Wat is 't geworden?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:03 schreef Goddelijker het volgende:
Ik weet wanneer en waar ik stage ga lopen
Lekker druk met de nieuwe oude gardequote:
Door dat perfecte weer buiten(althans hier) is 't zo rustigquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:27 schreef Juicyhil het volgende:
zo hé, wat is het hier druk. dat fok nog up is...
Hier is 't nogal grijs.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Door dat perfecte weer buiten(althans hier) is 't zo rustig
quote:
Bij het posten kreeg ik een melding dat je in dit topic alleen maar de nieuwste versie van IE6 kunt gebruikenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Understatement of the yearHet is echt deut.
Ja, en je moet auto-update uitzetten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij het posten kreeg ik een melding dat je in dit topic alleen maar de nieuwste versie van IE6 kunt gebruiken
Ik ging mss met maik, maar die had het er niet meer overquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:44 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga morgen naar Example in de Melkweg
lol, kom dan ook gewoon morgen. ies erg tofquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ging mss met maik, maar die had het er niet meer over
Maar ik heb volgende week tentamensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
lol, kom dan ook gewoon morgen. ies erg tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |