SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Klinkerbotsing op 02-02-2012 21:17:13 ]
Maar ik dacht Harry -> Mannetje..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Om zn nek is ook wel sexy/cute.Hmm ik weet niet. Wat zegt de rest?
(Harry is heel gewillig.
)
Lekker MJ verkrachten na zn doodquote:
denk 600. Even checkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:35 schreef HappyBob het volgende:
Wat is de breedte van die forum? Dan maak ik het plaatje precies zo groot.
Gekke papegaai loopt overal heen tochquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha die papegaai is omgedraaid
Kan er anders ook een mooi lijstje om het plaatje heen?Dat vind ik mooier. Of transparant.
Anders is het ook bam een plaatje.
halloquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet ik bovenste plaatje weghalen?
Hai Wis
Lees eens heel gauw de OP, onwetende.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hallo
wat is de bedoeling van dit topic?
pas op he, ik kaap dit topic gewoon!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lees eens heel gauw de OP, onwetende.![]()
Dat mocht je willen meneer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
pas op he, ik kaap dit topic gewoon!
niet stoer doen he newbie, dat win je nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat mocht je willen meneer.
Denken dat ARG te kapen isquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
pas op he, ik kaap dit topic gewoon!
Hooo eens even jongeman wij hebben keihard haar rug en jij wordt gekielhaald met tandenstokersquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niet stoer doen he newbie, dat win je niet
van je eigen boot gemaakte tandenstokers zeker?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hooo eens even jongeman wij hebben keihard haar rug en jij wordt gekielhaald met tandenstokers
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hooo eens even jongeman wij hebben keihard haar rug en jij wordt gekielhaald met tandenstokers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |