Meer zielen meer vreugd of niet danquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:26 schreef RedFever007 het volgende:
Had het al gelezen op de interwebs maar desalniettemin GOED TOPIC
tong80 in mijn topic.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:04 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag 90 minuten van Swanse - Chesea genoten. Helaas jende ik de uitslag al.
Daarna een uur reclame voor andere programma's
gefeliciteerd main. ik zou een nieuw topic openen om het te vieren, kunnen de mods vast en zeker waarderenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tong80 in mijn topic.
Nu kan het niet veel meer bagger worden dan het al was
Gozer, TS zit nu thuis te huilen van geluk omdat er een FOK!-legend in zijn - uitgerekend zijn - topic heeft gepost!quote:
Een wijzende vinger en iemand die lacht. Want jij betaalt voor 1 van de sport1 kanalen onnodigquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Leuk voor de mensen die geen lid zijn. Ik ben lid, wat krijg ik?
voor 1 maandje maarquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een wijzende vinger en iemand die lacht. Want jij betaalt voor 1 van de sport1 kanalen onnodig
Lief wel hèquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:04 schreef RedFever007 het volgende:
Bedankt Sierd
Hij verwelkomt ons newbies![]()
Sorrie voor mijn trage vetbinding.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Leuk voor de mensen die geen lid zijn. Ik ben lid, wat krijg ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |