Ik vind het debuutalbum best goed, afgezien van dat de productie niet altijd zo super is. De nummers zitten goed in elkaar, en zangeres Nienke de Jong (ex Her Enchantment) is zeker niet slecht.
Zijn er nog wat mensen die ze kennen, en wat vind je ervan?
Ik heb wel gemerkt dat ze steeds beter zijn geworden, in het begin vond ik het geluid en de show wat matig (vooral in dat café was het vrij brak maar wel erg amusant met al die boeren die de muziek maar niks vonden ) maar de laatste keer op Wâldrock vond ik ze best goed.
Al met al vind ik ze redelijk goed, er zitten een paar nummers tussen die ik echt mooi vind maar mijn favoriete band zal het denk ik niet worden.
CD Review: http://www.tiscali.nl/content/article/520836.htm
Tijd voor Fok! review?
Ik heb ze nu 1 keer live gezien en dat was als supportact van After Forever. Maar ze zijn gewoon super, mooie show.
quote:Ze passen dus absuluut NIET meer bij WT. After Forever ja, maar WT nee. WT is sinds het 3de album(ME) meer een softrock/pop band geworden.
Op vrijdag 19 juli 2002 04:37 schreef Sjimmie het volgende:
Ze passen wel tussen After Forever en Within TemptationCD Review: http://www.tiscali.nl/content/article/520836.htm
Tijd voor Fok! review?
quote:Enter spreekt mij ook meer aan maar ach die discussie is nou al zovaak gevoerd.
Op zondag 21 juli 2002 10:58 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:[..]
WT is sinds het 3de album(ME) meer een softrock/pop band geworden.
En Autumn heb ik inmiddels gehoord en is gaaf!!!
quote:Ga je gang
Op vrijdag 19 juli 2002 04:37 schreef Sjimmie het volgende:Tijd voor Fok! review?
hier staat er nog eentje
quote:Het is mijn muziek ook niet echt, ik ben niet zo van dat soort bands zoals autumn, after forever, etc.....
Op vrijdag 4 oktober 2002 17:08 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Ik heb ze gezien in het voorprogamma van Afther Forever, beide bands maken goede muziek maar na een half concert ben ik al verveeld
quote:dat zegt genoeg over jou smaak in ieder geval. Die twee albums vergelijken is gewoon not done, het zijn twee totaal verschillende albums.
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:54 schreef Quistnix het volgende:
Ik heb hun cd tegelijk gekocht met Century Child, en m'n cdspeler heeft when lust evokes the curse vaker gezien dan de nieuwst van nightwish. Zegt genoeg denk ik.
quote:De schijfjes zijn anders allebei rond
Op zondag 6 oktober 2002 02:53 schreef Tokus het volgende:[..]
dat zegt genoeg over jou smaak in ieder geval. Die twee albums vergelijken is gewoon not done, het zijn twee totaal verschillende albums.
Ik denk toch dat ik CC ´beter´ vind. Maar dat is idd een kwestie van muzikale voorkeur.
quote:Cannibal Corpse is inderdaad erg goed!
Op zondag 6 oktober 2002 12:59 schreef ED2 het volgende:[..]
De schijfjes zijn anders allebei rond
Maar idd verder heel verschillende albums.Ik denk toch dat ik CC ´beter´ vind. Maar dat is idd een kwestie van muzikale voorkeur.
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 17:20 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Cannibal Corpse is inderdaad erg goed!
![]()
![]()
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 17:20 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Cannibal Corpse is inderdaad erg goed!
![]()
![]()
lol
quote:Dat weet ik ook, maar ik ben al jaaaren lang zwaar verslaafd aan Nightwish. Dat ik Autumn vaker draai zegt dus wel iets..
Op zondag 6 oktober 2002 02:53 schreef Tokus het volgende:[..]
dat zegt genoeg over jou smaak in ieder geval. Die twee albums vergelijken is gewoon not done, het zijn twee totaal verschillende albums.
quote:De rhytm guitarist van Autumn zit bij God Dethroned, misschien ben je daar wel van overtuigd?
Op zondag 6 oktober 2002 17:23 schreef Summoner het volgende:
Autumn? Boooooooooooooooring...Ik ben (nog) niet overtuigd van deze formuleband.
quote:Van wat ik gehoord heb klonken de drums ook heel zielig. Hm misschien was dat hun 1999 demo. Even voor de zekerheid dubbelchecken.
Die klinken zo ehm... amateuristisch......
Bij Autumn moet ik trouwens altijd denken aan Autumn Leaves, een onterecht wat onbekendere band.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 11-10-2002 11:45]
Autumn Leaves... Dat is toch nogal op toetsen gebaseerd? (Niet dat dat erg is... integendeel zelfs )
Waar in Arnhem dan want ik kan er helemaal niets van vindenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:22 schreef Rhinestone het volgende:
Hmmja ze staan 6 december ofzo ook hier in Arnhem, ga er denk ik maar weer heen, blijft na al die jaren nogsteeds een ontzettend goede band die imo helemaal níet in het straatje van Within Temptation en After Forever past, maar dat is slechts mijn mening...
er staat niks op Autumn's site dus ik vermoed niet dat ze daar komen.quote:Op zondag 14 november 2004 01:09 schreef Rhinestone het volgende:
Ja, denk dat ze in het voorprogramma staan ofzo, ze staan iig niet meer bij de headliners. Zal mij ook an me reet roesten, als ik maar weer een avondje van de straat ben
Zelfde geldt voor mijquote:Op zondag 14 november 2004 01:09 schreef Rhinestone het volgende:
Ja, denk dat ze in het voorprogramma staan ofzo, ze staan iig niet meer bij de headliners. Zal mij ook an me reet roesten, als ik maar weer een avondje van de straat ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |