quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:11 schreef norandreva het volgende:
De vragenlijst duurt ongeveer 15 minuten, je krijgt hem thuis opgestuurd
(...)
er wordt niet om naam of adresgegevens gevraagd
Hngg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:28 schreef SomePerson het volgende:
"Je krijgt hem thuis opgestuurd"
"Er wordt niet om adresgegevens gevraagd"
Dit ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:28 schreef SomePerson het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:28 schreef SomePerson het volgende:
quote:Het is een heel interessant onderzoek en het is ook verplicht voor mijn studie.
Juist! Da kennie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:44 schreef Spygisch het volgende:
is het dom als ik niet snap hoe je geluk langs een meetlat wilt leggen? :S hoe ga je concluderen of de ervaring met cultuur te maken heeft?
quote:enigste
het is het enige en het enigste wat je moet doen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:02 schreef OneTeaspoon het volgende:
[..]
Juist! Da kennie.
daarnaast:
[..]Universiteit zei je?
En, dat is nu precies wat ze beoogt te onderzoeken. Want dat jij het denkt, betekent niet dat het zo is.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:31 schreef Mr.117 het volgende:
Waarom zou een Nederlands/turks koppel minder gelukkig zijn dan een willekeurig ander koppel? Gelukkig zijn hangt volgens mij niet af van cultuurverschillen. En als je getrouwt bent ben je al een langere tijd bij elkaar en weet je dus hoe daar mee om te gaan en lijkt mij dat dat geen probleem meer moet zijn.
Leg dan eens uit waarom het zo'n flutverhaal is, want door dingen te roepen zonder te beargumenteren kom je niet intelligent over.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:35 schreef Compatibel het volgende:
Nou, hier doe je andere studenten psychologie geen plezier mee. De studie heeft al zo'n slechte naam, zeker op fok!, en dan kom jij ook nog met je slecht geschreven flutverhaal.
Dit meen je niet, je hebt de OP toch gelezen neem ik aan? Inhoudelijk vind ik het best een interessante vraagstelling hoor, maar de beschrijving is echt een aanfluiting.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom het zo'n flutverhaal is, want door dingen te roepen zonder te beargumenteren kom je niet intelligent over.
Dan moet je uitleggen waarom je dat vindt, vragen of ik de OP gelezen heb is geen toelichting bij je antwoord.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:38 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dit meen je niet, je hebt de OP toch gelezen neem ik aan? Inhoudelijk vind ik het best een interessante vraagstelling hoor, maar de beschrijving is echt een aanfluiting.
Los daarvan; binnenkort komt over vrijwel hetzelfde idee een programma op tv. Ik weet niet of ts haar stelling hierop gebaseerd heeft, maar anders kan ze op valentijnsdag op de publieke omroep kijken naar een programma kijken over gemengde huwelijken. Bij dwdd werd een voorproefje gegeven, en daar vertelde de Turkse presentatrice al dat een gemengd huwelijk vanwege de cultuurverschillen regelmatig voor problemen zorgt.
-edit: waarom alleen Turks-Nederlandse huwelijken trouwens?
En dat is zeker waar.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:39 schreef firebladex het volgende:
Helaas, wij zijn een Turks/Nederlands - Frans stel
Behoorlijke minpunt aan dit onderzoek... Iedereen kan op internet doen alsof ze zijn getrouwd en de resultaten manipuleren. Misschien moet de TS een lesje volgen van > hoe betrouwbaar is mijn onderzoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |