Ja, en ook het argument dat Brein almaar verder mag gaan, zonder toetsing.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:02 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is erg triest. Zeker omdat er ook legale dingen op ThePirateBay staan...
Dan denk ik dat Steer dat bedoeltquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:04 schreef LieLie het volgende:
Sun, ja, daar heb ik het wel eens over gehad ja
Twee jaar werken en dan iets anders doen? Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Van mijn net-ex-teamleider mocht ik het maar twee jaar doen, dan moest ik stappen gaan maken
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Twee jaar werken en dan iets anders doen? Als dat zou kunnen![]()
Ik hou overigens niet zo van dat soort uitspraken. Ooit zei een HRM adviseur tegen me dat ik toch echt weer een volgende stap moest gaan maken (zat nog geen 2 jaar in die functie). Kon het niet laten op te merken dat hij toch ook al HRM adviseur was toen ik een jaar of 8 eerder binnen kwam
Dat hoorde ik mijn ex-collega's dus ook zeggen. Ik snap wel dat het goed is om verder te kijken, maar als je het nou naar je zin hebt...... ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Twee jaar werken en dan iets anders doen? Als dat zou kunnen![]()
Ik hou overigens niet zo van dat soort uitspraken. Ooit zei een HRM adviseur tegen me dat ik toch echt weer een volgende stap moest gaan maken (zat nog geen 2 jaar in die functie). Kon het niet laten op te merken dat hij toch ook al HRM adviseur was toen ik een jaar of 8 eerder binnen kwam
Ik heb het 10 jaar ongeveer naar mijn zin gehad, tot ik een burn-out kreeg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat hoorde ik mijn ex-collega's dus ook zeggen. Ik snap wel dat het goed is om verder te kijken, maar als je het nou naar je zin hebt...... ?
Als je het naar je zin hebt, of je zit gewoon in een functie waar je erg goed tot je recht komt. Een hele goede timmerman moet je ook geen lasser maken zou ik zeggenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat hoorde ik mijn ex-collega's dus ook zeggen. Ik snap wel dat het goed is om verder te kijken, maar als je het nou naar je zin hebt...... ?
Ideaal, goede manier om het Peterprincipe uit te schakelenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik zit in een beroepsgroep waar eenvoudigweg nauwelijks stappen te maken zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef LieLie het volgende:
Wel, wel, interessante tijden..Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Haha ja ik moet daar met onze huidige reorganisatie en sollicitaties van diverse zorgmanagers ook steeds aan denkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef TAV74 het volgende:
Ideaal, goede manier om het Peterprincipe uit te schakelen
Goed bloed Krakquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:26 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Maandag naar het ziekenhuis gefietst. Het goeie nieuws is dat mijn bloed zo goed als goed is. (voor de technici: neutrofielen verhoogd, 11,1).
Het mindere nieuws was dat de uroloog per vandaag met pensioen ging. De lafaard!Dus gister nog een keer teruggefietst met een mooie kaart voor hem.
Maandag is de zenuw weer verdoofd. Afgezien daarvan, hoef ik in principe pas over 3 maanden terug.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef LieLie het volgende:
Wel, wel, interessante tijden..Zou hij dat willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, ik weet het zeker, dat hele principe wordt vooral gevoed door al die geflipte carrière types en HRM-ers die vinden dat iedereen altijd maar weer stappen moet willen maken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha ja ik moet daar met onze huidige reorganisatie en plannen van diverse zorgmanagers ook steeds aan denken
Maandag is de zenuw weer verdoofd,was nodig. Zenuw is wel te doen,de plek eronder blijft zeer doen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha ja ik moet daar met onze huidige reorganisatie en sollicitaties van diverse zorgmanagers ook steeds aan denken
[..]
Goed bloed KrakHoe is het nu met de pijn en de verdoofde zenuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |