gisteren hadden we nog water, 't is afgelopen nacht min16 geweest hierquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:03 schreef Ireth het volgende:
Ik zit me net af te vragen hoe het met de leiding van mijn wasmachine zit? Heb de wasmachine de afgelopen 2 dagen niet aangehad.. maar hij moet zo wel. Ben heel benieuwd of ik water krijg
Hier vast ook, maar wil eigenlijk gewoon de deur niet uit...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:31 schreef The_Dean het volgende:
Hier in Friesland is het overal nog te koop
Oh ja, dat moest ik vandaag nog doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:33 schreef DJMO het volgende:
echt he .. ik was blij dat er geen voetbal was vandaag, zodat we even samen een flinke berg wasgoed konden wegwerken. nu kan ik dus niet wassen
* DJMO brengt vier wasmanden vol naar Merlijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ja, dat moest ik vandaag nog doen
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO brengt vier wasmanden vol naar Merlijn
zou jij even zuur kijken als ik echt met de was voor je deur sta vanmiddagquote:
Lieve schat, als jij per se moet wassen vandaag, kom je langs. Geen probleemquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
zou jij even zuur kijken als ik echt met de was voor je deur sta vanmiddag
Oh jee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:49 schreef DJMO het volgende:
ik heb iig wel een leuke TT in gedachten nu
Die valt me dan nog mee...quote:
* alvast wasmachine aanzet voordat DJMO komtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:53 schreef The_Dean het volgende:
Ook net was gedraaid. Zo in de droger en dan straks nog een lading
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |