Thuiswedstrijd hè, pas opquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Durf je niet want ik neem m'n Malukugang mee. Afterparty bij Sala toch?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:12 schreef fyah het volgende:
ok hier gaat eerste bikje fernandes. even damaru erbij opzetten. 100% sranang2passelijk
Stats van die meidsquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
We hebben 4 kaarten voor JMT en Voltt, dus waarschijnlijk gewoon met z'n vieren. Maar er zijn nu telkens mensen die zeggen dat ze ook gaan en shit, maar daar komt waarschijnlijk toch niets van en anders zie ik hen daar wel. Ik ga niets meer regelen in ieder geval
Ik heb wel een connect die me binnen 24u een blikje dr pepper kan regelen. Zal de puurheid eens vergelijkenquote:
hoedan?!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef aight1 het volgende:
Fernandes dat naar dr Pepper smaakt?_
ok hier gaat eerste bikje fernandes. even damaru erbij opzetten. 100% sranang2passelijk
Heb je geen voeten en een winkel in de buurtquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:16 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb wel een connect die me binnen 24u een blikje dr pepper kan regelen. Zal de puurheid eens vergelijken
Indirecte hosselskillsbash.quote:
die is anders, bij instellingen gewoon klassieke quote kiezenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:17 schreef aight1 het volgende:
en wat de fuck is gebeurt met m'n quotefunctie
Dr. Pepper smaakt naar een verkankerde versie van Cherry Coke man, Fernandes rood is veel voller en zoeter van (kersen)smaakquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:17 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik verzin het niet hoorDie rooie smaakt straight outta dr pepper
Oh snap, Sala gotquote:
ben objectief als een motherfucker hahahah EY!!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dr. Pepper smaakt naar een verkankerde versie van Cherry Coke man, Fernandes rood is veel voller en zoeter van (kersen)smaak?
[..]
Oh snap, Sala got
[ afbeelding ]
'd.
thanksquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:18 schreef wise het volgende:
[..]
die is anders, bij instellingen gewoon klassieke quote kiezen
U spreekt hier wel tegen de afgevaardigde van de commissie van de vakbond voor Fernandes-raadsleden hèquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:20 schreef fyah het volgende:
[..]
ben objectief als een motherfucker hahahah EY!!!!!
hoi ik ben fyah en ik zit normaal in de klb sc maar ik miste gridlok en mijn duitse smatje tliciouzquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:21 schreef aight1 het volgende:
tevens wie zijn al deze mensen ineens hier in de fernandes
ik bloos een b-tjequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
U spreekt hier wel tegen de afgevaardigde van de commissie van de vakbond voor Fernandes-raadsleden hè.
Jij brengt nu al - in je korte bezoek - wel wat Allure_ allemaal níet brachtquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:22 schreef fyah het volgende:
[..]
hoi ik ben fyah en ik zit normaal in de klb sc maar ik miste gridlok en mijn duitse smatje tliciouz
Ik jou ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:22 schreef fyah het volgende:
[..]
hoi ik ben fyah en ik zit normaal in de klb sc maar ik miste gridlok en mijn duitse smatje tliciouz
thanksquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij brengt nu al - in je korte bezoek - wel wat Allure_ allemaal níet bracht.
quote:
hi fyah welkomquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:22 schreef fyah het volgende:
[..]
nogsteeds fittie?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij brengt nu al - in je korte bezoek - wel wat Allure_ allemaal níet bracht.
quote:
Cut the new kid some slack! ik heb jullie wel door. jullie willen mijn dr pepper connect he?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:27 schreef krioro het volgende:
[..]En Dr. Pepper is nothing like Fernandes man.
Krio is meer van de Dr. Poppersquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Cut the new kid some slack! ik heb jullie wel door. jullie willen mijn dr pepper connect he?
Haha, nicequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is ijs- en ijskoud man, beetje stoken kan geen kwaad.
Meh, al is Cherry Coke ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dr. Pepper! Dat is Cherry Coke met de helft water man
.
Bikkel welquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha, nice
Het was -9 toen ik vanochtend op de fiets zat.
Was je je Burberry sjaal vergeten? Anders heeft de roma familie bij je om de hoek nog wel een stapel liggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bikkel wel. Ik dacht dat ik wel alleen een polo aankon + Northface winterjas voor dat kleine stukje dat ik moest lopen, zit meerendeel toch in de tram en tegenwoordig 1 halte metro. Nou, niet dus
![]()
.
Haha geloof ik, alles wat bewoog vroor er af manquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bikkel wel. Ik dacht dat ik wel alleen een polo aankon + Northface winterjas voor dat kleine stukje dat ik moest lopen, zit meerendeel toch in de tram en tegenwoordig 1 halte metro. Nou, niet dus
![]()
.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:34 schreef Juminelle het volgende:
Pussies. Als je hier woont mag je klagen:
[ afbeelding ]
Allemaal 9ens.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:34 schreef Juminelle het volgende:
Pussies. Als je hier woont mag je klagen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |