Krijsen is meer des black metalsquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
Al zie ik elfen niet zo snel grunten btw
Mister Anderson, we meet again...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Screenie gevonden van toen skyrim net uit wasZit je wat aan te klooien met looks, heb je ineens Hugo Weaving (Agent Smith in The Matrix, Lord Elrond in LOTR) te pakken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is je stamina niet constant op met heavy armor en 2h? Die power attacks hakken er in!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijsen is meer des black metals
En verder: toch heeft het wat om gewoon ergens binnen te sprinten in je heavy armor en met je 2h weapon gereedBen nog nooit zó snel door Lost Knife Cave heengeraast!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:16 schreef Nezhi het volgende:
There once was a hero named
RAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR
The red!
Mwoh, ik zorg dat ik altijd iets van 25 Vegetable Soup kan maken voordat ik uberhaupt Whiterun binnenloop (jwt, de farms staan vol cabbages, potatoes en leek. Bij tomatoes moet je er maar op hopen dat je ze in barrels of sacks vindt), dat helpt altijd met het snel aanvullen van stamquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Is je stamina niet constant op met heavy armor en 2h? Die power attacks hakken er in!
Eens! Het is zo frustrerend om aan de verkeerde kant van een (smalle) bergketen te staan en er dan helemaal omheen moet lopenquote:
Meer dan 4GB wordt sowieso niet ondersteund. Als je nog geen 4GB hebt zou een upgrade sowieso de moeite waard zijn, kost bijna niets!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:14 schreef Kper_Norci het volgende:
Zou een geheugenuitbreiding veel performancewinst opleveren voor Skyrim? Of is het toch meer CPU/GPU gebaseerd?
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens! Het is zo frustrerend om aan de verkeerde kant van een (smalle) bergketen te staan en er dan helemaal omheen moet lopen
Hmm, blacksmiths horen wapens en armor te kunnen kopen... gewone vendors (zoals Belethor in Whiterun en de Riverwood Trader in, ja, Riverwoodquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef MGeraads het volgende:
Misschien een stomme vraag na 48 uur gameplay, maar waar kun je spullen verkopen? Ik kan bij een blacksmith alleen kopen, niet verkopen. Kan wel mijn troep op zijn tafeltje gooien (zoals die 100.000 iron daggers om te levelen)
tcl¿quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens! Het is zo frustrerend om aan de verkeerde kant van een (smalle) bergketen te staan en er dan helemaal omheen moet lopen
Als je iets koopt verder naar beneden scrollen, dan staat jou naam daar. Alles onder onder jou naam kun je verkopen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef MGeraads het volgende:
Misschien een stomme vraag na 48 uur gameplay, maar waar kun je spullen verkopen? Ik kan bij een blacksmith alleen kopen, niet verkopen. Kan wel mijn troep op zijn tafeltje gooien (zoals die 100.000 iron daggers om te levelen)
komt een beetje elvenkots uit zn bakkes zettenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Screenie gevonden van toen skyrim net uit wasZit je wat aan te klooien met looks, heb je ineens Hugo Weaving (Agent Smith in The Matrix, Lord Elrond in LOTR) te pakken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |