Spelen jullie niet gelijk de main quest uit? Ik ben daar al geweest en pas lvl 5quote:Op zondag 5 februari 2012 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- te lang om te quoten-
edit: ik ben nu lvl 19, doe dat wel rond lvl 25 oid. Ga dan de blackguard uithangen tot ik het rondkloten beu ben, laat Chevalric 24u aan een stuk in een temple zitten en kan dan vervolgens een holy gold daedric set aantrekkenDaarna maar eens naar de Greybeards, daar ben ik nl. nog niet geweest
Op PS3 gekocht, toen dacht ik ineens, volgens mij is mijn pc wel redelijk, dus dacht laat ik eens een torrentje pakken. En voila, Skyrim draait gewoon op de hoogste settings! Dus top, paar skin mods geinstalleerd en nu mijn 2e play dus via pc begonnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:57 schreef Aezeal het volgende:
Heb je het 2x gekocht.. wat een support voor Bethesda. Overigens zou ik in jouw situatie eerst de PC versie "geprobeerd" hebben - via een vriend natuurlijk. En dan beslissen op welk platform ik het ging kopen (hoewel dat voor dit spel al lang vast zou staan overigens).
Ik ben met m'n eerste char wel vrij snel naar High Hrothgar gegaan, daarna is het meestal ergens mid-lvl 20 aangezien ik vooral rondsjouwquote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Spelen jullie niet gelijk de main quest uit? Ik ben daar al geweest en pas lvl 5
Hey zo werkt dat niet in Skyrim.quote:
Ik zet m'n geld in op Riverwoodquote:Op zondag 5 februari 2012 20:47 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Hey zo werkt dat niet in Skyrim.
activeer quest "Kill Aezeal"
en volg de marker maar zou ik zeggen.
Als ik naar buiten kijk zie ik sneeuw huizen maar geen hoogbouw: dus ik woon niet in solitude of Windhelm.
succes
Hmmm goede gok. Je hoort het Rikkie.. loop even naar Riverwood. Ik wacht op je.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld in op Riverwood
Ik had eerst de main quest afgemaakt. Op een nieuw character vervolgens alle questlines afgemaakt behalve Main Quest. Ik was level 40 oid toen ik eindelijk naar de Greybeards gingquote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Spelen jullie niet gelijk de main quest uit? Ik ben daar al geweest en pas lvl 5
Hoeveel damage kan je met poison doen? Beetje relevant?quote:
Ik had het over bogen, dan wordt het geloof ik iets lager.quote:
Geen guards of citizens neerschieten, je bent gewoon altijd de lulquote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ik had het over bogen, dan wordt het geloof ik iets lager.
En dat sneak verhaal iemand die daar verstand van heeft.
Dat was de 1e npc op m'n nieuwe character die ik gewoon doodde omdat hij irritant isquote:Op zondag 5 februari 2012 21:49 schreef Nezhi het volgende:
De enige npc die ik dus zonder problemen kan neermaaien in stealth is Heimskr.
Beetje matig dat idd. Ze hadden beloofd dat te fixen omdat dat in oblivion ook al zo lame gedaan isquote:Op zondag 5 februari 2012 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen guards of citizens neerschieten, je bent gewoon altijd de lul
Zorgen dat niemand je ziet en dat hij/zij in één keer dood is.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen guards of citizens neerschieten, je bent gewoon altijd de lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |