Hoe ontsnap je danquote:Op zondag 5 februari 2012 21:59 schreef Nezhi het volgende:
In een stad?
Ik schiet iemand neer, stealth, blijf hidden, maar alle guards en citizens worden hostile naar mij toe. Na een tijdje worden ze weer rustig, maar als ik dan uit stealth ga komen ze weer allemaal achter me aan + komt de bounty er automatisch bij.
Dat dacht ik dus ook maar dat werkt iig niet op die nare Altmer in Markath.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zorgen dat niemand je ziet en dat hij/zij in één keer dood is.
En je tegenstanders zijn ook veel sterkerquote:Op zondag 5 februari 2012 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lekker doorgelvld dankzij trainers en smithing... Chevalric draagt nu een epic Ebony set en -Mace. Let the murder, torture, rape and fun commence!
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:25 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar dat werkt iig niet op die nare Altmer in Markath.
Instant sneak attack met daggers achter die gast staanquote:Op zondag 5 februari 2012 23:25 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar dat werkt iig niet op die nare Altmer in Markath.
Haha, maar dat duurt toch iets van 30 ingame dagen? Heb nu al een tijd geen guards meer gezien in Markarthquote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef Jeff89 het volgende:
Naamloze NPCs respawnen gewoon, en als je hun collegas hebt vermoord worden ze daar niet blij van
Maar ze maken me weinig met m'n Spellbreaker + Quick Reflexes-perkquote:Op zondag 5 februari 2012 23:27 schreef Aezeal het volgende:
[..]
En je tegenstanders zijn ook veel sterker
Dwarven helmetsquote:Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef Simsfan88 het volgende:
Tijdje geleden dat ik Skyrim heb gespeeld en gisteren toch maar weer begonnen. Vandaag in Blackreach terecht gekomen en na veeeele uren er pas weer uit, groot zeg!
Inmiddels level 22 en een nieuwe helm, vind hem awesome!
[ afbeelding ]
Tobuscusquote:
Blackreach is wel echt een 'wow' moment vind ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef Simsfan88 het volgende:
Tijdje geleden dat ik Skyrim heb gespeeld en gisteren toch maar weer begonnen. Vandaag in Blackreach terecht gekomen en na veeeele uren er pas weer uit, groot zeg!
Inmiddels level 22 en een nieuwe helm, vind hem awesome!
[ afbeelding ]
Hm, ik had dat uitgesteld. Toch maar eens heen. Mits Skyrim het weer doetquote:Op maandag 6 februari 2012 08:32 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Blackreach is wel echt een 'wow' moment vind ik.
Over Blackreach..quote:Op maandag 6 februari 2012 08:32 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben daar nog nooit geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:32 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Tending to your woundsquote:Op maandag 6 februari 2012 10:30 schreef Kakpizza het volgende:
'It almost costed me my life'
'Yeah? If that happens to me I just reload'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |