Dat verklaart een boel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:50 schreef CherryLips het volgende:
Het is m'n sprei die drie jaar op de vliering heeft gelegen
Ik heb er nu al zin in.quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Was het maar weer bijna maandag, een vooruitzicht op een hele week werken
iPhone!quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:43 schreef Nouk84 het volgende:
Nog een dagje werken![]()
En vandaag komt deze![]()
[ afbeelding ]
Een iphone met een halve appel op[ de achterkant?quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:43 schreef Nouk84 het volgende:
Nog een dagje werken![]()
En vandaag komt deze![]()
[ afbeelding ]
Uit China!quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een iphone met een halve appel op[ de achterkant?
Gelukkig stak ik net een Sultana in m'n muil...quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:32 schreef CherryLips het volgende:
Waarom hangt er een kattenbaklucht in m'n kamer? Je zou bijna denken dat het die tijd van de maand is, ik ruik echt van alles.
De lucht van de kattenbakkorrels, niet de kattenkakquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelukkig stak ik net een Sultana in m'n muil...
Het speciale soort!quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:16 schreef Godtje het volgende:
Een iphone met een halve appel op[ de achterkant?
Maar dat is ook vies! Ik dacht trouwens dat jij hamsters had, geen katten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De lucht van de kattenbakkorrels, niet de kattenkak
Ik heb ook geen kattenquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar dat is ook vies! Ik dacht trouwens dat jij hamsters had, geen katten?
Ik heb een beetje een kattenbakkorreltrauma door de ex van een mattie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De lucht van de kattenbakkorrels, niet de kattenkak
Ehm, oke!quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kattenmaar die geur zat aan m'n oude sprei
Ik laat me niet afschrikken door een meurende sprei.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, weer een logeeradres minder, of niet?
Uiteraard.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:33 schreef L-E het volgende:
Miss!![]()
Vind jij het goed als ik een schooljuf afschiet, wel he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |