Moeders is er niet dat weekendquote:
oh, dan kom ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moeders is er niet dat weekendmaar er is toestemming hoor
Dat. Dus wat er vanuit Alkmaar op de route ligt: no problem.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan kom ik.
Ben ook bereid te bobben voor dames uit de omgeving!
Mocht je langs amsterdam komen dan ..quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat. Dus wat er vanuit Alkmaar op de route ligt: no problem.
No problemo!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mocht je langs amsterdam komen dan ..![]()
Ik zou wel mee willen, maar wanneer ga je dan terug of zet je mensen af?. Want als ik na 12-en op eindhoven station sta heb ik er nog niets aanquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan kom ik.
-edit- tegen een kleine benzinegeldbijdrage![]()
Maar daar krijg je wel leren zetels met kontverwarming voor terug
daar kunnen we het schema op aanpassen, en anders drop ik je toch thuis af?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou wel mee willen, maar wanneer ga je dan terug of zet je mensen af?. Want als ik na 12-en op eindhoven station sta heb ik er nog niets aan
Oohh dan, dan maakt een tijd me niet uit hoe laatquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar kunnen we het schema op aanpassen, en anders drop ik je toch thuis af?
Ligt er aan, in principe is het het hendigst om de dikste voorin te zetten, en ik ga zomaar gokken dat jij dat niet bentquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oohh dan, dan maakt een tijd me niet uit hoe laat![]()
Misschien wil ik dan alleen een enkele rit. Of misschien blijf ik wel pitten![]()
Ik wil alvast een optie op een verwarmde stoel, kan dat?
Ja hoiquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan kom ik.
-edit- tegen een kleine benzinegeldbijdrage![]()
Maar daar krijg je wel leren zetels met kontverwarming voor terug
Debs is dun, priem is dun, dan ben ik al snel de dikste gok ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan, in principe is het het hendigst om de dikste voorin te zetten, en ik ga zomaar gokken dat jij dat niet bentMaar je mag er ook om vechten
priem gaat nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Debs is dun, priem is dun, dan ben ik al snel de dikste gok ik
Oja poep. Ik ben dikker dan joysaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Oh en ik word heul zat en ga desnoods in m'n eentje achterin constant met de flitser foto's maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Oh en ik word heul zat en ga desnoods in m'n eentje achterin constant met de flitser foto's maken
als ik dan kan (ivbm verjaardag enzo) doe ik wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knoei
ik ga niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja poep. Ik ben dikker dan joysa
Kom op Princess, wij noordelingen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:50 schreef princess-a het volgende:
Dus ik riep heeel hard jeeeeej de dag na mn verjaardag dus ik ben erbiiijjjMaar wat doe je als je fulltime werkt en je verjaardag op vrijdag valt? Dan vier je hem op zaterdag
Dus euh sja, ik weet het nog niet
Gewoon vrijdagavond vieren?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:50 schreef princess-a het volgende:
Dus ik riep heeel hard jeeeeej de dag na mn verjaardag dus ik ben erbiiijjjMaar wat doe je als je fulltime werkt en je verjaardag op vrijdag valt? Dan vier je hem op zaterdag
Dus euh sja, ik weet het nog niet
quote:
Vrijdagavond vieren en dan een ruime 3 uren in de trein?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gewoon vrijdagavond vieren?
[..]Jij hoeft dan ook heel niet ver te reizen!
Vier het een week eerder/laterquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vrijdagavond vieren en dan een ruime 3 uren in de trein?
Heb je dat geeneens voor ons over?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vrijdagavond vieren en dan een ruime 3 uren in de trein?
Ik zie dames miepen om minder reistijd hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb je dat geeneens voor ons over?
Successful troll.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zie dames miepen om minder reistijd hoorMaar ik zeg geen nee nog, ga er nog even over nadenken want ik heb wél 3 uur rijden voor jullie over
Hall0nquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Debs is dun, priem is dun, dan ben ik al snel de dikste gok ik
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:12 schreef Jacqie1986 het volgende:
![]()
En volgens mij wilde Bambi me wel gezelschap houden onderweg
Paar flesjes vloeibare croma drinken elken dag!quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders gaat meer chips eten om voorin in te mogen
Je bent gek, da's toch veel te ver reizen jonguh!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:31 schreef RenRen- het volgende:
Pff, zal ik maar even langskomen met de heilige tram?
Ik bedoel, het zal zķ'n reis zijn voor me. Echt. Gigantisch.
Ik twijfel zo want ver!1quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent gek, da's toch veel te ver reizen jonguh!
Maar dan ga je toch gewoon van de meet door?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ennnnnn ik kan niet![]()
Rooster voor maart binnen, de 17e heb ik slaapdienst
Ik moet om 4 uur op m'n werk zijn en het is pakweg 3 kwartier rijden volgens google.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch gewoon van de meet door?
Rotterdam CS of Schiedam Centrumquote:Op maandag 13 februari 2012 16:58 schreef Dwyn het volgende:
Vanaf welk treinstation vertrekt die tram?
Het is de Holy tram. Heilige tram. Makkelijk ezelsbruggetje, er staat gewoon heel groot Holy op. Voordat je de verkeerde kant op gaat en terechtkomt in zuid.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:58 schreef Dwyn het volgende:
Vanaf welk treinstation vertrekt die tram?
But I want to see youquote:Op maandag 13 februari 2012 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moet om 4 uur op m'n werk zijn en het is pakweg 3 kwartier rijden volgens google.
Ik weet niet hoe laat de meet begint, maar het lijkt me een erg kort feestje![]()
Ja dusquote:Op maandag 13 februari 2012 22:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Als ik 13 hoog ga staan zie ik wss je huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik, ongeveer. Ik kan naar het CS lopen zodat we samen kunnen reizen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:01 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga eens even kijken of ik een Kruidvat treinkaartje kan scoren. Komen er nog meer mensen via Rotterdam CS?
Wie is erbij?
Spaceinvaders
IJsdraakje
Mss
RenRen-
Uft
Debsterr
Incantrix
AlbinoBambi
Jacqie1986
BBQ-kip
Ik kom misschien
Sharana
Lindytje
Bubseltje
Milka
BGTes
Loqi
Dwyn
Oh ja, prima. We contacten nog wel even als de meet dichterbij komt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik, ongeveer. Ik kan naar het CS lopen zodat we samen kunnen reizen?Of je vertelt welke tram je hebt, en dan stap ik op dezelfde op.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Grote kans dat ik niet kom Dico, maar dan kom ik een ander keertje je huis nog wel bekijken
Grote kans dat ik niet kom Dico, maar dan kom ik een ander keertje je huis nog wel bekijken
Stommerd.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Wie is erbij?
Spaceinvaders
Mss
RenRen-
Uft
Debsterr
Incantrix
AlbinoBambi
Jacqie1986
BBQ-kip
Stormqueen
Ik kom misschien
Sharana
Lindytje
Bubseltje
Milka
BGTes
Loqi
Dwyn
Swarte Earrebarre
Vergeten dat je al wat hebt op een dag is dom.
Huh, waarom niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie is erbij?
Mss
RenRen-
Uft
Debsterr
Incantrix
AlbinoBambi
Jacqie1986
BBQ-kip
Stormqueen
Ik kom misschien
Sharana
Lindytje
Bubseltje
Milka
BGTes
Loqi
Dwyn
Swarte
Spaceinvaders
Ik weet niet of ik nog wel zo'n zin heb
Dat is ook wel echt een superlief verjaardagscadeauquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Huh, waarom niet?
Hoewel ik 'misschien' al niet echt durfde vast te leggen, wordt het nu toch echt een nee geloof ik. Mama smste vandaag dat ze heeft geregeld dat broerlief voor mn b-day van zee af naar huis komt, omdat ik vorig jaar nogal moest huilen omdat ze er niet waren. Het is niet heel cool als ik er dan zelf niet ben, als hij dat doet voor mij..
Wens jullie natuurlijk wel onwijs veel plezier!
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:25 schreef Lindytje het volgende:
Wie is erbij?
Mss
RenRen-
Uft
Debsterr
Incantrix
AlbinoBambi
Jacqie1986
BBQ-kip
Stormqueen
Lindytje
Ik kom misschien
Sharana
Bubseltje
Milka
BGTes
Loqi
Dwyn
Swarte
Spaceinvaders
Nope!! Ik sta nog steeds als zaterdag vrij op de lijstquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Heeft de frietboer geen weekenden geswitcht?
Hoezee! I haz a ghappyquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope!! Ik sta nog steeds als zaterdag vrij op de lijst
verkeerde topic, mutsquote:Op maandag 5 maart 2012 16:22 schreef BGTes het volgende:
Tot nu toe 874kcal op volgens mijn teller. Dan heb ik nog 900 over voor avondeten plus avondsnack en drinken, want vandaag ga ik niet hardlopen. Not bad
Met klavertjes!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb heul niks groens volgens mijDan maar green nails
Teehee, ik rij, en ik neem een komkommer meequote:Op woensdag 7 maart 2012 12:14 schreef Jacqie1986 het volgende:
Vanaf hoe laat zijn we eigenlijk welkom Dico??
En wordt er nog een lijstje gemaakt met wie wat maakt/meeneemt??
Goedkope gastquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Teehee, ik rij, en ik neem een komkommer mee
Then again vrit ik toch geen hapjes en drink ik alleen water
wat dieetproof hapjons?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Teehee, ik rij, en ik neem een komkommer mee
Then again vrit ik toch geen hapjes en drink ik alleen water
nee, daar ben ik veel te autistisch voor, het is geen zondigweekend en als een ander het klaarmaakt weet ik niet wat er in zit. Ergo: lief, maar voor mij moet je het niet doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat dieetproof hapjons?
*gaat hard nadenken wat dat zou kunnen zijn*
Loikquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:10 schreef Mirjam het volgende:
Wie is erbij?
Mss
RenRen-
Uft
Debsterr
Incantrix
AlbinoBambi
Jacqie1986
BBQ-kip
Stormqueen
Lindytje
Mirjam
Ik kom misschien
Sharana
Bubseltje
Milka
BGTes
Loqi
Dwyn
Swarte
Spaceinvaders
Vanaf 14.00 zijn jullie allemaal welkomquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:14 schreef Jacqie1986 het volgende:
Vanaf hoe laat zijn we eigenlijk welkom Dico??
En wordt er nog een lijstje gemaakt met wie wat maakt/meeneemt??
Lief aangebodenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:50 schreef Diconnected het volgende:
Zijn er ladies die willen blijven slapen trouwens?
Je hebt PM liefjon...quote:Op zondag 11 maart 2012 19:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik neem ook sowieso een fles drank meewant ben geen bob
Ligte cola is er altijdquote:Op zondag 11 maart 2012 18:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lief aangeboden
Ik rijd met SQ mee
Oh, en als er cola light is, neem ik zelf een fles rum mee
Nou hebben we die wel liggen geloof ik, zou ik moeten checkenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:57 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en ik drink droge witte. Als ik 'm zelf mee moet nemen geen probleem!
da was ikquote:Op zondag 11 maart 2012 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie had de vorige x die nomquiche gemaakt?
Ik las dit in een hele vreemde stem hardop op en moest zo lachenquote:
en heren die willen blijven slapen dan.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:50 schreef Diconnected het volgende:
Zijn er ladies die willen blijven slapen trouwens?
Jij kan de laatste tram om half 1 pakkenquote:Op maandag 12 maart 2012 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en heren die willen blijven slapen dan.
pfff!quote:Op maandag 12 maart 2012 00:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jij kan de laatste tram om half 1 pakken
in de kouquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet rijden, dus dat scheelt alweer twee kratjes die je niet hoeft te sjouwen dico
neequote:Op maandag 12 maart 2012 00:19 schreef Diconnected het volgende:
Oja, en wie drinken er allemaal bier?
Ik ookquote:Op maandag 12 maart 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet rijden, dus dat scheelt alweer twee kratjes die je niet hoeft te sjouwen dico
quote:Op maandag 12 maart 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet via schiedam centrum en dan de tram nemenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik ga met de trein dus kan heel wel (bier) drinken! Maar dus niet tot heeel laat blijven.
Dico, is het handig om de trein naar Vlaardingen te pakken of ben je sneller als je op Rotterdam de bus/tram pakt?
Brave Spees.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie is erbij?
Mss
RenRen-
Uft
Debsterr
Incantrix
AlbinoBambi
BBQ-kip
Stormqueen
Lindytje
Mirjam
Swarte
Spaceinvaders
Ik kom misschien
Sharana
Bubseltje
Milka
BGTes
Loqi
Dwyn
Hey, hoezo kan je er niet bij zijn?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:02 schreef Jacqie1986 het volgende:
Wie is erbij?
Mss
RenRen-
Uft
Debsterr
Incantrix
AlbinoBambi
BBQ-kip
Stormqueen
Lindytje
Mirjam
Swarte
Ik kom misschien
Sharana
Bubseltje
Milka
BGTes
Loqi
Dwyn
Spaceinvaders
Volgende keer beter
haar opa is net overleden.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey, hoezo kan je er niet bij zijn?
Oh had ik ff gemistquote:Op maandag 12 maart 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haar opa is net overleden.
Jammer jacqie, maar begrijpelijk! Sterkte meid
Nou... in de auto met Lindy, ik en SQ, je moet het maar aandurvenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik dacht brave in het Engels. Vond het een hele rare uitspraak.
Opa is vrijdagavond overleden. En schijnbaar is het dusdanig druk met crematies dat er zaterdagmiddag pas tijd is voor opa. Echt helemaal balen dus, want keek echt uit naar de meet. Leek me ook wel een fijne manier om m'n gedachten te verzetten.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey, hoezo kan je er niet bij zijn?
Gecondoleerd...quote:Op maandag 12 maart 2012 20:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Opa is vrijdagavond overleden. En schijnbaar is het dusdanig druk met crematies dat er zaterdagmiddag pas tijd is voor opa. Echt helemaal balen dus, want keek echt uit naar de meet. Leek me ook wel een fijne manier om m'n gedachten te verzetten.
Maar, zoals ik al zei, volgende keer beter. In juni in Eindhoven geloof ik?
Alleen wie unne mongol in de auto zitten op de terugwegquote:Op maandag 12 maart 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
het scheelt dat SQ niet kan drinken dit keer. Space drinkt ook niet. En debs drinkt niet als een mongol. Dus loopt wel los
Nee, ik ben er alleen 1, verder valt het wel meequote:Op maandag 12 maart 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
het scheelt dat SQ niet kan drinken dit keer. Space drinkt ook niet. En debs drinkt niet als een mongol. Dus loopt wel los
En meebleren met stomme ouwe cd ! Nee jongeuh; dat doen jullie toch nietquote:Op maandag 12 maart 2012 20:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alleen wie unne mongol in de auto zitten op de terugweg![]()
![]()
Ooo Inc ik ga ook vanuit DH kan ik met je meerijden?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 06:40 schreef Incantrix het volgende:
Jammer Jaqcie, veel sterkte bij het afscheid
Ik drink niet, ik kom met de auto.. Ennuhm, ik rij vanaf Den Haag en kan eventueel meerijders kwijt?
Woon jij niet in friesland?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ooo Inc ik ga ook vanuit DH kan ik met je meerijden?
Nope woon al bijna 3 jaar in DHquote:
Mij ook?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:34 schreef Dwyn het volgende:
Dico, zou je mij jouw hele adres willen PM-en zodat ik de reis een beetje kan plannen?
Yepquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kom je ook?
Yeuy! Oh, dan moet ik wel nog geld voor je meenemen.
Ola! Ja we hebben nog droge wittequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef Debsterr het volgende:
Ola Dico, had je nou wel of niet droge witte? Want zag ook iets over rose en dat krijg ik ook wel weg. Trouwens, ik ben lazy enzulks maar ik doe alleen doneren, want iets maken kan ik niet.
Ik zal wel een paar extra kopen voor je. En wortelsquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben Skjoe en ik ben alcoholist
Ik ben Skjoe en ik neem een komkommer mee
Nou die gaan aan mij niet opquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ola! Ja we hebben nog droge witte2 flessen geloof ik
![]()
En dat mag
[..]
Ik zal wel een paar extra kopen voor je. En wortels
Ik heb ook ranjaquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:50 schreef Incantrix het volgende:
Euhm, ik neem wel iets van ranja mee ofzo, want dat drink ik als ik uit de band spring (en nog moet rijden)
Qua voedsels.. Wat is handig? Zal ik iets van een cake bakken ofzo? Of ik blijf eten moet ik alhier nog even in de groep gooien, kom ik op terug
quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:12 schreef Mss het volgende:
Lieve mensen. Hoe ķntzettend kut ik het ook vind, ik moet deze meet afzeggen. Ik had in de SC al laten vallen dat ik op een extreme no-buy zit omdat mijn rijlessen heel duur uitvallen en ik daarvoor geld aan het lenen ben. Ik moet dus heel kritisch naar mijn uitgaven kijken, en hoewel een treinkaartje niet zo heel duur is zijn het wel dit soort dingen die snel optellen.
Ik was er echt super graag bij geweest, maar ik moet écht de hand op de knip houden de komende tijd.
Jammer, maar ik vind het heel goed dat je zo'n besluit neemtquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:12 schreef Mss het volgende:
Lieve mensen. Hoe ķntzettend kut ik het ook vind, ik moet deze meet afzeggen. Ik had in de SC al laten vallen dat ik op een extreme no-buy zit omdat mijn rijlessen heel duur uitvallen en ik daarvoor geld aan het lenen ben. Ik moet dus heel kritisch naar mijn uitgaven kijken, en hoewel een treinkaartje niet zo heel duur is zijn het wel dit soort dingen die snel optellen.
Ik was er echt super graag bij geweest, maar ik moet écht de hand op de knip houden de komende tijd.
het ligt er aan wat de pot schaft. Als het pizza is neig ik heel erg naar neequote:Op donderdag 15 maart 2012 10:27 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben Lindy en ik heb geen idee wat ik mee neem...
Oh, en aangezien Mss mijn drinkmattie ging zijn en ik daarom een fles rum mee zou nemen, laat ik die heel verstandig thuis, want ik ben aan het afvallen wie unnen eckten baas.
Ennuh... ik weet niet of ik blijf eten; Skjoe??
Ik doneer wel een centje
Ikkuh!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:32 schreef Lindytje het volgende:
Oh, wie ging er nou met mij de cinnamon-challenge doen?![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ikkuh!Heulemaal vergeten alweer
Datquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
een soeplepel kaneel?
Dan ga je deaud aan stoflongen man
Omnomnomnomnomquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:04 schreef Diconnected het volgende:
Jammer MssMaar snap je helemaal hoor
En ja ik had zelfs de cinnamonchallenge opgeschreven in mn agenda![]()
Oh en ik denk dat ik groentesoep ga maken ofzo met stokbroodjes
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:04 schreef Diconnected het volgende:
Jammer MssMaar snap je helemaal hoor
En ja ik had zelfs de cinnamonchallenge opgeschreven in mn agenda![]()
Oh en ik denk dat ik groentesoep ga maken ofzo met stokbroodjes
Voor mij hoef je niet extra te halenquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:26 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb alleen nog nooit groentesoep gemaakt, dus dat wordt watgelukkig heb ik Space
Oh en even een grote pan roggelen bij de buurvrouw![]()
Maar even op de herhaling: wie drinkt er bier? Want heb hier nog zo'n 18 flesjes Hertog Jan staan, dan weet ik of ik nog extra moet halen ofniet
Ohja goeden vraagquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekkermet gehaktballetjes? Of zijn er vegetariërs?
waar woon je?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:12 schreef Mss het volgende:
nouja, ik zou eigenlijk sjaan ophalen in amsterdam, maar die was aan het derpenquote:
¤17,00 plus metrokosten, dus alles bij elkaar wel een euro of 20 denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, ik zou eigenlijk sjaan ophalen in amsterdam, maar die was aan het derpen
ik weet niet wat een treinkaartje jou kost?
stop me een klein centje toe voor de benzin en ik pik je wel opquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:36 schreef Mss het volgende:
[..]
¤17,00 plus metrokosten, dus alles bij elkaar wel een euro of 20 denk ik.
Dat zou écht extremely awesome zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stop me een klein centje toe voor de benzin en ik pik je wel op
Ik drink keine bier.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:26 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb alleen nog nooit groentesoep gemaakt, dus dat wordt watgelukkig heb ik Space
Oh en even een grote pan roggelen bij de buurvrouw![]()
Maar even op de herhaling: wie drinkt er bier? Want heb hier nog zo'n 18 flesjes Hertog Jan staan, dan weet ik of ik nog extra moet halen ofniet
Swarte maakt al zalmwraps geloof ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:09 schreef Dwyn het volgende:
Ik maak sowieso die zalmwraps en ik drink wel mee met wat er is.
Ik was eerst.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Swarte maakt al zalmwraps geloof ik
Hahaquote:
Yay je komt!quote:
Jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yay je komt!Nu Kan ik je lakje ook gewoon persoonlijk aan je overhandigen
Don't worry. 30 juni ben ik er bijquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
valt me wel op dat het wat minder DRINK ALL THE BEER is dit keer
Ik ook.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Don't worry. 30 juni ben ik er bij![]()
je kan crashen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook.
Al gaat bier drinken wat tegenvallen, want dan wil ik toch echt met de auto.
Ik reserveer alvast een plekjon.quote:
bb is er dat weekend toch niet dus we kunnen een gigantische lesbische orgie houden in mijn bedquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik reserveer alvast een plekjon.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb is er dat weekend toch niet dus we kunnen een gigantische lesbische orgie houden in mijn bed
Als jij de zalm doet doe ik de kipquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
HahaZij maakt ook met kip dacht ik. We zullen in ieder geval genoeg hebben. Misschien dat ik nog iets van nootjes meeneem.
JA HALLON ! In slaap naast je big bamboozlesquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb is er dat weekend toch niet dus we kunnen een gigantische lesbische orgie houden in mijn bed
Ik heb de avond van tevoren drink ALL the beer dus ik doe het overdag rustig aanquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
valt me wel op dat het wat minder DRINK ALL THE BEER is dit keer
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neem je je eigen kotsbakje mee?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb de avond van tevoren drink ALL the beer dus ik doe het overdag rustig aan.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JA HALLON ! In slaap naast je big bamboozlesEn aan de andere kant lin; mat haar big bamboozles.. dan mag er nog iemand op me komen liggen
Ok sorry.. Eerst even deze meet...
Jullie heeeeel veel plezier damesIk hoop dat het droog blijft en zonnetje toch komt piepen
Haha is goed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Als jij de zalm doet doe ik de kip
HIMYMquote:
ik eet ze soberso nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:06 schreef RenRen- het volgende:
Zeker komen 11 mensen en misschien 17, toch? Dan maak ik wel 2 batches cupcakes.
Noeeeeesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:45 schreef Diconnected het volgende:
Oh ik kan trouwens geen Oreonoms maken want de koelkast is vol en kan ze dus nergens kwijtdus ik ga nog even verzinnen wat ik ga maken
Will you? Pretty please?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NoeeeeesJammor. Moet ik ze alsnog zelf gaan maken om ze te proeven
Bwhehehequote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Will you? Pretty please?Sinds Taart me die van haar een keer heeft laten proeven wil ik de hele tijd die
Morgen is mijn zondigdag qua lijnen, heb ik net besloten (ben eergisteren weer begonnen en ga al 2 dagen goed ja
).
VOOR WOENSDAG IN DEN BIOS !!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
BwheheheVoor morgen gaat me helaas niet meer lukken
Maar misschien voor de volgende meet
je kan hem wel meenemen, ik ben binnenkort sowieso van plan ff bij sjaan te buurtenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:46 schreef Incantrix het volgende:
Oooww, ok.. Dan eet ik gewoon thuis denk ikOh, en jammer Loqi
Sjaan, kom jij uiteindelijk nog? Ik heb nog een kattentunneltje hier voor jou, die past niet door de brievenbus!
OREONOMS DE BIOS IN SMOKKELEN!quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OREONOMS DE BIOS IN SMOKKELEN!
Maar nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |