Dat dusquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hij ziet er wel erg streaky uit... hij zou zo mooi kunnen zijn.. daarom denk ik dat ik em toch wel (waar ik wellicht spijt zal van hebben... dan)
Ik wil ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
Is goed debs ! Geef maar rekeningnummer dan maak ik het gelijk over
quote:
Even op zoek naar een plaatje dat ik pas zag, waar hij heel niet zo mooi was.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat dus
En ik hou niet zo van paars
Het past bij mij ookquote:
Als je dit aan kunt kun je alles aanquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat SQ aardig op de proef wordt gesteld op het moment
genomd? Was lekker?quote:
Nu is ie weer terug.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom haal je die nou weer weg?
quote dan optijdquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom haal je die nou weer weg?
Ik ben aan het falen, daar heb ik heel geen tijd voor pannekoek.quote:
heerlijk genomd! En die amoy woksauzen zijn heul veel lekkerder dan die van conimex!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
genomd? Was lekker?
Ik heb nog steeds niks gegeten
Wie; ik?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Leg je cc/bankpas in de kluis! En niet meer paypallen
Hoe ga je jedit vertellen?
Wel? Ik heb ook normaal de conimexquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heerlijk genomd! En die amoy woksauzen zijn heul veel lekkerder dan die van conimex!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom zit er een vent in het topic die niet BB of Nick is?![]()
quote:
Super babequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef Debsterr het volgende:
Priem, ik PM wel ff als het afgeschreven is dan weet ik wat de werkelijke kosten zijn.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iedereen laat me in de steek
wie wil er 3 plekken in mijn TD bestelling?
Vorige maand was ook erg krapquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohh, okeeIk d8 omdat je de vorige keer met je schoenen al op een vette no-buy zat, dit wel schandalig voor je spaarplan zou zijn
Maar in dat geval is alles in orde
Moet je zelf weten huuurrquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
*aai*
Anders doe ik wel gewoon een paar bij jou en de rest via ebay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja serieus ik wilde nog steeds de Eindhoven/Brabant bitches een keer uitnodigen voor bier en roken in de tuin. Dusseh, daar zorgen we dan ff voor!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
Als je ze binnen hebt; kom ik anders wel een keertje langsBen sowieso benieuwd naar je nieuwe crib
Moet je 'm uitzetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
DOOR DAT STOMMEN NIEUWE KWOOT DING KWOOT IK NIEMAND
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je zelf weten huuurr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jah, maar IOU ivm poshe enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
jij en chickenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet ook nog opslag vragen, maar ik ben er te chicken voor
Superquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja serieus ik wilde nog steeds de Eindhoven/Brabant bitches een keer uitnodigen voor bier en roken in de tuin. Dusseh, daar zorgen we dan ff voor!
Nee, maar ik wil meteen kunnen bestellenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
space, die holland staat toch nog niet op TD??
kliekjesquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja serieus ik wilde nog steeds de Eindhoven/Brabant bitches een keer uitnodigen voor bier en roken in de tuin. Dusseh, daar zorgen we dan ff voor!
balie E op volle toeren!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
Wtf is er serieus geen reet op tv????
settings overigequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waar kon je ook alweer die instellingen aanpassen?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
DOOR DAT STOMMEN NIEUWE KWOOT DING KWOOT IK NIEMAND
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet ook nog opslag vragen, maar ik ben er te chicken voor
hij gaat eraf vallen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn tiet doet opeens pijn dafuq
kankerquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
* PriemGirl rubsquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
the what and the who now??quote:
Geen knobbeltjes; no worriesquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd meteen bang
Hij is aan het groeienquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel altijd bobbels en dan voel ik nog een x en dna niks.quote:
BUY ALL THE SUEDESquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh ik heb mijn kwoots gevonden
[ afbeelding ]
Check ook de sites die openstaan
pehehehequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh ik heb mijn kwoots gevonden
[ afbeelding ]
Check ook de sites die openstaan
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
suedes
Die ik niet kan dragen als ik ze binnen heb
A-englandsDie nu op de kast naar me aan het staren zijn
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
suedes
Die ik niet kan dragen als ik ze binnen heb
A-englandsDie nu op de kast naar me aan het staren zijn
Hoe groot is 'ie?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand nog zo een kopen? Ik gebruikte hem als wekker maar nu niet meer, kan ipod in dus wakker worden met muziek enzeu of radio of gewoon als stereo gebruikt worden
[ afbeelding ]
Wat vervelendquote:Friday we are doing something *surprise* but there will be shopping involved.
enjoyquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef Debsterr het volgende:
Zo, ik ga bankhangen met m'n poepsie. Doei.
alle suedes voor 77 euro inclusiefquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar hebben we goeden faalopties voor suedes gevonden ofzo?
Had ik toch terug moeten lezen?
goeden smaakquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn moeder wilde net meteen mijn nieuwe opi op toen ze hem zag
Hoeveel zijn dat er?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
alle suedes voor 77 euro inclusief
Maar over een paar maanden zijn zequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag wel begonnen met de challange ! Mijn nagels zien er echtuit !
Heb ze nog nooit zo kort geknipt en nog nooit zo slecht gehad (maar ja.. vorige maand nog gel; dus zwak en bleh en alles ging kapot en.. ja)
Ik heb hier een aantal voor oud vuil in de kast staanquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
alle suedes voor 77 euro inclusief
Toen ik zei dat hij best wel htf was, durfde ze hem amper open te draaienquote:
Ik kan het nergens vindenquote:
Lozenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb hier een aantal voor oud vuil in de kast staanNu nog 'moed' verzamelen om ze of te lozen, of te dragen
Dames worden jullie nou nooit moe van het huishouden?
Is wel de bedoelingquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar over een paar maanden zijn ze
O ja ! Goeien !quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom zit here today, aragon tomorrow suede er niet bij?
Hoort niet bij de collectiequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom zit here today, aragon tomorrow suede er niet bij?
nee hoor, huishouden van jan steen ftw!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb hier een aantal voor oud vuil in de kast staanNu nog 'moed' verzamelen om ze of te lozen, of te dragen
Dames worden jullie nou nooit moe van het huishouden?
Vind ik de mooistequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoort niet bij de collectie
* Unfckingtitled gaat kijken!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling![]()
Ga het ook echt compleet opvolgen zoals het moet (waar ik dus normaal altijd in faal als ik van die treatments doe; maar nu moet ik verslag uitbrengen; dus het verplicht me wel. Trouwens vandaag gepost op mijn blog; mocht je mijn nagels willen zien
![]()
![]()
)
Zoya Veruschka is hetzelfde.quote:
van mijn fornuis kun je eten!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
Huishouden? Mijn keuken is 1 grote puinhoop atm... Meh
Ik lollerdequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van mijn fornuis kun je eten!
Er ligt genoeg! Einz!
loller.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er ligt genoeg! Einz!
*Gaat naar Bubsshop*quote:
BIJ ONS KUN JE VAN DE GROND ETEN, DOEN DE MUIZEN OOK!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er ligt genoeg! Einz!
Whehehequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er ligt genoeg! Einz!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
BIJ ONS KUN JE VAN DE GROND ETEN, DOEN DE MUIZEN OOK!
WHAHAHA WAT EEN GOEIEN GARP!
De grond?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:
En loller, toen had ik opeens een andere stoel.
oh fuck ik moet nog huisarts bellen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bohhh 2 keer de pil vergeten deze maand en nu voel ik dat ik ongesteld moet worden
En dan laat je het nog een week in de machine liggen en dan moet je het nog een keer wassenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Ik doe het steeds tegen mn zin in,dan kom ik thuis uit werk, heb ik nog een mini beetje energie en frot ik snel de was in de machine.. nu moet ik ophangen en denk ik uuuuhh
en na het koken en eten heb ik alle afwas snel in kokend water gegooid, en nu moet ik de afwas afmaken en denk ik weer uuuhhh
No likey
You're welcomequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh fuck ik moet nog huisarts bellen!
Dit dus, en toen kwam ik er gister achter datquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan laat je het nog een week in de machine liggen en dan moet je het nog een keer wassen
trutje dat zou je v/d week al doenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh fuck ik moet nog huisarts bellen!
quote:
Ik faal niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Getverquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan laat je het nog een week in de machine liggen en dan moet je het nog een keer wassen
vergetennnnquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
trutje dat zou je v/d week al doen
Ik voorlopig niet hoor.quote:
Weeelll!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik voorlopig niet hoor.
Behalve misschien nog wat Essence twins, maar als het minder dan een euro per lakje is dan telt het niet.
]fixedquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:54 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga alleenvoor jullie allemaal falen in Engeland
Oeh, ik heb nog dropquote:
Een gouwe ouwe voor onze gouwe ouwequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga een mooien gouwe ouwe lakken
Ik heb zo effe geen zin om te lakken, morgen maar weer, onder ' de Mol'..quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een gouwe ouwe voor onze gouwe ouwe
maar sq weet dat ik dr super lief vindquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik heb zo effe geen zin om te lakken, morgen maar weer, onder ' de Mol'..
Enne, niet dollen met 30ers he (per juni voeg ik me bij de club)
zo moeilijk ben ik ook weer niet te vinden hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien moet ik toch maar wel falen deze week. Een tomtom ofzo.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
ki wilde iets zeggen.
Ohja, ik gebruik nu ruim anderhalve maand geen nagelverharderzooi meer als basecoat en mijn nagels zijn langer dan ooit
Nee, zo hard faal ik met de weg vinden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo moeilijk ben ik ook weer niet te vinden hoor
Mja ik ook altijd hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, zo hard faal ik met de weg vinden.
Ja dat!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die revlon topcoat is echt liefde
Welk0n is dat?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat!
Ik ben nu dus weer even anderen aan het gebruiken en gelijk sneller chips
volgens mij kun je nog mee bestellenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Lindytje het volgende:
Gofter... ben je even qualitytime met jeaan het doorbrengen aan tafel, mis je een CG-bestelling
Dat ga ik dus ook nooit meer doen, socializen. Voortaan eet ik met mijn laptop op tafel
Whuuuuttt!!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij kun je nog mee bestellen
Ik heb nu gewoon die uit het standaard-assortiment, in Schotland gekocht. Bij www.Wehkamp.nl hebben ze de quick-dry variant, ben ik ook erg benieuwd naarquote:
doet fok met sites die sponsoren met, www.ibood.com ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
wut, ik typ gewoon weh kamp en hij zet er www en puntnl bij
Inderdaad, hippe sjit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
weer wat nieuws over Fok geleerd
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whuuuuttt!!!!!
DEBS!!!! IK WIL OOK!!!!!!!
hai chickquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik wil de hele holland collectie
Omdat het kan
I haz ordered alreadyquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whuuuuttt!!!!!
DEBS!!!! IK WIL OOK!!!!!!!
Is goed chick, anders ook geen rampquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I haz ordered already. ik probeer het wel ff via mail!
debs heeft em al besteldquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe, wat waar? Heb je al op de bestelknop geramd zeker?
Ja, ik las het net terugquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
debs heeft em al besteld
En ik heb ook de suedes gefaald
En ook nieuwe kleren
Mini heartattackquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik sloeg net bijna mijn ipad uit mn eigen hand
Je bent trots op me; niet?quote:
CG holo, die jij net al compleet gemaakt hebtquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat zijn jullie met Debs aan het falen
Jij bijna major heart attackquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mini heartattack
[..]
Je bent trots op me; niet?![]()
Let's do it in 3dquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat zijn jullie met Debs aan het falen
Ja, heel trotsquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mini heartattack
[..]
Je bent trots op me; niet?![]()
was naked 2 nu bij sephora te koop al?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom heeft sephora nu niet die 2 makeupzooi halen actie met kortingik wil twee lakjes!
Yepquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
was naked 2 nu bij sephora te koop al?
Zeg, begin jij nou ook alquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik heb de seller gemaildquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is goed chick, anders ook geen ramp
Thanx chickquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb de seller gemaild. Dus hoop dat het erbij kan, scheelt wat in de shipping. Anders PM ik je de link en kun je 'm alsnog voor $2 meer falen
.
Doe mij iig de link eens PMen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb de seller gemaild. Dus hoop dat het erbij kan, scheelt wat in de shipping. Anders PM ik je de link en kun je 'm alsnog voor $2 meer falen
.
Dat wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:24 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja maar ja maar, bijna(ish) jarig! zou tof cadeau zijn![]()
Booh....quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wijsvingernagel gescheurd tijdens het haren wassen
Gelukkigquote:
Doe je blog weer eens updeeten gijquote:
Gelukkig moest ik ze nog korter maken, maar nu is hij weer te kortquote:
9quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef Lindytje het volgende:
Konden er nou 8 of 9 lakjes in een flatrate box bij td?
En die was nu 20 ekkies, toch?
N00b
9 enquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef Lindytje het volgende:
Konden er nou 8 of 9 lakjes in een flatrate box bij td?
En die was nu 20 ekkies, toch?
N00b
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe je blog weer eens updeeten gij![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]Morgen heb ik overdag tot 4u de tijd
Dus dan ga ik wat dingen schrijven en vast klaarzetten en updaten
Leuk liedjequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef Lindytje het volgende:
wordt weer bedankt....
'I'm bulltproof, nothing to lose, fire awaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyy fire awayyyyyy'
Wel heel dubbel zeg...quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 11u30 bij trouwwinkel zijn... Om af te passen.. Meh.... Ik zou enthousiast moeten zijn maja.
Om 17u ga ik naar schoonpa... Zal heftig dagje zijn morgen
Snap ik chick, dat je daar nu even niet zo veel zin in hebt...quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 11u30 bij trouwwinkel zijn... Om af te passen.. Meh.... Ik zou enthousiast moeten zijn maja.
Iig een dag van uitersten jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat wel, maar de hele avond in je hoofd... en dan ben je m even kwijt, begintquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wel, maar de hele avond in je hoofd... en dan ben je m even kwijt, begintweer... 'I'm bulletproof.....'
Truequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Snap ik chick, dat je daar nu even niet zo veel zin in hebt...
Zal heftig zijn ja, maar misschien is het ook wel fijn om even bij elkaar te zijn.. dan zit je er niet zo alleen thuis mee
quote:
Joah...quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Iig een dag van uitersten ja![]()
Priemke heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohhh dat liedje doet me aan mn tijd bij de NewYorker denkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wel, maar de hele avond in je hoofd... en dan ben je m even kwijt, begintweer... 'I'm bulletproof.....'
Ik wil ook nog een keer bij bubs falenquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priemke heb ik iets gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dat krijg je ervan als je niet terugleest.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priemke heb ik iets gemist?
Ik heb in de "opmerkingenbox" gevraagd om een gratis nagellakrek voor revieuwquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer bij bubs falen
Oh, fijn is dat....quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohhh dat liedje doet me aan mn tijd bij de NewYorker denkenZe hadden maar 1 cd dus om de ongeveer 3 kwartier hoorde je hem weer langskomen. Lekker als je 9u werkt
Waarom niet gewoon bij de Etos?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb in de "opmerkingenbox" gevraagd om een gratis nagellakrek voor revieuw
HIJ BLIJFT LEUK!
En le fu, Revlon in de aanbieding bij www.Wehkamp.nlzonderwwwenpuntnl... Scheelt maar liefst 89 cent per flesje, maar toch aanbieding
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb in de "opmerkingenbox" gevraagd om een gratis nagellakrek voor revieuw
HIJ BLIJFT LEUK!
En le fu, Revlon in de aanbieding bij www.Wehkamp.nlzonderwwwenpuntnl... Scheelt maar liefst 89 cent per flesje, maar toch aanbieding
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Er staat me heel vaag iets bij. Maar het klinkt sowieso niet bepaald goed... Vervelend zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik ook welquote:
Die liedjes die daar gedraaid werden zijn verpest voor het levenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, fijn is dat....
Dat was bij La Place altijd zo erg in de kersttijd.... we hadden 1 kerstcd![]()
*kras*
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Krijg je straks bij je orderbevestiging: IK BEN TOCH ZEKER SINTERSIK NIET?!
Zit er hier geen in de omgeving die revlon in het assortiment heeftquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon bij de Etos?
Doen!! Rennen, anders is BB eerst, en moet je een uur wachtenquote:
Daar hoop ik opquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Krijg je straks bij je orderbevestiging: IK BEN TOCH ZEKER SINTERSIK NIET?!
Bij de appie: Sinterklaascd's met een uberblij kinderkoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, fijn is dat....
Dat was bij La Place altijd zo erg in de kersttijd.... we hadden 1 kerstcd![]()
*kras*
Wat is Ochelle?quote:
true. *rent*quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doen!! Rennen, anders is BB eerst, en moet je een uur wachten
Samen badderenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doen!! Rennen, anders is BB eerst, en moet je een uur wachten
NOES!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar hoop ik op![]()
![]()
[..]
Bij de appie: Sinterklaascd's met een uberblij kinderkoor![]()
![]()
Een winkel, in t duurp hebben we er een drogisterij van in t winkelcentrum en een parfumerie in t centrumquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
GADVERPIELEKES de basecoat is uitverkocht.
Never mind
Ik krijg nooit meer revlon
De eerste vent die mijn badmeuk aandurft, moet nog geboren worden.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er staat me heel vaag iets bij. Maar het klinkt sowieso niet bepaald goed... Vervelend zeg!
Die heb je dan hard nodigquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NOES!!!!
Maar goed dat ze daar ook scheermesjes verkopen
En hier in de buurt helemaal niks met Revlonquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een winkel, in t duurp hebben we er een drogisterij van in t winkelcentrum en een parfumerie in t centrum
Ik ken heel het nr niet volgens mij....quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit zegmaar op mijn werk altijd aan de receptie. En 1 deur verder zitten 2 collegaatjes, altijd met de deur open dus we kunnen elkaar gewoon zien en horen enzo. En zij hebben muziek aan, helemaal niet hard hoor. Maar 1 liedje draaien ze echt 4 keer per dag op de radio en dat deuntje herken/hoor ik elke keer weer. Die van Snoop dogg en Wiz Khalifa. LIVING YOUNG AND WILD AND FREEEEEE!
En niemand vindt hem leuk, behalve ikEn dan ga ik altijd meezingen en daarna de hele dag neuriën omdat hij in mijn hoofd zit
![]()
Eerst afspoelen en dan badderen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De eerste vent die mijn badmeuk aandurft, moet nog geboren worden.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Owwwww wat heftig zeg.. Dat gun je niemand....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En al krijgen ze te horen dat het goed is, kan ik me voorstellen dat ze dat moeilijk geloven na de vorige keer.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Badderen moet met badmeuk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eerst afspoelen en dan badderen?![]()
uchequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nick gebruikt al mijn lush spullen op
En hij doet maskers, en hij scrubt als hij hier is
Mweheheh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ucheSchnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ucheJe bent zelf homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uche, lesbo
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ken heel het nr niet volgens mij....
En nee, ik hoef het niet te kennen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
[..]
ucheDatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uche
Alhoewel vriendlief ook mijn BBS' durft te gebruiken bij het badderen... En dan niet een halve. Nee een hele want veul schuim
No buy? Meh... Who are we kidding!
Ik was me niet met Lushquote:
[..]
ucheDat wilde ik ook typen... alleen toen had ik een quotefaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uche
Don't come closer, I might hurt you
[..]
ucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ucheYou guys crack me upquote:
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
En heel veel sterkte morgen Priem, zo'n dag moet ontzettend dubbel voelen.
Net een chocoreepquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeutje wat is dit topic kort joh, hij is alweer bijna op
Oeh, nicequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Lush is trouwens lief, gratis masker in mijn doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |