Alsof je het geprobeerd hebtquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:51 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Niet miepen, muts. Ik wist zo snel geen betere titel.
Allemaal schaatsen in boeren kiel!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef De_Directeur het volgende:
Straks valt de Elfstedentocht precies samen met Carnaval.
Zei Cavalinho dat?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen er komt GEEN elfstedentocht
Valse nicht...quote:
Ja en?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Die icoontjes van mensen die hier nooit posten?
quote:
Ben benieuwdquote:
Deze Caspian wacht wel op jequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Laatste dag ik Cairns.
Ik trek m'n bontmantel al weer langzaam aan.
The return of jadis.
Ik voelde me daardoor altijd buitengeslotenquote:
Ik sta er in <3quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zo dan OP?. Inclusief wat klonen maar een groot deel van de (voormalig) actieve users staat erin dacht ik.
.
leuk gedaan !quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zo dan OP?. Inclusief wat klonen maar een groot deel van de (voormalig) actieve users staat erin dacht ik.
.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
.
Vorige week twee keer gezien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:45 schreef Stroekie het volgende:
@wonderer heb je next to normal nog op je lijst staan ?
Prachtig gedaan door simone freek rene en wim
Yum!quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest genieten dus dat deed ik dan maar. De rest verdringen tot zondag. Werkte op zich redelijk.
Dr34m3r wel?quote:
Geen idee, voor mijn tijd. Die postte tenminste actief mee.quote:
Misschien leuk als de actieve posters wat groter zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
.
Gedoe.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Misschien leuk als de actieve posters wat groter zijn..
kun je nou ook zien wie het vaakst posten in deze reeks, en wie er het vaakst een topic opende en zo, een soort top 10?quote:
Geen actuele cijfers.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun je nou ook zien wie het vaakst posten in deze reeks, en wie er het vaakst een topic opende en zo, een soort top 10?
zet eens neer dan, altijd leukquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb cijfers van 20-12-2002 tot 12-8-2011 wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Hoe kan dat dan? Hier in de Randstad strooien ze gewoon hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
3-8 cm sneeuw morgen!
zucht en het is nu al zo glad in de straten....
ja op de fietspaden en autowegen, maar toch niet in de woonwijken/straten zelfquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Hier in de Randstad strooien ze gewoon hoor.
In de gang, ik heb geknoeid met glijmiddel. Pas op!quote:
Van de woonkamer naar de slaapkamer lopen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat deed jij op de gang met glijmiddel?
inclusief lange tenen, te grote ego's en vuile wasquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:40 schreef wonderer het volgende:
Ja. En niks "", dat was serious business.
Iemand die er net in gereageerd heeft?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:15 schreef Bartjebart het volgende:
Hoezo komt er een oud topic weer in MYAT bovenzeilen?
Het is een HOMO topic uit 2008 waar de laatste post (300) ook uit 2008 isquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Iemand die er net in gereageerd heeft?
Welkom in Nederland... Soms schrijf je een woord hetzelfde en heeft het wel 2 verschillende betekenissenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het verschil er niet was, waarom dan de verschillende schrijfwijzen?
Ja of schrijf je het woord verschillend maar klinkt het hetzelfdequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Welkom in Nederland... Soms schrijf je een woord hetzelfde en heeft het wel 2 verschillende betekenissenGeen pijl op te trekken dus.. Jij Neerlandicus
Ja, nu Ang3l weg is durven jullie welquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:26 schreef Vlarp het volgende:
Het is nu gewoon iedereen tegen de Brabo's.
Eerst nog drie kwartier reclamequote:
Bij Vlarp is het een paar keer gelukt, het hem toe laten geven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen zijn ze vaak te laf om het toe te geven.
Den Bosch is ook een leuke stad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:32 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop dat als ik in Nederland blijf, ergens in Eindhoven of Den Bosch een baan kan vinden en daar wonen
Op zich ook best dicht bij Eindhoven en Utrecht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Den Bosch is ook een leuke stad..
En dicht bij TV..
Je voerde me dronken, dat is lafquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij Vlarp is het een paar keer gelukt, het hem toe laten geven..
.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik vind het soms ook moeilijk toe te geven dat ik in steden als Amsterdam of Rotterdam een leuke tijd heb. Dus ik snap ze wel.
Die bijbaan is nog steeds niet gelukt?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef Steve het volgende:
Voor mezelf zoeken is al hels genoeg..
Hoiquote:
Je kunt nog steeds mijn collega wordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef Steve het volgende:
Voor mezelf zoeken is al hels genoeg..
En dan ben je niet eens de enige bekende die er werkt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt nog steeds mijn collega worden
Want Steve bruist van de werkervaringquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Vlarp het volgende:
Er zijn gelukkig ook bedrijven die mensen aannemen op hun ervaring en niet op een stapel papier en wat ondertekende cijferlijsten.
Juist niet, dat is zijn grapje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Want Steve bruist van de werkervaring?
Het hangt er wel vanaf in welke branche je zoekt he... bij McDonalds zul je inderdaad geen HBO-niveau nodig hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Vlarp het volgende:
Er zijn gelukkig ook bedrijven die mensen aannemen op hun ervaring en niet op een stapel papier en wat ondertekende cijferlijsten.
Da's op zich waar... al verdienen die filiaalmanagers ook niet zo heel best hoor... ik heb er ooit eens met een gedate en die verdienen echt niet super veel... en alleen al het gekkenhuis waarin je al die uren staat te werken met al die piepjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch als je begint als burgerflipper en je schopt het tot filiaalmanager heb je het helemaal zo slecht niet gedaan.
De gemiddelde restaurantmanager staat over het algemeen echt geen burgers te flippen hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's op zich waar... al verdienen die filiaalmanagers ook niet zo heel best hoor... ik heb er ooit eens met een gedate en die verdienen echt niet super veel... en alleen al het gekkenhuis waarin je al die uren staat te werken met al die piepjes
Ik bedoelde Wonderer, maar Steve moest er zonodig weer tussendoor posten...quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want Steve bruist van de werkervaring?
Bedrijf waar ik nu zit is geen McDonalds en daar ben ik het toch behoorlijk ver aan het schoppen momenteel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het hangt er wel vanaf in welke branche je zoekt he... bij McDonalds zul je inderdaad geen HBO-niveau nodig hebben
Nee maar je moet wel je personeel in de rondte sturen en tussen de piepjes werkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De gemiddelde restaurantmanager staat over het algemeen echt geen burgers te flippen hoor
En afhankelijk van in welk restaurant je werkt verdien je echt niet slecht...
Ben je de baasquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik nu zit is geen McDonalds en daar ben ik het toch behoorlijk ver aan het schoppen momenteel.
Die piepjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar je moet wel je personeel in de rondte sturen en tussen de piepjes werken
Jij hebt toch wel een opleiding afgerond?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik nu zit is geen McDonalds en daar ben ik het toch behoorlijk ver aan het schoppen momenteel.
Helaas nietquote:
Dat dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die piepjes! Ik word er al gek van als je gewoon in de rij staat om te bestellen
.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel een opleiding afgerond?
Ohquote:
Daar zijn de floor-/shiftmanagers voorquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar je moet wel je personeel in de rondte sturen en tussen de piepjes werken
Heb je ons ingedeeld in mensen die er toe doen, en mensen die er niet doe doen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:00 schreef Steve het volgende:
Ik alleen van de mensen die er toe doen.
Ik wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:11 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Heb je ons ingedeeld in mensen die er toe doen, en mensen die er niet doe doen?
Ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:11 schreef De_Directeur het volgende:
Heb je ons ingedeeld in mensen die er toe doen, en mensen die er niet doe doen?
IRL en zo bedoel ik. Maar hoiquote:
En wie staat bovenaan?quote:
Ik heb amper ervaringquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik bedoelde Wonderer, maar Steve moest er zonodig weer tussendoor posten...
Omdat er hier mensen zijn die er voor mij meer toe doen dan anderen.quote:
Omdat sommige mensen er voor mij persoonlijk toe doen, en sommige niet zo.quote:
Werkervaring of andere ervaring..?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb amper ervaringMaar goed, dat kan ik in Frankfurt weer opdoen.
Beidequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Werkervaring of andere ervaring..?
daar sta ik zeker weer niet opquote:
Dat weet je maar nooit bij Steve.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar sta ik zeker weer niet op
nee daar kwam ik ook achter ja, altijd gedacht dat het zo'n verlegen schuchter mannetje was, maar schijn bedriegtquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit bij Steve.
stille wateren gaan zo muf ruiken, volgens mij stroomt het bij Steve anders behoorlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Absoluut. Stille wateren hebben diepe gronden. En Steve is me toch een partijtje stil water.
ja geloof me in the middle of nowhere, slachtoffer van de wind, bij een bushalte zonder hokje 30 minuten staan wachten op een bus kan ik nu niemand aanradenquote:
G_E ook toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zijn Creno, Ang3l en ik de enige carnavalvierders hier?
Haquote:
Omdat ik die in de reeks heb gegooid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:15 schreef Bartjebart het volgende:
Hoezo komt er een oud topic weer in MYAT bovenzeilen?
wanneer kom jij onderhand eens een keer naar het frisofeest?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Omdat ik die in de reeks heb gegooid..
Ow, hij is er weer bovenop>quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
morgen heb ik weer een skypedate met Cavalinho, het is zo'n menneke, heel kwetsbaar en jong, totaal niet arrogant, maar wel een vogeltje
nog niet, heeft nog regelmatig dialysequote:
niet alle Eindhovenaren vieren carnaval, maar ik vind jongens dan wel op hun mooist, en toegankelijkerquote:
Geen idee, wat moet ik daar?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wanneer kom jij onderhand eens een keer naar het frisofeest?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb nu de hele reeks nagelopen, en elk homotopic staat er nu in en geen andere troep meer..
/autist.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb nu de hele reeks nagelopen, en elk homotopic staat er nu in en geen andere troep meer..
/autist.
In een mooi blauw maatpak, ja?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:52 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat G_E verkleed gaat als Directeur?
Je bedoelt dronken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet alle Eindhovenaren vieren carnaval, maar ik vind jongens dan wel op hun mooist, en toegankelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door TheaterMaMa op 03-02-2012 02:25:21 ]Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Jij kan zo'n lijst makkelijk maken aangezien toch iedereen jou wil doenquote:
De hoeren?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:35 schreef Steve het volgende:
Als ik weer eens in A'dam kom zal ik wel even langs de [pieeep] gaan.
Maar je hebt me al gezien, dus zo bijzonder is dat ook niet meer.
Dit klinkt alsof carnaval je laatste redmiddel is om kerels in je bed te krijgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet alle Eindhovenaren vieren carnaval, maar ik vind jongens dan wel op hun mooist, en toegankelijker
Ze moeten dan niet dronken zijn want dan doet TMM er niks meequote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof carnaval je laatste redmiddel is om kerels in je bed te krijgen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Iedereen dolenthousiast of hatelijk over die sneeuw. Ik heb nog geen vlokje gezien..
hier ook nog niets gevallenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Iedereen dolenthousiast of hatelijk over die sneeuw. Ik heb nog geen vlokje gezien..
Nou, inderdaad, ik kijk even naar buiten en het sneeuwt ineensquote:
Het stelt inderdaad geen fuck voor vergeleken bij de sneeuwstormen die ik ken uit New Hampshirequote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maargoed in dit tempo ligt er in over 9 jaar misschien een laagje..
Nog nooit gefietstquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef wonderer het volgende:
Hier niet. Gelukkig maar want ik moet straks op de fiets en daar heb ik dus nog GEEN ervaring mee
Niet in de sneeuw nee.quote:
Gewoon laten zien wie de baas is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:04 schreef wonderer het volgende:
Ik zit meer in over stomme kleuters die sneeuwballen naar fietsers gaan gooien. Waar is mijn luchtbuks...
Ja, zij dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gewoon laten zien wie de baas is..
Hahaha grappig ideequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:39 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Tip: niet doen.
Of maak winterbanden van je fietsbanden. (Met tiewraps)
Wonderer, heb jij coming out diaries gezien, een docu?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wonderer, heb jij coming out diaries gezien, een docu?
Oeps... misschien moest je dat ff afkloppenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat de treinen een beetje willen rijden straks.
Hier is er nog geen centimeter sneeuw gevallenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:52 schreef Steve het volgende:
Zóveel ligt er nou ook weer niet.
Hier tenminste.
Dan moet ik maar snel weer een vriendje vinden...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ook soms.. Ben ik gemeen van geworden.
gaat het gezondheidstechnisch gesproken wel de goede kant op met hem ?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
net weer 2 uur geskyped met Cavalinho, die jongen is zo eenzaam
heb je wel eens ooit een vriendje gehad, als in een relatie?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ook soms.. Ben ik gemeen van geworden.
dat weet je hier op fok anders aardig te verbergenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En saai, en serieus, en humorloos etc..
Teaser.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:53 schreef wonderer het volgende:
Ik kan nu een heel gemene opmerking maken maar ik ben nog niet lang genoeg alleen.
Nee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je wel eens ooit een vriendje gehad, als in een relatie?
Oh?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat weet je hier op fok anders aardig te verbergen
Doen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:53 schreef wonderer het volgende:
Ik kan nu een heel gemene opmerking maken maar ik ben nog niet lang genoeg alleen.
Te laat, het is al zaterdag.quote:
Jaaaa eggie wel hoor! vraag het maor aan ome Henk!quote:
ken ik nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaaa eggie wel hoor! vraag het maor aan ome Henk!
Hij zegt altijd, menneke niet janken, lachen! en doen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |