Same, dik + blond = Adelequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik welk opzicht niet? ik vind dr wel lijken.
D'r kin heeft geen kuiltje, ze heeft heel andere tanden en gewoon een heel ander hoofd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik welk opzicht niet? ik vind dr wel lijken.
Mannen blijven ergens altijd 14quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:39 schreef VASND het volgende:
Komen hier überhaupt nog wel eens mensen van onder de 18?
Relaxedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoe awesome.. Kheb hier een boodschappentas vol met boeken over autotechniek, hydrauliek, pneumatiek en een oud Engels boek over plaatwerk
.. Allemaal nog van voor 1980 als ik t goed heb
halo ik ben een meisje van 11quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:39 schreef VASND het volgende:
Komen hier überhaupt nog wel eens mensen van onder de 18?
Nee je bent een dikke jongen.quote:
En de meeste mensen die nog een beetje actief zijn, zijn in principe al PUB afquote:
Meesten komen niet zoveel meer op FOKquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En de meeste mensen die nog een beetje actief zijn, zijn in principe al PUB af![]()
Klopt wel ja.. Ben meer op andere fora aan het lurkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Meesten komen niet zoveel meer op FOK
Nounou, niet overdrijven jijquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:48 schreef Tijgertje. het volgende:
Iedereen heeft een leven gekregen
Het zal toch niet waar zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:48 schreef Tijgertje. het volgende:
Iedereen heeft een leven gekregen
Heb m nog niet kunnen vinden op TPB iigquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het zal toch niet waar zijn.
Ik heb nog een leuk leven in de aanbieding.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb m nog niet kunnen vinden op TPB iig
Kzal even mijn zus haar creditcard jattenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk leven in de aanbieding.
Doe dat maar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kzal even mijn zus haar creditcard jatten
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Doe dat maar.
Dit is trouwens een boek voor jou:
https://7chan.org/lit/src/Robert_Glover_-_No_More_Mr_Nice_Guy.pdf
Dus jij vind me een Mr. Nice Guy.. Gebaseerd op wat?quote:
Dat zei ik niet, misschien een paar hints om vrouwen aan de haak te slaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dus jij vind me een Mr. Nice Guy.. Gebaseerd op wat?
Voor de wintersportlook zonder wintersport?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, misschien een paar hints om vrouwen aan de haak te slaan.
Ik heb gisteren onder de zonnebank gelegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |