Hij kan je wel helpen de tweede Wraithguard te rockenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
In normale gevallen is Corprus toch hartstikke dodelijk?
Overigens lees ik op UESP nu dat hij blijkbaar heeft gezegd dat hij een aantal boeken die in Dwemeris geschreven zijn aan je uit kon leggen, maar dat hij dat niet deed omdat hij vind dat de theorieen van Kagrenac met hem mee het graf in moeten gaan.
Jammer, want ik had graag meer geweten erover
Dat zou wel aardig zijn ja, ik wil ze best in het spel zien op zich, ookal vind ik het lore-wise niet echt vet is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:58 schreef kdrietjeh het volgende:
De Dwemer zijn gevlucht( of verhuisd) naar Akavir. Daar leven ze nu ondergronds.
Denk dat de kans best redelijk is dat er op een gegeven moment een TES:Akavir zou zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weg = weg, dus ik wil ze niet in Akavir zien als de TES-games daar ooit aanbelanden
Elsweyr.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:14 schreef RickoKun het volgende:
Black marsh / hammerfell lijkt me idd mee voor de hand liggend, of die ene woestijn (naam kwijt)
De Throw Voice shout is erg handig bij zo'n speelstijl. Kun je enemies precies naar de plek lokken waar je ze wilt. Ga je op een verdekt plekje zitten, throw voice op de muur tegenover je, komen ze kijken wat het is, bam! Sneak attack.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Desunoto het volgende:
Ben bezig met een nieuw personage en heb hem vanaf het begin op master gezet.
Ben nu level 20, heb bijna al m'n punten in Smithing, Enchanting en een beetje in Alchemy gestoken zodat ik een bovengemiddeld goede uitrusting heb voor dit level. Maar Draugr Deathlords slaan me nog steeds neer met 1 enkele beweging. Draugr Wights kan ik net aan, maar zo'n 1 tegen 1 gevecht duurt al gauw een minuut of 3. Ze zijn van een compleet ander niveau dan die gewone Draugrs.
Master is écht master. Maar geeft wel veel meer voldoening als je weet waar je mee bezig bent.
Zo was er ergens een fort bewaakt door een stuk of 6 mages. 2 mages tegelijk werd m'n dood dus moest ik ze 1 voor 1 naar me toe lokken. Pijl en boog pakken, sneak attack, wachten tot er een het perfect uitgekozen hoekje voorbij loopt en dan vol in z'n gezicht slaan met een Greatsword (power attack en niet missen want dan ben je de lul). Dan weer wegrennen naar een ander plekje en hetzelfde truukje herhalen.
Ook ga je steeds meer gebruik maken van de omgeving. Op expert en lager was het niet nodig, maar op master ga je serieuze plannen maken om zo een paar vijanden in een val te lokken. Bijvoorbeeld door pijlen met een weakness to fire af te vuren op een paar vijanden en ze vervolgens over een schakelaar lokken die een muur van vlammenwerpers aanzet. Dat soort dingen heb je op master meer nodig dan ooit. Is wel leuk.
Ja ik had ook al wel een vermoed dat het zo'n woord grap zou zijn, bleek dus te kloppenquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:31 schreef Jeff89 het volgende:
Ik snap pas sinds Skyrim dat Elsweyr als Elsewhere word uitgesproken
Dat was Bloodmoon ja, Tribunal was met Almalexia en Sotha Sil, de laatste twee van de Almsivi.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:31 schreef RickoKun het volgende:
Misschien iets ten noorden van skyrim?
Zoals met morrowind dat.... Solstheim (?) was? Dat eiland bij blood moon volges mij? Of was t die andere
Als je de verschillende crafting skills volledig tot 100 boost ben je echt niet underpowered. Je loopt dan rond in Daedric armor die ruim boven de 1000 armor points aan protection geeft en met enchanting kun je alle magic damage afweren en je primary weapons kills boosten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen wonder dat je snel gepwned wordt, je armor-, weapon- en/of spellskill zijn nog extreem laag als je je alleen op crafting richt
Ik heb twee à drie hits nodig op Expert. 30x damage FTW.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:51 schreef XyritZz het volgende:
[..]
Spelletje wordt er alleen niet echt leuk van als je Dragon Priests met 1 shot neermaait.
Ben je een dief of een krijger?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:31 schreef RickoKun het volgende:
Hey en negertjes van me:
Waar zal ik de prioriteit op leggen (wat maakt het voor mij ietwat makkelijker):
Enchantment óf alchemy?
Enchantment. Alchemy duurt gigantisch lang om te levelen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:31 schreef RickoKun het volgende:
Hey en negertjes van me:
Waar zal ik de prioriteit op leggen (wat maakt het voor mij ietwat makkelijker):
Enchantment óf alchemy?
Je kan het toch gewoon grinden? Ik gebruik geen alch, maar heb wel een kist vol met duizenden ingredients.. Als ik een half uurtje ga brouwen moet ik wel dik richting de lvl 100 zitten denk ik hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Enchantment. Alchemy duurt gigantisch lang om te levelen.
Duidelijk heur, maar ik ben een magequote:Op donderdag 2 februari 2012 11:13 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ben je een dief of een krijger?
Als dief is het erg handig om je zwaarden te vergiftigen, net zoals je pijlen en het maken van onzichtbaarheids potions. Bij enchantment is het handig als je een krijger bent om een extra optie op je zwaard wil hebben, zoals flammen en kou etc. Duidelijk?
Kan volgens mij gewoon hoor, moet je ff in je favolijst met de muis op een item of spell hangen en dan een nummer kiezenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:53 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil gewoon op knop 7 drukken voor bv oakflesh ipv telkens een lijstje door te moeten)
Sheathe draw op F... Dat is hoe Morrowind standaard ingesteld staat toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan volgens mij gewoon hoor, moet je ff in je favolijst met de muis op een item of spell hangen en dan een nummer kiezen
Hier lukt dat niet omdat ik m'n keys aangepast heb (sheathe/draw weapon is F ipv R, autorun L ipv Caps, etc)Zelfs na 1 lullige aanpassing werkt Q niet meer
Yupquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:07 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Sheathe draw op F... Dat is hoe Morrowind standaard ingesteld staat toch?
Verrek! Zwaar chilly, moet ik maar es eem doen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan volgens mij gewoon hoor, moet je ff in je favolijst met de muis op een item of spell hangen en dan een nummer kiezen
Hier lukt dat niet omdat ik m'n keys aangepast heb (sheathe/draw weapon is F ipv R, autorun L ipv Caps, etc)Zelfs na 1 lullige aanpassing werkt Q niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |