Reageerde ze positief jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die meid die lijst kan regelen voor me krijg ik deze week van te horen. Vingers gekruist.
we gaan er glazen dak overheen makenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Integendeel, maar alleen kwaliteitsbrandstof voor deze machine.
[..]
Joa, daar fiets ik 4 keer in de week overheen. Wat ga je ermee doen?
yep, architectuur, maar dit project is meer stedenbouw vind ik..quote:
Geldbesparingsquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die meid die lijst kan regelen voor me krijg ik deze week van te horen. Vingers gekruist.
Doe dan ook even een dak helemaal naar mijn huis, hoef ik nooit meer door de regen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
we gaan er glazen dak overheen makenen die lelijke gebouwen links slopen en er komt een podium ofzo.. Maar 't moet morgen al af en dat haal ik nooit
PS3?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:48 schreef IvanTower het volgende:
Even speel je MW3 en opeens is het topic 9 pages verder
Haha ik zal het in overweging nemenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe dan ook even een dak helemaal naar mijn huis, hoef ik nooit meer door de regen.
Heb je MW3??quote:
Nog niet, maar een vriend van me vindt MW2 toffer dan MW3, dus we gaan ruilenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha ik zal het in overweging nemen
[..]
Heb je MW3??
Nice, dan moeten we echt een keer gaan gamen hequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nog niet, maar een vriend van me vindt MW2 toffer dan MW3, dus we gaan ruilen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben boos op de H&M
Altijd zo veel net niet kleding naast wat leuke dingen en nu hebben ze ineens kei veel leuks en heb ik geen geld.
Ja! Zodra ik 'm heb stuur ik je m'n PSNquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nice, dan moeten we echt een keer gaan gamen he
Asos is echt killing voor je portemonneequote:
Goodquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja! Zodra ik 'm heb stuur ik je m'n PSN
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja! Zodra ik 'm heb stuur ik je m'n PSN
[..]
Asos is echt killing voor je portemonnee
quote:
vrouwen op PSN¿quote:
Maatschappijleerquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik al de hele dagFokking maatschappijleerwerkstuk van vorig jaar 'verbeteren'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |