Dat is smatjessap.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
komt een beetje elvenkots uit zn bakkes zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., companions ook afgerond, net conjuration naar level 75 geboost (Soul trap on death body's ftw) , Archery level 78, Ben nu bezig met een mooi setje te enchanten, gaat lekker, voel me alleen erg overpowered, en denk dat er niks meer te doen is, zo voelt het gewoon![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:48 schreef Cremesoep het volgende:
Zo nu Level 42, MQ net afgerond, thieves guild uitgespeeldJe kon ook gewoon Bound Sword gebruiken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., companions ook afgerond, net conjuration naar level 75 geboost (Soul trap on death body's ftw) , Archery level 78, Ben nu bezig met een mooi setje te enchanten, gaat lekker, voel me alleen erg overpowered, en denk dat er niks meer te doen is, zo voelt het gewoon
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Idd, voor mij DE reden om Conju te gebruiken op een charquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:06 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon Bound Sword gebruiken...
quote:Down your new Fortify Enchanting potion, hop on an Arcane Enchanter and equip your armor and weapons with the most ridiculous effects this side of Markarth. Just as with your new equipment, your enchantments will be so powerful that you don't really need to worry about which is best. Whatever you desire will be so strong already that nothing else matters.
If you like fire damage, throw it on there. If you want a frost and shock combination on your weapon, then do it. If you want all of your armor to increase your sneaking abilities, then who am I to say that it isn't worth it? You already have an armor rating of 7 billion and your sword already does 12 billion damage, do you really need to worry about whether fire or frost does more damage?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier ermee!! Pas op voor de verslaving, de echte verslaving komt pas na een paar dagen in mijn ogenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:44 schreef Morgen- het volgende:
Hallo iedereen, ik heb nu ook skyrim!
Dankjewel! Die verslaving had ik trouwens al met Oblivion dus ik ben er klaar voorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:48 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Veel plezier ermee!! Pas op voor de verslaving, de echte verslaving komt pas na een paar dagen in mijn ogen
Misschien dat het bij mij wat langer duurde omdat dit mijn eerste TES game is. Toch wat onbekender qua verhaal e.d.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Dankjewel! Die verslaving had ik trouwens al met Oblivion dus ik ben er klaar voor
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:59 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Misschien dat het bij mij wat langer duurde omdat dit mijn eerste TES game is. Toch wat onbekender qua verhaal e.d.
Jammer man, je mist echt wat :/quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:42 schreef Saind het volgende:
Oblivion doet het hier niet... Heb hem met kerstmis via Steam gekocht, vijf euro voor de GOTY editie dus dat kon ik niet laten liggen, maar krijg hem niet opgestart... Eerste laadscherm, dus nog voor het menu, krijgt ie het balkje bijna vol en dan loopt ie vast... Best balen
Meh heb op een andere pc nog wel een werkende versie met een gruwelijke level 45 dark elf, maar wilde hem op de laptop hebben. Dit is de reden dat ik skyrim op console speel, op de een of andere manier werkt shit nooit bij mij op de pc.quote:
Valt niet heel erg tegen, is wel leuk enzo, maar skyrim.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:47 schreef MGeraads het volgende:
Valt Oblivion niet ONTZETTEND tegen qua graphics en gameplay als je skyrim gewend bent? Anders ga ik m ook kopen!!
Niet heel erg. Maar je moet geen uitgebreide bergen verwachten etc.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:47 schreef MGeraads het volgende:
Valt Oblivion niet ONTZETTEND tegen qua graphics en gameplay als je skyrim gewend bent? Anders ga ik m ook kopen!!
als ik de world map van skyrim zie, vind ik het toch wel veel kleiner dan die van oblivion hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Niet heel erg. Maar je moet geen uitgebreide bergen verwachten etc.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:08 schreef Morgen- het volgende:
[..]
als ik de world map van skyrim zie, vind ik het toch wel veel kleiner dan die van oblivion hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |