Weercijfer een 9 alle dagen, niks te klagenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:34 schreef Juminelle het volgende:
Pussies. Als je hier woont mag je klagen:
[ afbeelding ]
prima weercijfersquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:34 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Frisdrankquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Krio is meer van de Dr. Poppers.
Even "klassieke quote" aanvinken in settingsquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Weercijfer een 9 alle dagen, niks te klagen
Tevens, die rare nieuwe quote functie?
Whehe, m'n docent zat inderdaad vandaag te vertellen dat 'ie met z'n zoon eind deze maand naar Siberië en Mongolië gaat. "Overdag is het te doen met -21, maar in nacht kan het -43 zijn"quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:34 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, ja! Ik heb vandaag zelfs voor 't eerst in m'n auto geredenquote:
Hij kan toch ook in de zomer gaan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, m'n docent zat inderdaad vandaag te vertellen dat 'ie met z'n zoon eind deze maand naar Siberië en Mongolië gaat. "Overdag is het te doen met -21, maar in nacht kan het -43 zijn"! WTF!
Heel de bieb ook erbij enzo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:38 schreef aight1 het volgende:
Krioro ken je het Koningsplein in Tilburg? Die moet ik verbeteren als project op school
Nah je was nog wel mijn kou-heldinquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, ja! Ik heb vandaag zelfs voor 't eerst in m'n auto gereden![]()
Eigenlijk ben ik hier de grootste pussy van allemaal als het om kou gaat, en droeg ik mijn winterjas al in oktober![]()
Ik kom met drie vriendinnen denk ik. Is het al zeker dat jij gaat ja?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Jumi, wat voor hete Malukus neem je mee?
Is wel zo dat je dan kokend water omhoog kan gooien en dan verandert het in een wolk van sneeuw/ijsquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet gaan. Volgens mij kan je dan tijdens het pissen ijspegels maken
.
Ja maar die houden we wel, want is best mooi gebouwquote:
Integendeel, maar alleen kwaliteitsbrandstof voor deze machine.quote:
Joa, daar fiets ik 4 keer in de week overheen. Wat ga je ermee doen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:38 schreef aight1 het volgende:
Krioro ken je het Koningsplein in Tilburg? Die moet ik verbeteren als project op school
Ik zal jou eens schoppen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel Tilburg op de schop, bedoel je.
Zou best kunnen ja. Zag ooit op tv een programma waar ze ook daar ergens waren. Gooide ze een kan kokend water de lucht in en in de lucht was het allemaal al veranderd in sneeuwquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet gaan. Volgens mij kan je dan tijdens het pissen ijspegels maken
.
Ik wou het bijna vragen, maar ik bedacht tijdig de lmgtfyquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is wel zo dat je dan kokend water omhoog kan gooien en dan verandert het in een wolk van sneeuw/ijs
quote:Koud water vormt tijdens het bevriezen een ijslaagje langs de wand van het bakje waar het in zit. Dit werkt als een isolator, dat verder afkoelen van het water sterk afremt. Bij warm water gebeurt dit niet. Daarin zitten namelijk minder gassen opgelost dan in koud water. Deze gasbelletjes zijn het beginpunt voor ijskristallen. Als die belletjes er niet of nauwelijks zijn, bevriest water pas bij temperaturen onder de nul graden Celsius. Warm water blijft bij afkoelen dus vloeibaar tot een paar graden onder nul. Dan bevriest het geheel ‘opeens’, zonder dat er eerst een isolerend laagje ontstaat. Hierdoor bevriest warm water sneller dan koud water.
Die meid die lijst kan regelen voor me krijg ik deze week van te horen. Vingers gekruist.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kom met drie vriendinnen denk ik. Is het al zeker dat jij gaat ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |