Dan mot je bounty dokken (ik weet echter effe niet waar)quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:14 schreef dikkedaniel het volgende:
in bijna elke stad waar ik kom wordt ik nu aangehouden door de guards. ik heb al in 2 verschillende steden in de jilla gezeten(1x in de mine) en nogsteeds in sommige dorpjes wordt ik aangehouden of vallen ze me aan. terwijl ik gewoon naar die stad kom om een quest te doen, hoe kom ik hier nou weer van af?
Ben bang van wel, dualwielden gaat niet onder 1 knopquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Verrek! Zwaar chilly, moet ik maar es eem doen!
Maar hoe werkt dat met spells dan? Als ik dual cast raise zombie wil doen, moet ik dan zowel 4 (links) als 5 (rechts) instellen met raise zombie, neem ik aan?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch wel zonde dat m'n char zo'n boze kop heeft (tis een dunmer, dusja)... dat ziet er niet uit met een wit- en gouden steel plate paladinset aan
Ach, hij heeft gewoon een Paladin afgeslacht en z'n gear gejatquote:
Gewoon 2x de knop indrukken werkt wel toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben bang van wel, dualwielden gaat niet onder 1 knop
Lijkt me mooi, iScrim, en ik denk vele met mij. Maar ik verwacht er niet al te veel van, eerlijk gezegd!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:22 schreef iScrim het volgende:
Next update van online mod:
Co-op (This includes questing)
Full Player/Armor Synchronization
Party System
Trading
Private Chat
Dueling/PvP
Nee, je moet hem onder een knop toevoegen, en dan 2 keer die knop indrukken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat met spells dan? Als ik dual cast raise zombie wil doen, moet ik dan zowel 4 (links) als 5 (rechts) instellen met raise zombie, neem ik aan?
Op zich lijkt het me wel vet om gewoon met een paar vrienden gewoon door Skyrim te gaan, niet eens zozeer om te spelen maar gewoon een beetje kuttenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijkt me mooi, iScrim, en ik denk vele met mij. Maar ik verwacht er niet al te veel van, eerlijk gezegd!
Maar als het ze lukt om een soepel lopend geheel te maken, zou dat echt heel fantastisch zijn.
Ik bedoel, dit ziet er nu niet héél aanlokkelijk uit:
Ik vind van nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:24 schreef drumstickNL het volgende:
Kun je net zo goed goud cheaten.
Het werkt ook voor Solitude, kan ik bevestigen.. Als je je precies opstelt tussen die gast die hem verkoopt, en zo'n dresser daar vlakbij kan je jezelf 25.000 gold besparen..quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat goudtruukje met het kopen van Breezehome blijft nice!
Zodra je "I'll take it" doet, daarna TAB drukt, die kast rechts opent en je goud erin flikkert heb je het huis gratis
Night elf mohawk?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:04 schreef Nezhi het volgende:
Mijn vader is nu Skyrim aan het doen. Vraag me af wat voor character hij maakt
Ik deed altijdquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niet waar.. gewoon 2x drukken geeft hem in beide handenquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben bang van wel, dualwielden gaat niet onder 1 knop
Ziet er uit alsof hij in een Noorse black metalband zitquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus... m'n evil dark elf heeft z'n paladinsetje (steel plate)
[ afbeelding ]
IN DER DAADquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof hij in een Noorse black metalband zit.
GMTAquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
quote:
Hij is grim, trve, heersch, kvlt ende necro \m/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |