehangen. Zeer onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat, of door het ijs gezakt. Veel meer mogelijkheden zijn er niet.
Zou kunnen, maar de brandweer heeft vele wakken onderzocht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat, of door het ijs gezakt. Veel meer mogelijkheden zijn er niet.
Meestal prikt de politie toch wel gauw door zulke verhalen heen hoor... maar het zou idd kunnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of hij is vermoord door zijn (groot)ouders en die hebben een lulverhaal opgehangen. Zeer onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk.
Volgens mij was het best een groot kanaal, dan kan dat lichaam echt overal zijn hoor, zelfs al het niet vriest worden lichamen soms pas dagen of weken later gevonden...quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar de brandweer heeft vele wakken onderzocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |